0

خرید بیت کوین در حجم بالا توسط وال ها

خرید بیت کوین در حجم بالا
بازدید 619

بر اساس تحلیل‌های انجام شده، یکی از دلایل افزایش قابل توجه قیمت بیت کوین در دو روز گذشته، خرید وال‌ها در حجم بالا بوده است. در این پست به خرید بیت کوین در حجم بالا می پردازیم.

خرید بیت کوین در حجم بالا

خرید بیت کوین در حجم بالا
خرید بیت کوین در حجم بالا

بیت کوین توانست روز گذشته سطح مقاومت خود را رد کند. یکی از دلایل این اتفاق، سطح بالای خرید وال‌ها بود که وضعیت بیت کوین را تغییر داد. بیت کوین توانست به رکورد جدیدی در چند هفته گذشته برسد و قیمت ۲۱٫۶۷۱ هزار دلار را لمس کند.

هفته گذشته بود که بیت کوین به پایین‌ترین سطح خود از ژوئن امسال رسیده بود. اما ۹ سپتامبر بیت کوین بالاخره از سطح تنگ خود عبور کرد و حالا برای قیمت ۲۲ هزار دلار تلاش می‌کند.

گفتنی است که تحلیل‌هایی که تمرکز خود را روی حرکت وال‌ها گذاشته‌اند، نشان می‌دهند که وال‌ها در این اتفاق نقش داشته‌اند. آن‌ها با سقوط بیت کوین در هفته گذشته سریعا دست به کار شدند و شاهد خرید حجم بالای این ارز دیجیتال توسط وال‌ها هستیم.

به نظر می‌رسد که قیمت ۱۹ هزار دلار یک منطقه بسیار ایده‌آل برای وسوسه و جلب توجه خریداران بود. وال‌ها از سطح حمایت ۱۹ هزار دلار بیت کوین کاملا استفاده کردند تا شرایط پادشاه رمزارزها را صعودی کنند. حالا بیت کوین از سطح مقاومت ۲۱٫۵۴۳ دلار عبور کرده و باید منتظر ماند و دید که آیا این قیمت به سطح حمایت تبدیل می‌شود یا نه. البته پیش‌بینی می‌شود که بیت کوین در این سطح کمی آرام بگیرد.

در طرف مقابل اتر هم توانست خود را به قیمت ۱٫۷۴۵ دلار برساند. این رمزارز حالا با سطح مقاومت بین ۱۸۰۰ تا ۱۹۰۰ دلار مواجه است. اما انتظار می‌رود آپدیت The Merge این ارز دیجیتال را از این سطح فراتر ببرد.

منبع: Cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *