0

ورود شیبا به تیم ناپولی

ورود شیبا به تیم ناپولی
بازدید 326

میم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) که در جامعه ارزهای دیجیتال اغلب به عنوان قاتل دوج کوین (DOGE) شناخته می‌شود، بار دیگر به دلیل افزایش قابل‌توجه نرخ توکن‌سوزی خود مورد توجه قرار گرفته است. با وجود افزایش ۱۰۶۵۳ درصدی نرخ توکن‌سوزی شیبا و سوزاندن ۲۹۷.۵۷ میلیون توکن SHIB در ۲۴ ساعت گذشته، این میم کوین شاهد کاهش قیمت خود بوده است. در این پست به ورود شیبا به تیم ناپولی می پردازیم.

ورود شیبا به تیم ناپولی

بر خلاف باور عموم که معتقد هستند افزایش توکن‌‌سوزی نهایتاً منجر به کمبود یک دارایی و در نتیجه، باعث افزایش قیمت آن می‌شود، در مورد شیبا اینو به نظر می‌رسد که این موضوع صدق نمی‌کند؛ زیرا با افزایش نرخ توکن‌سوزی، قیمت این میم کوین شاهد کاهش ۲.۷۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته بوده و به ۰.۰۰۰۰۰۸۰۸ دلار رسیده است. با این حال، حجم معاملات آن در ۲۴ ساعته گذشته با افزایش ۶۳.۲۴ درصدی به ۲۰۸.۲۷ میلیون دلار رسیده است.
در همین حال، انجمن شیبا اینو از همکاری خود با ناپولی، یک باشگاه فوتبال ایتالیایی خبر داده که می‌تواند ارزش این میم کوین را به طور مثبت تحت تاثیر قرار دهد. ناظران بازار نیز با توجه به افزایش اخیر نرخ توکن‌سوزی، افزایش احتمالی قیمت شیبا در آینده نزدیک را پیش‌بینی می‌کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *