0

خرید ارز دیجیتال گراف (GRT)

خرید ارز دیجیتال گراف (GRT)
بازدید 698

Graph در سال 2018 توسط یانیو تال، جانیس پولمن و براندون رامیرز تأسیس شد که قبلا روی چندین استارتاپ با هم کار می کردند که بر ایجاد ابزارهای توسعه دهنده تمرکز داشتند. برای خرید ارز دیجیتال گراف (GRT) از لینک زیر اقدام نمایید:

Graph از سال 2019 در مجموع 19.5 میلیون دلار از فروش توکن و 10 میلیون دلار از فروش عمومی اکتبر 2020 به دست آورد. در طی این مدت، تقریباً 21 درصد از عرضه اولیه توکن، 10 میلیارد GRT به سرمایه گذارانی از جمله کوین بیس ونچرز، گروه ارز دیجیتال و مولتی کوین کپیتال فروخته شده است.

ارز گراف چگونه کار می کند؟

اولین گام Graph برای جمع آوری داده ها از طریق گره های گراف انجام می شود که به طور مداوم بلاک های شبکه و قراردادهای هوشمند را برای اطلاعات اسکن می کنند.

هنگامی که یک برنامه از طریق قراردادهای هوشمند داده ها را به زنجیره بلوک اضافه می کند، گره گراف داده های این بلاک های جدید را به زیرگراف های مناسب خود اضافه می کند.

هنگامی که گره گراف اطلاعات را استخراج می کند، 3 نوع کاربر وجود دارند که در سازماندهی داده ها در پروتکل آن مشارکت دارند که شامل:

  • کیوریتور (متصدیان) – این گروه توسعه دهندگان زیرگراف هستند که ارزیابی می کنند کدام زیرگراف از کیفیت بالایی برخوردار است و باید توسط گراف ایندکس شوند. قابل توجه است، کیوریتر ها، GRT را به زیرگراف هایی که به آن اعتقاد دارند متصل می کنند.
  • ایندکسر (نمایه ساز) – این گروه اپراتورهای گره هستند که وظیفه ارائه خدمات ایندکس و پرس و جو برای زیرگراف های سیگنال دهی شده را دارند و برای ارائه این خدمات باید ارز GRT را به اشتراک بگذارند.
  • دلیگیتور (نماینده) – این گروه ارز GRT را به نمایه سازها واگذار می کنند تا در اجرای شبکه بدون نصب گره مشارکت داشته باشند.

همه کاربران بسته به نقش خود، بخشی از کارمزد های شبکه را برای کار خود دریافت می کنند.

سپس برنامه‌ هایی که به دنبال اطلاعاتی هستند که به آنها کمک می‌ کند نرم‌ افزار خود را از طریق استفاده از کوئری (پرسمان) اجرا کنند، می‌ توانند به راحتی به این داده‌ ها دسترسی داشته باشند.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *