0

خرید و فروش کاردانو آنی در ایران

خرید و فروش کاردانو آنی
بازدید 691

با گسترش شبکه کاردانو در سال 2020 تقاضا برای خرید ارز دیجیتال ADA که در ابتدا توکن سرمایه گذاری این شبکه بود، بیشتر از گذشته شد و همین مسئله باعث افزایش خرید ADA در شبکه کاردانو شد. این ارز عموما با نام شبکه خود شناسایی می شود، به همین دلیل غالبا در صرافی های ایرانی به دنبال خرید و فروش کاردانو آنی هستند.

شبکه کاردانو که نسل سوم شبکه ارزهای دیجیتال نیز نامیده می شود، یکی از محبوبترین شبکه های رمز ارزها است به گونه ای که حجم معاملات مارکت این ارز در اواخر سال 2020 به جایگاه سوم مارکت رسیده است. حجم بالای توکن های توزیع شده در این شبکه، باعث شد تا این بازار به یکی از بازارهای مناسب و کم ریسک برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال تبدیل شود.

خرید و فروش کاردانو آنی
خرید و فروش کاردانو آنی


از این روز خرید cardano برای کسانی که قصد یک سرمایه گذاری کم ریسک و با هدف دستیابی به سود در دراز مدت هستند، گزینه مناسبی به حساب می آید. چرا که به دلیل حجم بالای توکن های موجود در بازار این شبکه، این ارز کمتر دستخوش تغییرات می می شود.

خرید و فروش کاردانو

همانند بسیار دیگری از خدمات وب سایت ارزی لند فرایند خرید کاردانو به صورت خودکار می باشد و با ثبت سفارش و پرداخت خودکار ارز مورد نظر فرایند انتقال و شارژ کیف پول مشتری به صورت لحظه ای صورت می پذیرد.

برای این کار کافیست از بخش خرید ارزهای دیجیتال گزینه “خرید ADA” را انتخاب کنید. پس از ورود به صفحه خرید کاردانو میزان آدا مورد نیاز خود را وارد کنید. در فیلد بعدی آدرس کیف پول خود را ثبت کنید و در نهایت با فشردن گزینه “ثبت” وارد صفحه پرداخت شوید.

پس از مشاهده صورت حساب و پرداخت آن، تنها پس گذشت چند دقیقه کیف پول کاردانو شما شارژ خواهد شد و شما به سادگی می توانید موجودی حساب خود را در ولت خود مشاهده نمایید.

(2 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *