0

معرفی توکن MUBI بیت کوین

توکن MUBI بیت کوین
بازدید 216

با نزدیک شدن به تاریخ اجرای هاوینگ آتی بیت کوین، چشم‌انداز بازار ارزهای دیجیتال در حال تغییر است و در این میان، توجه سرمایه‌گذاران بیشتر به بخش توکن‌های مبتنی بر استاندارد BRC-20 معطوف شده است. در این پست به بررسی و تحلیل توکن MUBI بیت کوین می پردازیم.

توکن MUBI بیت کوین

یکی از این توکن‌ها که در روزهای اخیر عملکرد قابل‌توجهی از خود به نمایش گذاشته، مولتی بیت (Multibit) است که با نماد اختصاری MUBI شناخته می‌شود.

در زمان نگارش این خبر، مولتی بیت با قیمت ۰٫۱۱۷ دلار معامله می‌شود که در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۲۵ درصد رشد داشته است. همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار و حجم معاملات مولتی بیت هم به ترتیب بیش از ۲۵ و ۱۵۸ درصد افزایش یافته است.

مولتی بیت یک پل محوری است که بلاکچین بیت کوین را به شبکه‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) مانند اتریوم و بی‌ان‌بی چِین متصل کرده و امکان مبادله توکن‌های BRC-20 بیت‌ کوین را با توکن‌های پرکاربرد ERC-20 در شبکه اتریوم و توکن‌های BEP-20 در زنجیره بی‌ان‌بی فراهم می‌کند. به این ترتیب، این پلتفرم در تقویت نقدینگی و گسترش اکوسیستم بیت کوین نقش بسزایی دارد.

امنیت، اولویت اصلی مولتی بیت است و این پروژه با مکانیسم‌هایی توسعه یافته که به محافظت از حساب‌ها و وجوه کاربران کمک می‌کنند. تیم توسعه‌دهنده مولتی بیت با ادغام آدرس‌ها و وجوه‌ کاربران به آدرس‌های توزیع‌شده میان کیف پول‌های سرد چندامضایی، امنیت وجوه تضمین می‌کند. این پروژه همچنین امکان انتقال داده‌ها را به طور مستقل و ایمن، بدون هیچ‌گونه دخالت شخص ثالث، فراهم می‌سازد.

بر اساس داده‌های بازار، ارزش مولتی بیت در یک سال گذشته، به میزان چشمگیر بیش از ۲،۱۶۰ درصد افزایش یافته که بر جایگاه این ارز دیجیتال به عنوان یک مدعی برتر برای سرمایه‌گذاری تأکید می‌کند.

coingape

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *