0

6 نکته کلیدی در دیدگاه Vitalik Buterin برای اتریوم که در EthCC ارائه شد 

دیدگاه Vitalik Buterin برای اتریوم
بازدید 487

Vitalik Buterin، یکی از بنیانگذاران اتریوم (ETH) چشم انداز خود را برای آینده دومین پروژه بزرگ در کنفرانس انجمن اتریوم در پاریس در روز پنجشنبه بیان کرد.  همه چیز درباره دیدگاه Vitalik Buterin برای اتریوم و آینده آن را در ادامه می خوانید.

این چشم انداز شامل تمرکز بیشتر بر امنیت، ثبات و غیر متمرکز سازی و همچنین نکات کلیدی زیر بود: 

  1. “اتریوم پس از پایان این ادغام، 55 درصد تکمیل شده است.”  Buterin این موضوع را با دیدگاهی که به گفته او در جامعه بیت کوین (BTC) رایج است مقایسه کرد، به گفته  Buterinدر جامعه بیت کوین مردم بیت کوین را 80٪ کامل می بینند. 
  1. اتریوم باید با گذشت زمان، “سر و سامان بگیرد و جا افتاده شود”. بنیانگذار اتریوم توضیح داد که نوآوری های بسیاری اتفاق افتاده اند یا در حال انجام هستند، از جمله EIP-1559 معروف و انتقال به اثبات سهام (PoS). او خاطرنشان کرد که “در برخی مواقع، سرعت تغییر این پروتکل باید کاهش یابد.” او گفت پس از آن اتریوم “بیشتر شبیه سیستمی خواهد بود که ایمنی و قابلیت پیش بینی را بهینه می کند، و خیلی کمتر به اکوسیستمی شبیه خواهد بود که برای تحت تاثیر قرار دادن و خیره کردن مردم بهبودی اضافه می کند.” 
  1. Buterin نسبت به اضافه کردن پشتیبانی از چندین ماشین مجازی و تطبیق بیش از حد با فناوری هایی مانند SNARK ها (برهان مختصر غیر تعاملی دانش) هشدار داد و گفت اگر اتریوم آنقدر پیچیده شود که “هیچ فردی نتواند کل این پروتکل را درک کند، خطرناک است.” 
  1. Buterin معتقد است به جای افزایش پیچیدگی، تمرکز باید بر غیر متمرکز سازی باشد. او گفت که این فرایند شامل داشتن یک لایت کلاینت با کاربری آسان برای لایه اجماع، لایه اجرا، و لایه ۲ «به عنوان پیش‌ فرض» است، و همچنین پشتیبانی بهتر برای استیکرهای خانگی، و اطمینان حاصل شود که امکان اجرای یک گره کامل روی سخت افزار سبک تر وجود دارد.  
  1. از نظر تغییراتی که ارزش ایجاد در آینده را دارند، Buterin به ارتقاء مقاومت کوانتومی به عنوان یکی از این تغییرات اشاره کرد. او گفت که رایانه‌ های کوانتومی در حال آمدن هستند و افزود: “به محض اینکه رایانه ‌های کوانتومی آمدند، ما باید آنها را به کریپتوگرافی ‌های مختلف ارتقا دهیم.” 
  1. Vitalik Buterin در مورد شایستگی های PoS اعتراف کرد که انتقال به آن “یک تغییر بزرگ” است و گفت که “مزایای زیادی” نیز دارد. او افزود که تعداد معدودی از حامیان اثبات کار (PoW) که در انجمن اتریوم وجود دارند، می ‌توانند به جای آن از اتریوم کلاسیک (ETC) استفاده کنند. او در مورد بلاکچینی که پس از یک هک بزرگ در سال 2016 از اتریوم جدا شد، گفت: آنها “یک جامعه پذیرا و مطلوب” دارند و “در کل یک زنجیره خوب” هستند. 
به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *