0

معرفی 4 مورد از بهترین برنامه ها برای علاقمندان به NFT

بهترین برنامه ها برای علاقمندان به NFT
بازدید 942

در این مقاله قصد داریم بهترین برنامه ها برای علاقمندان به NFT وبرنامه هایی برای ذخیره، کشف، ایجاد و نمایش NFT ها در دستگاه iOS و Android به شما معرفی کنیم.

از آن جا که محبوبیت NFT ها همچنان در حال افزایش است، برنامه های متعددی برای خدمات رسانی به کاربران NFT در حال ظهور هستند. اما کدام اپلیکیشن بهترین انتخاب است ؟ با وجود گزینه های بسیار زیاد، پیدا کردن قابل اعتمادترین گزینه قطعا دشوار است.

این مورد را باید در نظر گرفت که NFT ها می توانند گران باشند، و اعتماد به برنامه اشتباه در صورت ایمن نبودن می تواند باعث دردسر برای شما شود.

اگر از علاقه مندان به NFT هستید یا به دنبال آشنایی بیشتر با NFT هستید، می توانید برخی از بهترین برنامه های NFT را دانلود کنید.

با انتخاب برنامه های قابل اعتماد، می توانید اشتیاق به NFT خود را به هر کجا که می روید ببرید.

1- Enjin: بهترین برنامه کیف پول NFT

یکی از اولین کیف پول هایی که برای استفاده از NFT طراحی شده است، Enjin می باشد. برنامه‌های دیگری مانند کیف پول Trust پس از محبوبیت NFT‌ها شروع به پشتیبانی از آن کردند، اما کیف پول Enjin با در نظر گرفتن مجموعه‌های دیجیتال طراحی شده است.

همچنین کیف پول Enjin از چندین بلاک چین پشتیبانی می کند، در حالی که Trust و دیگر کیف پول ها فقط از Ethereum یا Cardano پشتیبانی می کنند.

کیف پول Enjin دارای توکن Enjin و یک بخش مبادله ارز دیجیتال است که در برنامه تعبیه شده است. اگر در جاهای دیگری کیف پول دارید، می توانید به راحتی سایر کیف پول های ارزهای دیجیتال خود را به آن متصل کنید.

شاید به نظر شما طراحی این کیف پول مقداری قدیمی به نظر برسد، اما همچنان یک کیف پول امن برای نگهداری NFTها و سایر ارزهای دیجیتال شماست. اگر در NFT ها تازه کار هستید، با ثبت نام در Enjin، می توانید یک مجموعه رایگان در کیف پول خودتان دریافت کنید.

2- OpenSea: بهترین برنامه برای کشف NFT های جدید

باید گفت که OpenSea اولین بازار NFT در جهان است. Openseaبزرگترین بازار نیز است، به این معنی که می توانید بیشترین NFT را در اینجا پیدا کنید.

چه در حال شروع کار با NFT باشید یا یک معامله گر باتجربه NFT، برنامه ی OpenSea نیازهای شما را برآورده می کند. برای شروع، یک اکانت در این برنامه ایجاد کنید و شروع به جست و جو از طریق کلکسیون های NFT کنید.

اگر یک NFT را می بینید که می خواهید بخرید، می توانید آن را به لیست موارد مورد علاقه ی خود اضافه کنید. همچنین می توانید ببینید چه چیزی خواستار بیشتری دارد.

درواقع OpenSea به کاربران اجازه خرید NFT در دستگاه های تلفن همراه را نمی دهد، اما می توانید آنها را روی نسخه ی دسکتاپ خود خریداری کنید. برنامه موبایل OpenSea همچنین به شما امکان می دهد به NFT های خریداری شده از قبل دسترسی داشته باشید.


3- 8bit Painter: بهترین برنامه برای ایجاد NFT

اگر علاقه مند به ساخت NFT با تلفن همراه آیفون خود هستید و قصد دارید بعداً آنها را در بازار بفروشید، می توانید از برنامه ی 8bit Painter استفاده کنید. 8bit Painter برنامه ای است که برای تبدیل عکس ها به آثار هنری پیکسلی به سبک NFT طراحی شده است. همچنین شما می توانید آثار هنری پیکسلی خود را در این برنامه ایجاد کنید.

برای شروع، یک اندازه بوم جدید انتخاب کنید. اندازه های بوم از 1616 تا 160160 متغیر است. اندازه های کوچکتر برای کسانی که آثار هنری پیکسلی خود را ایجاد می کنند بهترین کارایی را دارند. اندازه های بزرگتر نیز برای وارد کردن تصاویر و تبدیل آنها به آثار هنری پیکسلی عالی هستند.

پیشنهاد ما برای ساختن NFT منحصر به فرد خودتان این است که به جای دانلود تصاویر آنلاین، عکس بگیرید و آنها را به آثار هنری پیکسلی تبدیل کنید.

با این که برنامه‌های بسیار خوبی برای ساخت NFT وجود دارد اما استفاده از برنامه ی 8bit Painter آسان تر است حتی اگر تصاویر دانلود شده باشند.

4- token.art: بهترین برنامه برای نمایش NFT ها

اگر شما هم تعدادی NFT دارید چرا آنها را به رخ نمی کشید؟ از آن جا که مردم کلکسیون فیزیکی خود را در معرض نمایش قرار می دهند، چرا کلکسیون های دیجیتال باید متفاوت باشند؟ با برنامه token.art به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

برای شروع، یک کیف پول از آدرس Cardano، Ethereum یا WAX در این برنامه وارد کنید. سپس، می توانید NFT های خود را در قالب کارت مشاهده کنید. می توانید بین آن ها جست و جو کنید و به راحتی آنها را به دیگرانی که علاقه مند هستند نشان دهید.

در این برنامه پشتیبانی از متاورس نیز در آینده اضافه خواهد شد، به این معنی که می توانید NFT های خود را در آنجا نیز به نمایش بگذارید. شما همچنین می توانید NFT های خود را بر اساس ویژگی ها و خاص بودن آن ها مرتب کنید. دارایی‌های سهامدار در حساب این برنامه نگهداری می‌شوند، به این معنی که می‌توانید از برنامه token.art به عنوان نمایشگر اصلی NFT های خود استفاده کنید.

NFT ها در حال حرکت هستند

طبیعتا با وجود تعداد زیاد برنامه NFT در بازار، یافتن برنامه ی مناسب می تواند دشوار باشد. خوشبختانه، گزینه های مناسب واضحی برای هر دسته وجود دارد.

چه سرمایه‌گذار باشید که تلاش می‌کند با آخرین پیشرفت ها همراه باشد، یا مجموعه‌داری که به دنبال نمایش مجموعه خود هستید، برنامه‌های معرفی شده در این مقاله می توانند هر کجا که بروید به شما خدمات بدهند.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *