0

تحلیل قیمت توکن پروژه لایو‌پیر (LPT)

تحلیل قیمت توکن پروژه لایو‌پیر (LPT)
بازدید 272

قیمت توکن پروژه لایو‌پیر (LPT) که یک پلتفرم غیرمتمرکز پخش ویدیو است، در ۲۴ ساعت گذشته با رشد چشمگیر ۵۷ درصدی، به ۱۵ دلار رسیده است. این افزایش قیمت، در پی همکاری این پلتفرم با شرکت اوپن‌ای‌آی (OpenAI) برای گسترش مدل هوش مصنوعی مولد ویدئو سورا (Sora)، صورت گرفته است. در این پست به تحلیل قیمت توکن پروژه لایو‌پیر (LPT) می پردازیم.

تحلیل قیمت توکن پروژه لایو‌پیر (LPT)

در سال ۲۰۲۳، لایو‌پیر طی همکاری با فایل‌کوین (Filecoin) برای تبدیل ماینرها به گره‌های ویدیویی و همکاری با گراف (The Graph) به عنوان یکی از گزینه‌های استقرار شبکه اصلی، به نقاط عطف قابل توجهی دست یافت.

حساب کاربری کریپتو پاندا (Crypto Panda)، طی یک توییت، احساسات صعودی خود در مورد توکن LPT را به اشتراک گذاشت و به دنبال‌کنندگان توصیه کرد طی بازار گاوی سال ۲۰۲۴، این ارز دیجیتال را تحت نظر داشته باشند.
این حساب کاربری دلایل متعددی را برای احتمال افزایش قیمت این توکن معرفی کرد. اولین دلیل، راه‌حل‌های محاسباتی این پلتفرم و استفاده از آن در مدل هوش مصنوعی سورا است.

علاوه بر این، سرمایه‌گذاری شرکت‌ گری‌اسکیل (Grayscale) در این پروژه، می‌تواند به اعتبار آن بیفزاید. این پلتفرم همچنین ۵۰ میلیون دلار سرمایه از شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطر‌پذیر دریافت کرده که نشان‌دهنده اعتماد این شرکت‌ها به آینده پروژه است.

یکی از تحلیلگران ارز دیجیتال به نام Team LAMBO Charts اشاره کرد که قیمت LPT خط روند نزولی که از سپتامبر ۲۰۲۲ برقرار بوده را شکسته و در پی این شکست، قیمت طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۷ درصد افزایش یافته است.

تحلیل قیمت توکن پروژه لایو‌پیر (LPT)


وی پیش‌بینی می‌کند که قیمت این توکن رشدی ۷۰۰ درصدی را تجربه خواهد کرد و به ۱۰۰ دلار خواهد رسید. علاوه بر این، اهداف کوتاه‌مدت ۲۰ و ۵۰ دلاری را برای قیمت ذکر کرده است.

آینده لایو‌پیر بسیار روشن به نظر می‌رسد. تقاضا برای این توکن رو به افزایش است که باعث رشد قیمت آن خواهد شد.

coinpedia

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *