0

چه تعداد Dogecoin در گردش است و چه کسی بیشترین مقدار را دارد؟

تعداد Dogecoin در گردش
بازدید 749

مقدار زیادی Dogecoin وجود دارد، اما چه کسی بیشترین مالکیت را دارد؟ تعداد Dogecoin در گردش چقدر است؟

دوج‌کوین یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال است، اما چه تعداد دوج کوین در گردش است و چه کسی بیشترین مالکیت را دارد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Dogecoin و افراد با نفوذی که آن را دارند، این مقاله را بررسی کنید. 

بیشترین Dogecoin ها متعلق به چه کسی است؟ 

به گفته Benzinga، این امکان وجود دارد که دارنده بیشترین دوج کوین در واقع رابینهود باشد. این درحالی است که اکثر مردم حدس می‌زنند، ایلان ماسک مالک بیشترین حجم از دوج کوین باشد. این خبر بسیار تکان دهنده است! تا حدودی طعنه آمیز است که رابینهود ممکن است بزرگترین دارنده این سکه باشد. به خصوص با توجه به جنجال رابینهود در طول افزایش قیمت سهام Gamestop. 

صرف نظر از این، منطقی است که رابینهود تعداد زیادی دوج کوین را در اختیار داشته باشد، به خصوص با توجه به اینکه آنها صاحب یک صرافی بزرگ هستند که سکه را ارائه می‌دهد. به غیر از بزرگ ترین دارنده دوج، اعضای تاثیرگذار بیشماری در جامعه دوج وجود دارد. ایلان ماسک احتمالاً مشهورترین طرفدار Dogecoin و احتمالاً تاثیرگذار ترین مسئول برای پمپاژ قیمت Dogecoin است. با این حال، ماسک تنها طرفدار برجسته Dogecoin نیست. 

Mark Cuban همچنین یکی از پیشگامان در عرصه ارزهای دیجیتال است. او به طور پیشگام شروع به پذیرش Dogecoin به عنوان نوعی پرداخت برای بلیط ها و کالاهای Dallas Maverick کرد. 

چه تعداد Dogecoin در گردش است؟ 

مقدار کل دوج در گردش پوچ است زیرا تقریباً 10000 Dogecoin در هر دقیقه استخراج می‌شود که در مجموع 1440000 در روز است. بله شما آن را درست خواندید. در نظر بگیرید که تا کنون تنها 21 میلیون بیتکوین استخراج شده است، و می‌بینید که چرا بسیاری از منتقدان معتقدند که Doge هرگز به 1 دلار نخواهد رسید. 

در زمان نگارش این مقاله، تقریباً 132 میلیارد Dogecoin در گردش وجود دارد. 

از Dogecoin برای چه چیزی میتوان استفاده کرد؟ 

Dogecoin ممکن است به عنوان یک شوخی شروع شده باشد، اما در حال حاضر یک سکه بسیار مفید است که می‌تواند به عنوان نوعی روش پرداخت در بسیاری از مکان ها استفاده شود. بسیاری از شرکت ها پرداخت های Dogecoin را می‌پذیرند و همانطور که قبلاً ذکر شد، Dallas Mavericks پرداخت های Dogecoin را برای بلیط ها و کالاهای خود می‌پذیرد. 

Mavs در پذیرش پرداخت های Doge تنها نیست. تسلا همچنین Dogecoin را برای خرید برخی محصولات واجد شرایط می‌پذیرد. آنها با پذیرش انحصاری Dogecoin (با حذف پشتیبانی بیتکوین) یک قدم فراتر می‌روند. اما با اینکه شرکت تسلا برخی از بهترین خودروهای الکتریکی با کیفیت جهانی را می‌سازد، نمی‌توانید با استفاده از Doge از آنها خودرو بخرید. 

Dogecoin در یک موقعیت قوی قرار دارد 

Dogecoin در حوزه پرداخت ارز دیجیتال بسیار قوی است. Doge، پیروان وفادار ایجاد و پیدا کرده است که از سکه عملا برای پرداخت ها و موارد مشابه استفاده می‌کنند. این مسئله خنده دار است زیرا سکه ای که در اصل یک میم و شوخی بود یکی از مفیدترین سکه های موجود در بازار است. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *