0

هشدار رابرت کیوساکی درباره بزرگترین سقوط اوراق قرضه از سال 1788

رابرت کیوساکی
بازدید 662

نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، اخیرا چندین پیش بینی در مورد بازار سهام و اوراق قرضه انجام داده است. این نویسنده مشهور جمعه در توییتی نوشت:

“سقوط بازار اوراق قرضه آمریکا بزرگترین سقوط اوراق قرضه از سال 1788 (1167) می باشد. ریزش بازارهای اوراق قرضه بیشتر از بازار سهام می باشد. من اکنون طلا و نقره بیشتری می خرم و منتظر پایین آمدن قیمت بیت کوین هستم.”

رابرت کیوساکی همچنین تاکید کرد که بازار املاک و مستغلات چین در حال سقوط است و خاطرنشان کرد که “بیش از 90 میلیون آپارتمان خالی در چین وجود دارد.”

در ادامه توییت، نویسنده پدر پولدار پدر فقیر توضیح داد:

“بازندگان در حال تماشای بازار سهام هستند، در حالی که مشکل واقعی در بازار اوراق قرضه است. بازار اوراق قرضه 40 برابر بزرگتر از بازار سهام است. لطفا به اوراق قرضه توجه کنید نه سهام. سقوط بزرگ در راه است.”

او در ماه آوریل (فروردین) توییت کرد که اوراق قرضه خطرناک ترین سرمایه گذاری در یک فروپاشی جهانی است. او گفت: “سرمایه گذاران تازه کار به طرز غم انگیزی از توصیه های تازه کارانه یعنی از ترکیب 60 (سهام) 40 (اوراق قرضه) پیروی می کنند. ولی من به سرمایه گذاران توصیه می کنم طلا، نقره و بیت کوین را به عنوان بیمه در برابر احمقانی که دنیا را اداره می کنند، خریداری کنند.”

رابرت کیوساکی بارها در مورد سقوط بازار و وضعیت اقتصاد ایالات متحده هشدار داده است. این هفته، او هشدار داد که تورم ممکن است منجر به “رکود بزرگتر” شود، و خاطرنشان کرد که املاک و مستغلات در حال سقوط است و اجرائیه سند رهنی (اِجرائیه سَنَد رَهنی یکی از اصطلاحات حقوقی و به معنی فروش زودهنگام اجباری یک دارایی است. زمانی که رهن دهنده نتواند حساب خود را به گیرنده رهن پرداخت کند، رهن گیرنده می‌تواند برای تسویه حساب خود سند رهنی را به اجرا بگذارد.) نسبت به سال گذشته 700 درصد افزایش یافته است.

منبع: news.bitcoin

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *