0

چگونه در سال 2022 دوج کوین (DOGE) بخریم ؟ 

دوج کوین
بازدید 627

به نظر می ‌رسد که این روزها رمز ارز دوج کوین (Meme) از محبوبیت زیادی برخوردار شده است، زیرا بسیاری از سرمایه‌ گذاران نسل جدید در حال تلاش برای خرید DOGE هستند و بر این باورند که این رمز ارز می تواند قله های صعودی را پشت سر هم طی کند. Dogecoin که به عنوان یک شوخی در 6 دسامبر 2013 توسط بیلی مارکوس و جکسون پالمرز راه اندازی شد، هرگز قرار نبود به یک پروژه جدی تبدیل شود.

با این وجود، این رمز ارز به یکی از محبوب ‌ترین میم‌ های رمزنگاری شده آنلاین تبدیل شد و توسط سرمایه گذاران متعددی، از جمله ایلان ماسک و تسلا که برای یک روز به صورت غیررسمی مدیرعامل دوج ‌کوین شد، مورد تایید قرار گرفت.

ایلان ماسک که فردی بسیار تأثیر گذار در دنیای رمز ارزها می باشد، چند باری در مورد دوج کوین توئیت هایی را در اکانت رسمی توییتر خود منتشر کرده است و تا کنون باعث شده تا توجه بسیاری از افراد به این رمز ارز تبدیل شود.

به همین ترتیب، می توان انتظار داشت که دوج کوین تاریخچه پر نوسانی را پشت سر گذاشته باشد، چرا که اغلب سرمایه گذارانی که بر روی این رمز ارز سرمایه گذاری و معامله می کنند، معمولاً تصمیماتی هیجانی می گیرند. با این حال، خیلی از این سرمایه گذاران تا به امروز از دوج کوین سود کرده اند.

بنابراین، اگر شما هم علاقمند هستید تا از این شوخی اینترنتی استقبال کنید و همچنین از سرمایه گذاری در Dogecoin (DOGE) مقداری پول به دست آورید، پس در ادامه همراه ما باشید تا با نحوه خرید و سرمایه گذاری بر روی این رمز ارز بیشتر آشنا شویم.

در نظر داشته باشید که سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال می تواند ریسک بالایی داشته باشد، به خصوص که رمز ارز مد نظر شما از دسته میم کوین ها باشد.

میم کوین ها دسته از ارزهای دیجیتالی هستند که از جامعه طرفداران زیادی برخوردار هستند و می توان گفت ریسک سرمایه گذاری در این مرز ارزها حتی بیشتر از سایر رمز ارزها خواهد بود.

از همین رو پیشنهاد می کنیم با مبلغی از بودجه خود اقدام به سرمایه گذاری نمایید که به آن احتیاجی ندارید، چرا که احتمال ضرر کردن در بازار ارزهای دیجیتال را نیز باید در نظر بگیرید.

در ادامه این راهنما قصد داریم به شما توضیح دهیم که چگونه می توانید Dogecoin (DOGE) بخرید و چطور این رمز ارز را دریافت کنید و یا بفروشید.  

چگونه دوج کوین (DOGE) بخریم ؟ 

Dogecoin (DOGE)  نیز مانند همه ارزهای دیجیتال، در چندین صرافی ارزهای دیجیتال معامله می شود. به این ترتیب، در بیشتر موارد، قبل از شروع معامله با DOGE، باید حساب خود را ثبت و تأیید کنید.

به طور معمول، ثبت نام فقط چند دقیقه طول می کشد، در حالی که تأیید حساب، براساس اینکه خدمات مشتریان صرافی در زمان معین چقدر مشغول است، ممکن است تا 24 ساعت طول بکشد.

از طرف دیگر، می ‌توانید از صرافی ‌های فوری استفاده کنید، زیرا این دست از صرافی ها از شما نمی ‌خواهند حساب باز کنید، اما در عوض باید یک آدرس کیف پول DOGE معتبر برای استفاده از این خدمات در اختیار داشته باشید.

در ادامه قصد داریم بهترین پلتفرم ها و صرافی ها را برای خرید دوج کوین به شما معرفی نماییم، این صرافی ها دارای امکانات و قابلیت های متنوعی هستند که ممکن است برای معامله گران مفید باشد. بهترین صرفی ها برای خرید Dogecoin (DOGE)   عبارت اند از : 

خرید دوج کوین از Crypto.com 

Crypto.com یکی از معتبرترین مکان ها برای تبدیل ارزهای فیات به ارزهای دیجیتالی است که به سرعت در حال رشد می باشد. اپلیکیشن Crypto.com به شما این امکان را می دهد که توانید بیش از 90 رمز ارز از جمله DOGE را بدون کارمزد و مارک آپ اضافی و با استفاده از اکثر ارزهای فیات از سراسر جهان خریداری کنید و بفروشید. 

علاوه بر این، می‌توانید VISA کارت Crypto.com آن را سفارش دهید تا بتوانید دارایی‌ های ارزهای دیجیتال خود را به راحتی در خریدهای روزانه خرج کنید یا اگر می‌خواهید به صورت جدی به معامله با ارزهای دیجیتال بپردازید، از امکانات ویژه صرافی Crypto.com استفاده کنید. آپشن های مربوطه به سپرده گذاری در این صرافی شامل قابلیت پرداخت با کارت بانکی، حواله بانکی  و ارزهای دیجیتال، می باشد. 

خرید dogecoin از Kraken 

کراکن Kraken یکی از برترین صرافی ‌های ارز دیجیتال و ایمن ترین پلتفرم برای مبادلات ارزهای دیجیتالی به شمار می آید. ثبت نام در پلتفرم و خرید DOGE از کراکن بسیار آسان است.

این صرافی از معامله با بیش از 150 رمز ارز، از جمله Dogecoin (DOGE)، بیت کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال برتر پشتیبانی می کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک ثبت کنید و یک حساب کاربری ایجاد نمایید، سپس تأیید اعتبار را انجام دهید، یک سپرده بانکی (SEPA، SWIFT یا حواله) ارائه دهید و شما آماده هستید تا شروع به مبادله ارزهای دیجیتال نمایید. متأسفانه، برخی از پردازشگرهای پرداخت شخص ثالث اجازه واریز مستقیم به Kraken را نمی دهند و از همین رو، ممکن است در برخی مواقع نیاز داشته باشید تا برای پرداخت از روش های دیگر استفاده نمایید.

اما به طور کلی، Kraken یک صرافی بسیار امن و مناسب برای مبتدیان است و ویژگی های بسیار آن، Kraken را به مکانی عالی برای خرید DOGE تبدیل کرده است.  

خرید dogecoin از changenow.io 

اگر به دنبال سریع ترین راه برای دریافت (Dogecoin (DOGE هستید، صرافی ChangeNow یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. این صرافی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را با استفاده از کارت بانکی و بدون نیاز به افتتاح حساب خریداری کنید.

تنها چیزی که برای انجام این فرآیند باید در اختیار داشته باشید یک کیف پول Dogecoin است؛ با وارد کردن آدرس کیف پول دوج کوین خود به راحتی می توانید اقدام به خرید این رمز ارز نمایید.

برای آشنایی با نحوه خرید رمز ارز دوج کوین از این صرافی، می توانید مراحلی که در ادامه می آوریم را دنبال کنید : 

 1) در گام اول وارد شوید و «  Buy Crypto» را انتخاب کنید. 

 2) ارزی را که می خواهید با DOGE مبادله کنید را انتخاب کنید. 

 3) در این مرحله، مقدار DOGE را که می خواهید بخرید را وارد کنید. 

 4) آدرس کیف پول DOGE خود را وارد کنید. 

 5) پرداخت را تکمیل کنید و DOGE را مستقیماً در مدت 10-20 دقیقه در آدرس کیف پول خود دریافت کنید. 

خرید دوج کوین از صرافی بایننس (Binance) 

بایننس یکی از محبوب‌ ترین صرافی‌ ارزهای دیجیتال در سراسر جهان است که به شما این امکان را می ‌دهد تا بتوانید ثبت نام و افتتاح حساب خود را به سرعت انجام دهید و بدون نیاز به تأیید حساب، ارزهای دیجیتال مورد نظرخود را خریداری کنید.

صرافی Binance امکانات و خدمات خود را به سراسر جهان ارائه می کند، اما ساکنان ایالات متحده باید به نسخه جداگانه آن دسترسی داشته باشند که با نام Binance.US شناخته می شود و کمی متفاوت با نسخه اصلی این صرافی می باشد. بایننس طیف گسترده ای از خدمات مربوط به ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد و همچنین از خرید ارزهای دیجیتال با استفاده از کارت های بانکی، سپرده بانکی و سایر گزینه های پرداخت شخص ثالث پشتیبانی می کند.

اگرچه ممکن است در ابتدا فرآیند انجام مبادلات برای مبتدیان پیچیده به نظر برسد، اما اگر دستور العمل‌ ها و راهنماهای موجود در سایت را دنبال کنید، خرید DOGE از صرافی Binance تنها چند دقیقه زمان شما را خواهد گرفت و به راحتی می توانید به کوین های خود دسترسی پیدا کنید. 

خرید دوج کوین از بیت پاندا ( Bitpanda ) 

Bitpanda یکی از بهترین مکان ها برای خرید Dogecoin (DOGE) در اروپا است. این صرافی یکی از کاربرپسندترین صرافی های موجود در این لیست به شمار می رود و همچنین یک صرافی عالی برای کسانی که به تازگی وارد حوزه رمزنگاری شده اند، می باشد.

در ابتدای فرآیند، باید هویت خود را ثبت و تأیید کنید. استفاده از این صرافی بسیار آسان است و به کمک طراحی رابط کاربری مناسب آن، می توانید به سرعت فرآیند خرید خود را تکمیل نمایید. 

تنها با یک کلیک قادر خواهید بود بر روی DOGE، بیت کوین، طلا و 50 دارایی دیگر سرمایه گذاری کنید، یک حساب کاربری شخصی افتتاح کنید و متوسط هزینه دلاری بیت کوین را به دست آورید و یا حتی  VISAکارت Bitpanda دریافت کنید و از آن برای خرج کردن DOGE و سایر ارزهای دیجیتال استفاده نمایید.

کاربران حرفه‌ ای تر نیز ممکن است معامله در Bitpanda PRO را دوست داشته باشند چرا که دارای یک رابط کاربری مناسب است و انواع سفارشات را ارائه می دهد. 

کلام آخر  درباره دوج کوین

در این راهنما بهترین صرافی ها برای خرید Dogecoin (DOGE) را معرفی کردیم، توجه داشته باشید که ارزهای دیجیتال مانند DOGE هنوز در مرحله آزمایشی هستند و ممکن است نوسانات شدید قیمت را تجربه کنند. به این ترتیب، هرگز با پولی که به آن نیاز دارید در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نکنید و تنها ب مبلغی اقدام به سرمایه گذاری نمایید که مشکلی با از دست دادن آن نداشته باشید. همچنین، پیشنهاد می کنیم هر اقدامی که می خواهید در زمینه ارزهای دیجیتالی انجام دهید را به صورت مسئولانه انجام دهید تا بتوانید با آرامش خیال به کسب سود در این بازار بپردازید. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *