0

نحوه خرید استلار

خرید استلار
بازدید 634

Stellar (XLM) یک شبکه بلاک چین منبع باز برای پول، به ویژه در زمینه ی حواله است. 

Stellar (XLM) یک شبکه بلاک چین منبع باز برای پول است که به عنوان یک نوع قابل استفاده تر از ریپل (XRP) ایجاد شده است. این دو ارز همچنین یک بنیانگذار مشترک دارند: جد مک کالب بخشی از هر دو پروژه است. در جایی که Ripple برای کاربران سطح سازمانی طراحی شده است، استلار به دنبال این است که به همه در ساده ‌سازی حواله ‌ها و پرداخت ‌های فرامرزی از طریق کوین اصلی خود، Lumens (XLM) پاسخ دهد. کاربران وجوه خود را در واقع به لنگر هایی که اینها را نگه می‌ دارند می ‌فرستند و در ازای آن XLM را صادر می کنند، در حالی که کیف پول مجازی آنها در جاهای دیگر می ‌تواند فوراً آن وجوه را به شکل XLM دریافت کند که قابل بازخرید برای ارز فیات است. 

از Lumens نیز برای ایجاد حساب ‌های کاربری و پرداخت هزینه ‌های تراکنش، مشابه تعدادی دیگر از بلاک چین ‌ها استفاده می ‌شود. یک تفاوت قابل توجه این است که شبکه استلار دارای کارمزد های بسیار پایین و همچنین حداقل موجودی XLM 0.5 در حساب شما است. با توجه به اینکه قیمت XLM تا زمان نگارش این مقاله در حدود 0.42 دلار در نوسان است، واضح است که این شبکه در ارائه دسترسی به افرادی که نمی توانند از موسسات مالی استفاده کنند، صرف نظر از اینکه چقدر پول می خواهند نقل مکان کنند، استفاده ثابتی دارد. سربار ممنوع و سایر هزینه هایی که معمولاً با این کار همراه است. 

خرید استلار در سال 2022: آنچه باید در این زمینه بدانید 

خرید Stellar Lumens در سال 2022 ساده تر از همیشه است. XLM مدت ‌هاست که در بسیاری از صرافی ‌های برجسته فهرست شده است. با وجود بی‌شمار بازار های موجود، انتخاب نقد شونده‌ ترین آنها در معتبر ترین صرافی‌ها است. خوشبختانه، ما بیشتر کارها را برای شما انجام داده ایم! ما پنج مورد از بهترین صرافی‌هایی را انتخاب کرده‌ایم که معاملات XLM را ارائه می‌ دهند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما مناسب ‌تر است. 

خرید استلار از Binance

 بایننس دارای بزرگترین بازارهای XLM در بین تمامی صرافی ها است که یک دهم کل معاملات را در یک دوره 24 ساعته تشکیل می دهد. می‌توانید XLM را با ETH، USDT، BUSD، BNB و BTC معامله کنید و همچنین آن را با هر یک از گزینه ‌های فیات موجود خریداری کنید. کارمزد ها به طور رقابتی پایین هستند، به این معنی که در صورت نیاز به یک چرخش سریع، ضرر نخواهید داشت. شاید بهتر از همه ی ویژگی ها، بایننس دارای پوشش تقریباً جهانی با استثناهای بسیار کم است، بنابراین اگر این مبادله انتخابی شما باشد، به احتمال زیاد بتوانید خیلی سریع ثبت نام کنید و تجارت را شروع کنید. 

خرید استلار از Binance
خرید استلار از Binance

خرید استلار در Coinbase

طبق Coinmarketcap، Coinbase در واقع دومین بازار بزرگ XLM را دارد که حدود 8٪ از کل معاملات XLM را با جفت معاملاتی XLM/USD خود تشکیل می دهد. با این حال، شما فقط محدود به این جفت نیستید: می ‌توانید این سکه را با سایر گزینه‌ های فیات نیز خریداری کنید، به علاوه اگر ترجیح می ‌دهید آن را کاملاً رمزنگاری کنید، آن را با BTC معامله کنید. یکی دیگر از مزایای بزرگ Coinbase این است که یک پلتفرم بسیار مبتدی پسند است – اگر هنوز در حال یادگیری هستید یا به سادگی از یک رویکرد ساده قدردانی می کنید، Coinbase می تواند مکانی مناسب برای شما باشد. 

خرید استلار در Coinbase
خرید استلار در Coinbase

خرید استلار از Bitfinex  

از طرف دیگر، اگر شما یک معامله گر با تجربه هستید که می خواهید از ابزارهای معاملاتی پیشرفته استفاده کنید، Bitfinex یکی از بهترین انتخاب ها در این بازار است. با گزینه ‌های پرخطر مانند تجارت حاشیه، این پلتفرم برای جانبازانی است که هنوز رابط کاربری بصری و آسان برای استفاده را دوست دارند. می ‌توانید XLM را در مقابل BTC، ETH و USDT در اینجا معامله کنید، اما همچنین آن را با فیات USD خریداری کنید، که البته همه با کارمزد پایین هستند. یکی از اشکالات احتمالی این است که فرآیند تأیید زمان نسبتاً طولانی طول می کشد، بنابراین این تبادل واقعاً فقط مناسب حرفه ای ها است. 

خرید استلار: Poloniex

Poloniex در واقع از علامت STR برای Stellar Lumens استفاده می کند، بنابراین گیج نشوید! این هنوز هم همان سکه است، STR قبل از XLM به عنوان نماد شناخته می شد، و آنها یکی از معدود صرافی هایی هستند که هرگز آن را به نسخه جدیدتر تغییر ندادند. در اینجا، می توانید XLM را با USDT یا BTC معامله کنید. با این حال، پولونیکس هیچ ارز فیات ندارد، به این معنی که قبل از معامله در اینجا باید رمز ارز را پیش خرید کنید! از سوی دیگر، کارمزد های آنها از کمترین میزان در بازار است. هم برای کهنه سربازان این بازار و هم برای تازه واردان مناسب است، و برای تجارت فقط به یک آدرس ایمیل معتبر نیاز دارید، مگر اینکه بخواهید نیازی به انجام فرآیند KYC ندارید. 

خرید استلار در Kraken

Kraken یکی دیگر از صرافی ‌های مبتدی دوست است، اما آنها به شما اجازه می ‌دهند سطح رابط تجاری را که با آن راحت هستید انتخاب کنید. این مورد همچنین یک صرافی بسیار منظم است، مطابق با قوانین هر منطقه جغرافیایی که در آن در دسترس است، و بسیار امن است. شما می توانید XLM را با BTC اینجا معامله کنید، اما اگر نیاز به خرید آن با فیات دارید، گزینه های زیادی مانند USD، GBP، EUR و غیره نیز وجود دارد. از طرف دیگر، هیچ سپرده کارت اعتباری یا نقدی در دسترس نیست، بنابراین خرید با fiat کمی پیچیده تر هستند. با این حال، با وجود امنیت موجود در صرافی که از زمان آغاز به کار آن در سال 2011 هرگز هک نشده است، برخی معاوضه ها در این پلتفرم به سادگی ارزش آن را دارند. 

اگرچه انتخاب از میان همه صرافی‌ های موجود در بازار همیشه آسان نیست، اما مطمئناً پنج صرافی معرفی شده در این مقاله در هنگام خرید Stellar Lumens (XLM) در سال 2022 جزو بهترین ‌ها هستند. آیا با مطالعه ی این مقاله به شما کمک کرده‌ایم که انتخاب های خود را محدود کنید؟ آیا فکر می کنید ما پلتفرمی را که باید در این مقاله می بود، حذف کرده ایم؟ ما همیشه مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما هستیم، بنابراین در صورت تمایل ما را در جریان نظرات خود قرار دهید. 

در عین حال، پس از اینکه XLM را به مجموعه خود اضافه کردید، حتماً دوباره به وب سایت ما بازگردید تا در زمینه ی اطلاعات مربوط به کریپتو و بلاک چین به ‌روز باشید. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *