0

پالیگان (MATIC) ، رتبه اول در بین رمزارزهای معامله شده نهنگ های اتریوم

پالیگان (MATIC)
بازدید 828

طبق آمار پلتفرم Whale Stats، پالیگان (MATIC) به عنوان پرمعامله ترین توکن توسط 100 نهنگ بزرگ اتریوم در 24 ساعت گذشته ظاهر شد. بطوریکه از رمزارز SNX رد شد تا جایگاه اول را به دست آورد.

پالیگان (MATIC)

داده ها نشان می دهد که 100 نهنگ برتر اتریوم بیش از 82.6 میلیون دلار توکن پالیگان دارند. این فقط 2.83٪ از کل دارایی آنها را تشکیل می دهد. با این حال، 5000 کیف پول برتر اتریوم دارای حدود 144.4 میلیون دلار توکن متیک هستند.

نهنگ این ردیاب نهنگ ها گزارش داد که نهنگ های اتریوم در 48 ساعت گذشته حدود 3 میلیون دلار توکن متیک خریداری کردند. کیف پولی با نام “Bonobo” در یک تراکنش به ارزش 1.81 میلیون دلار توکن پالیگان خریداری کرده است. همچنین اشاره کرد که رمزارز متیک در فهرست 10 توکن برتر خریداری شده توسط 100 برتر BSC قرار گرفت. بطوریکه دارایی آنها اکنون 31.87 میلیون دلار است.

متیک 21 درصد در 7 روز گذشته افزایش یافته است

پالیگان در زمان انتشار این خبر با قیمت متوسط ​​0.832 دلار معامله می شود. قیمت متیک در 7 روز گذشته بیش از 21 درصد افزایش یافته است. این رمزارز دارای حجم معاملات 24 ساعته در حدود 882.5 میلیون دلار است. با این حال، کاهش جزئی در کل دارندگان آن نیز گزارش شده است.

از طرفی داده ها نشان می دهد که نهنگ های اتریوم به طور انبوه رمزارز متیک را در 24 ساعت گذشته فروخته اند. با این حال، قیمت پالیگان نیز در همین بازه زمانی حدود 9 درصد کاهش یافته است. توکن متیک را می توان در لیست 10 قرارداد هوشمند برتر استفاده شده توسط نهنگ های اتریوم نیز یافت.

منبع: coingape

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *