0

معرفی 5 مورد از بهترین اپلیکیشن های تبادل آلت کوین 

اپلیکیشن های تبادل آلت کوین 
بازدید 800

اگر به دنبال ورود زود هنگام به خرید یک آلتکوین رو به رشد هستید، می توانید برنامه هایی را که در این مقاله برای شما فهرست کرده ایم بررسی کنید.  اپلیکیشن های تبادل آلت کوین  را بیشتر بشناسید.

اگر شما هم دوست دارید در دنیای کریپتو معامله کنید، بسیاری از برنامه های عالی و محبوب موجود در این دنیا این کار را برایتان آسان می کنند. 

اما اگر بخواهید آلت کوین یا میم کوین معامله کنید چه؟ اکثر پلتفرم های اصلی از این سکه ها پشتیبانی نمی کنند. با این حال، این سکه ‌ها بهترین شانس را برای بازگشت سرمایه ‌های کوچک ارائه می ‌کنند و باعث می‌ شوند مردم بخواهند آنها را معامله کنند. 

خوشبختانه، برخی از برنامه ها خرید آلت کوین ها را در حال حرکت آسان می کنند. در حالی که ارز دیجیتال می تواند یک سرمایه گذاری مخاطره آمیز باشد، ممکن است با یک آلت کوین از این خطر دوری کنید. اگر به دنبال شروع مبادله آلتکوین هستید، در این مقاله بهترین برنامه های آلتکوین برای شما آورده شده است که باید امتحان کنید. 

1.اپلیکیشن های تبادل آلت کوین : Trust 

Trust، که به طور رسمی Trust Wallet است، بیشتر از بسیاری از برنامه های آلت کوین پرطرفدار است. Trust نه تنها یک برنامه عالی برای ذخیره ارز دیجیتال شماست، بلکه می ‌توانید رمزنگاری، از جمله آلتکوین ‌ها را نیز در این برنامه خریداری کنید. بهتر از همه این است که برای دریافت سریع آن می توانید ارز رمزنگاری شده را با Apple Pay خریداری کنید. 

Trust همچنین با PancakeSwap، یکی از بهترین بازار های آلتکوین ادغام می شود. به‌ روزرسانی ‌های اخیر اتصال را مخدوش کرده است، اما هنوز در زمان نوشتن این مقاله به خوبی کار می ‌کند. اگر به آلت کوین ها علاقه دارید، PancakeSwap بهترین بازار است، زیرا اکثر آلت کوین های جدید از اینجا شروع می شوند. 

تنها نقطه ضعف این است که هنوز تعداد زیادی آلتکوین از طریق برنامه اصلی Trust در دسترس نیست. اما مطمئن باشید، به نظر می رسد که Trust زمانی که این سکه ها از طریق پردازشگر پرداخت آن در دسترس باشد، سکه های جدیدی اضافه می کند. همچنین حداقل خرید با کریپتو وجود دارد که ممکن است برخی از کاربران آن را دوست نداشته باشند و در بیشتر مواقع حداقل 50 دلار است. 

با این حال، این حداقل خرید برای خرید از طریق PancakeSwap اعمال نمی شود. اگرچه ممکن است برای استفاده در PancakeSwap نیاز به خرید سکه هایی مانند BNB از طریق Trust داشته باشید، اما Trust احتمالاً بهترین برنامه آلت کوین است. 

2. eToro 

اگرچه eToro به عنوان یک برنامه معاملات سهام شناخته شده است، اما به کاربران کمک می کند تا ارزهای دیجیتال را بدون کارمزد معامله کنند. با eToro، می توانید به راحتی پول را به حساب خود واریز کنید و بلافاصله شروع به خرید رمزارز کنید. eToro دارای مجموعه ای عالی از آلتکوین ها، بیش از سایر برنامه های سهام نیز است. 

یکی از ویژگی های جالب eToro این است که به هر کاربر یک سبد مجازی 100000 دلاری اعتبار می دهد تا بتوانید در مورد بازار سهام و ارزهای دیجیتال اطلاعات کسب کنید. این مورد همچنین یک راه عالی برای آزمایش ویژگی‌ های eToro است و هنگامی که از آن استفاده کردید، پول واقعی خود را سرمایه ‌گذاری کنید. 

در حالی که eToro عالی است، ممکن است تمام آلتکوین های مورد نظر شما را نداشته باشد. پس از همه، به دلیل اینکه یک برنامه سهام است شناخته شده است. اما اگر دوست دارید روی سهام پنی یا سایر سهام همراه با آلت کوین شرط بندی کنید، می تواند برنامه عالی برای شما باشد. همچنین بهتر از Robinhood است، زیرا سابقه تعطیلی معاملات را ندارد. 

3.اپلیکیشن های تبادل آلت کوین : Webull 

Webull که به عنوان یک برنامه معاملاتی سهام نیز شناخته می شود، یکی دیگر از برنامه های عالی برای تجارت کریپتو است. مانند eToro، Webull  نیز دارای بسیاری از ویژگی ‌های مشابه، از جمله فهرست ‌های تماشا است. Webull همچنین با اپل واچ ادغام می شود، بنابراین می توانید نمودار ها و هشدار ها را در زمان واقعی دریافت کنید. 

اگر به تجارت کریپتو علاقه دارید، Webull به شما امکان می دهد با یک دلار شروع کنید، چیزی که معامله گران آلت کوین دوست دارند. به هر حال، بسیاری از آلتکوین ها ممکن است رشد نکنند، بنابراین سرمایه گذاری های کوچک کلید موفقیت هستند، به امید اینکه ارز بزرگ شود. این همان چیزی است که Webull را به یک برنامه تجارت آلتکوین عالی تبدیل می کند. 

Webull همچنین در مورد آلتکوین ها جلوتر است. اکثر پلتفرم های اصلی دیگر تا زمانی که آلتکوین ها جذابیت اصلی پیدا نکنند، درگیر آن آلتکوین نمی شوند. Webull یکی از اولین کسانی بود که تجارت شیبا اینو و سایر سکه ها را ارائه داد، بنابراین می توانید شروعی جهشی در سکه های جدید داشته باشید. 

Webull همچنین بهتر از Robinhood است، زیرا Robinhood به طور کلی یک پلتفرم معاملاتی ضعیف است. 

4. MetaMask 

MetaMask یک افزونه عالی برای مرورگر ارزهای دیجیتال است که به شما کمک می کند آلت کوین ها را در رایانه شخصی یا مک خود مبادله کنید. MetaMask همچنین دارای یک برنامه است، بنابراین کاربران آیفون و اندروید می توانند در حال حرکت به کیف پول خود دسترسی داشته باشند. اگر هنوز MetaMask را ندارید، می توانید یک کیف پول نیز ایجاد کنید. 

MetaMask یک کیف پول عالی برای خرید و نگهداری آلت کوین است. در حالی که نمی توانید مستقیماً آلتکوین ها را در MetaMask خریداری کنید، می توانید آنها را از طریق صرافی هایی مانند PancakeSwap خریداری کنید و آنها را در MetaMask نگه دارید. MetaMask همچنین به شما امکان می دهد سکه هایی مانند ETH خریداری کنید که می توانید از آنها برای مبادله با آلت کوین در PancakeSwap استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک آلتکوین عالی برای سرمایه گذاری پیدا کنید. 

تنها نقطه ضعف این است که MetaMask می تواند با آلتکوین های خاص مشکل پیدا کند. پس از همه، MetaMask دارای پوشه های کیف پول های مختلف برای بلاک چین های مختلف است. این مورد نمی تواند برای برخی از کاربران جدید خیلی واضح باشد. اما اگر شما یک معامله گر ارز دیجیتال با تجربه تر هستید و قبلاً از MetaMask بر روی دسکتاپ خود استفاده می کنید، برنامه MetaMask برای شما مناسب است. 

5.اپلیکیشن های تبادل آلت کوین : KuCoin 

KuCoin چند سالی است که به وجود آمده است، اما اکنون به عنوان یکی از برترین برنامه‌ ها برای خرید و فروش ارز های رمزنگاری، شهرت پیدا کرده است. با KuCoin می توانید بیت کوین، اتریوم و سایر موارد را خریداری کنید. KuCoin همچنین دارای بیش از 700 سکه برای تجارت یا خرید است، از جمله بسیاری از آلتکوین های جدیدتر و میم کوین ها. 

KuCoin نیز برای سرمایه گذاران ساخته شده است. با معاملات نقطه ای، معاملات حاشیه و معاملات خودکار، می توانید ارزهای دیجیتال را به روش خود معامله کنید. همچنین می ‌توانید زمان خرید بیشتر یا فروش رمزنگاری خود را تعیین کنید تا از تغییرات بازار جلوتر بمانید. شما می توانید رمزنگاری را با چندین روش مختلف، از جمله کارت های اعتباری یا نقدی خریداری کنید، که شروع تجارت را برای شما آسان می کند. 

یکی از مواردی که KuCoin را متمایز می‌کند این است که می ‌توانید از ارز دیجیتالی که در برنامه نگهداری می ‌کنید سود نیز کسب کنید. در حالی که نرخ بهره متفاوت است، گاهی اوقات می توانید تنها با ذخیره رمزنگاری خود در اینجا تا پنج درصد در ماه درآمد کسب کنید. KuCoin همچنین دارای یک سیستم پاداش عالی است که به صورت کریپتو پاداش پرداخت می کند. 

آیا باید شما هم آلتکوین ها را بخرید یا مبادله کنید؟ 

با توجه به اینکه آلتکوین هایی مانند Dogecoin برای برخی افراد سود زیادی ایجاد می کند، بسیاری از افراد می پرسند که آیا آلت کوین ها سرمایه گذاری خوبی هستند یا خیر. به هر حال، برخی از افراد پول کمی را روی آلتکوین ها سرمایه گذاری کردند و میلیون ها درآمد داشتند. 

با این حال، این تجربه بدون ریسک نیست. معامله ارز دیجیتال می تواند غیرقابل پیش بینی باشد، و در حالی که ممکن است یک سکه تا ماه پیشرفت کند، اما ممکن هم است همه چیز را از دست بدهید. 

شما باید تنها چیزی را سرمایه گذاری کنید که می توانید هنگام معامله آلت کوین ها از دست بدهید. به این ترتیب، اگر شکست بخورید، مشکل جدی نخواهید داشت. اما در این بین، ممکن است فرصتی برای پیشرفت چشمگیر نیز داشته باشید. 

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله بتوانید بهترین تصمیم را برای انتخاب کیف پول مد نظر خود بگیرید. 

شما می توانید با مطالعه ی دیگر مقالات ما در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *