0

7 نکته برای پیدا کردن پروژه های آینده دار NFT در مراحل اولیه

پروژه های آینده دارNFT
بازدید 1574

به دنبال پروژه بزرگ بعدی NFT ها هستید؟ در این مقاله نحوه کشف BAYC بعدی آمده است! 

توکن ‌های غیرقابل تعویض (NFT) دارایی ‌های دیجیتالی هستند که میتوان آنها را در بلاکچین خرید و فروش کرد. 

NFT ها را میتوان بر روی چندین بلاکچین از جمله اتریوم، زیلیکا یا سولانا فروخت و در چند سال گذشته بسیار محبوب شده‌اند. پروژه های خاصی، مانند Bored Ape Yacht Club، میلیون ها نفر را به خود جذب کرده‌اند. 

با توجه به پروژه‌ های جدید NFT که در بازار آزاد عرضه شده‌اند، مهم است که بدانید کدام یک از آنها ارزش سرمایه ‌گذاری را دارند. 

در این مقاله نحوه شناسایی پروژه بزرگ بعدی NFT آمده است. 

 1. برای پیدا کردن پروژه های آینده دار NFT، توییتر را دقیق بررسی کنید. 

توییتر یکی از مؤثرترین پلتفرم‌ ها برای یافتن NFT‌ های امیدوار کننده در مراحل اولیه است. جامعه سرمایه گذاران NFT به طور باورنکردنی در توییتر فعال هستند و بسیاری از خریداران و تأثیرگذاران محبوب در مورد پروژه های مختلف صحبت می کنند. 

شما می توانید اطلاعات تحلیلی زیادی در مورد پروژه های خاص NFT و عملکرد آنها با دنبال کردن حساب های خاص مانند @bobbyquinn به دست آورید. 

فضایی نیز در توییتر وجود دارد، که در آن می‌توانید به ‌طور هم‌ زمان موارد پرطرفدار را ببینید و از انتشارات جدید سازندگان تأیید شده مطلع باشید. 

2. در Discord فعال باشید و پروژه های آینده دار NFT را بیابید.

Discord یک پلتفرم فوق العاده دیگر است که می توانید از آن برای شناسایی پروژه های NFT با پتانسیل بالا استفاده کنید. تقریباً هر خالق یا پروژه بزرگی یک سرور Discord دارد ولی میزان تعامل آنها متفاوت است. 

برای مثال، یک سرور با نام Furu’s Mint Club وجود دارد که ضرابخانه‌ های رایگان را اعلام می‌کند. همچنین می توانید تعداد زیادی سرور Discord را برای مجموعه های مجزا NFT پیدا کنید. 

از آنجایی که Discord شما را ملزم به تعامل با جامعه می‌کند، یکی از بهترین راه‌ هاست برای فهمیدن اینکه چه چیزی ترند است. شما از طریق خریداران باتجربه و افرادی که از روز اول در بازی NFT بوده اند، با پروژه های رو به رشد آینده آشنا خواهید شد. 

3. برای پیدا کردن پروژه های آینده دار NFT از قدرت Nansen.ai استفاده کنید.

 برای پیدا کردن پروژه های آینده دار NFT از قدرت Nansen.ai استفاده کنید.
برای پیدا کردن پروژه های آینده دار NFT از قدرت Nansen.ai استفاده کنید.

برای به دست آوردن درک بهتری از پروژه‌ های پرطرفدار، ممکن است بخواهید به Nansen.ai مراجعه کنید. Nansen یک مرجع جمع ‌آوری داده است که اطلاعات خریدار را از OpenSea جمع ‌آوری می‌کند و سپس آن را به روش ‌های مختلف برای مخاطبان خود ارائه می‌کند. 

این امر باعث می شود خریدار معمولی به راحتی ببیند کاربران چه چیزی می خرند و کدام مجموعه NFT بالاترین قیمت را دارد. مهم تر از آن، Nansen می تواند به شما نشان دهد که سرمایه گذار های بزرگ چه چیزی در دست دارند یا چه چیزی می خرند. 

اگر اشتراک Nansen دارید، همچنین می‌توانید هشدار هایی را تنظیم کنید تا هر زمان که کیف پول خاصی مجموعه ‌ای را خریداری می‌کند، اعلان دریافت کنید. یک ابزار بسیار شهودی برای کسانی است که در مورد ورود به بازار NFT جدی هستند. 

 4. برای پیدا کردن پروژه های آینده دار NFT نقشه راه پروژه را به دقت مرور کنید. 

یکی از بهترین راه‌ ها برای فهمیدن اینکه آیا یک NFT خوب است یا خیر، بررسی نقشه راه آن است. نقشه راه بخش مهمی از پروژه هر NFT جدید است که به صورت زنده اجرا می شود. تمام تاریخ های مهم، از جمله ایردراپ ها، رویدادهای جدید و برنامه های سازنده برای مجموعه را نشان می دهد. 

به عنوان مثال، نقشه راه BAYC، تاریخ رویدادها، از جمله ApeFest سالانه، انتشار جدید و مدل‌ های جدید، و همچنین بر نقاط عطف کلیدی را تأیید کرد. سایر سازندگان NFT نیز همکاری ‌ها و مشارکت ‌هایی را فهرست می‌کنند که به شما ایده‌ ای درباره طول عمر پروژه می‌دهد. 

در حالت ایده آل، باید از خرید پروژه NFT با نقشه راه کوتاه تر با اهداف غیرواقعی زیاد اجتناب کنید. به عنوان مثال، اگر پروژه ‌ای در چند هفته اول پس از راه ‌اندازی ایردراپ ‌ها مزایای زیادی را بدهد، احتمالاً نشانه ‌ای از آماده شدن سازندگان برای یک فرش قرمز است. 

 5. RyzeNFT را بررسی کنید. 

RyzeNFT را بررسی کنید. 
RyzeNFT را بررسی کنید. 

RyzeNFT یک راه ‌حل پولی از Ryzen Labs است که می‌توانید به ‌سرعت NFT‌ هایی را که به‌ طور قابل توجهی کمتر ارزش‌گذاری شده‌اند را شناسایی کنید.

این افزونه کروم فوق ‌العاده دارد که می‌توانید از آن برای مشاهده سریع رتبه‌ بندی ‌های کمیاب NFT‌ های خاص در بازار هایی مانند OpenSea استفاده کنید. 

RyzeNFT همچنین دارای یک ابزار sniping است، بنابراین می‌توانید حداکثر قیمت را برای خرید سریع NFT‌ های کم ‌ارزش ‌شده به ‌محض تولید و انتشار آنها تعیین کنید.

Ryze گران است و 1.35 ETH هزینه دارد، اما از آنجایی که برنامه افزودنی به عنوان NFT فروخته می شود، همیشه می توانید هر زمان که بخواهید دوباره آن را بفروشید. 

 6. مراقب فعالیت های جدید در OpenSea باشید. 

OpenSea یک صفحه فعالیت نسبتاً جذاب دارد که به شما امکان می دهد مجموعه های جدید و پرطرفدار را ردیابی کنید. می توانید از این ابزار برای نظارت بر فعالیت در پلتفرم استفاده کنید. برخلاف سایر ابزارها، استفاده از این ابزار کاملاً رایگان است. 

این ابزار به شما امکان می دهد آمار یا فعالیت های تجاری را به صورت دستی پیگیری کنید. به شما ایده بهتری در مورد تقاضایی که یک مجموعه NFT خاص ایجاد می کند و اینکه آیا ارزش وارد شدن به آن را دارد، می دهد. 

برای سنجش تقاضا در سراسر جامعه NFT، باید از این ابزار استفاده کنید. نه تنها می‌توانید روند نهنگ ‌ها را مشاهده کنید بلکه داده های کل مجموعه ‌ها را جمع ‌آوری می‌کنند. بنابراین می‌توانید ببینید کدام مجموعه ‌ها بیشترین حجم معاملات را دارند. 

 7. ابزارهای Icy را بررسی کنید. 

ابزارهای Icy را بررسی کنید. 
ابزارهای Icy را بررسی کنید. 

ابزار فوق ‌العاده دیگری که به شما امکان می‌دهد روندها را ردیابی کنید و الگو ها را در بازار NFT شناسایی کنید، Icy Tools است. داده ‌ها را در زمان واقعی جمع ‌آوری می‌کند و به‌روزرسانی‌ های دقیقه به دقیقه را ارائه می‌دهد. 

این ابزار همچنین دارای یک طرح رایگان است که باید برای اکثر کاربران ایده آل باشد. به روزرسانی های ساعتی را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد روندهای روزانه را بررسی کنید.

اگر اشتراک دارید، می‌توانید کیف پول‌ ها را ردیابی کنید و به‌روزرسانی‌ های خاص را هر زمان که یک NFT جدید ایجاد می‌شود دریافت کنید و روندها را در فواصل 15 و 30 دقیقه مشاهده کنید. 

بسیاری از مردم در مورد خرید اشتراک یک ابزار پولی مردد هستند. اگر حساب کاربری در OpenSea دارید، می‌توانید از ابزارهای رایگان آنها استفاده کنید، اما اگر به دنبال یافتن پروژه ‌های NFT کم ارزش هستید، چنین ابزارهایی سرمایه ‌گذاری مناسبی هستند. 

انتظار می رود بازار NFT در آینده رشد کند!

بازار NFT همچنان در حال گسترش است سرمایه گذاران میلیون ها دلار برای مجموعه های کمیاب هزینه می کنند. اگر می‌خواهید بخشی از این انجمن انحصاری باشید، اینها تنها چند نکته هستند که می‌توانید برای شناسایی زودهنگام پروژه‌ های امیدوار کننده NFT دنبال کنید! 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *