0

تحلیل قیمت کاسپا (KAS) اسفند ماه

تحلیل قیمت کاسپا (KAS) اسفند ماه
بازدید 239

کاسپا (KAS) به دلیل عملکرد فوق‌العاده خود و ثبت یک رکورد بی‌سابقه، دوباره تیتر خبرها شده است. قیمت کاسپا در یک هفته گذشته بیش از ۳۲ درصد افزایش یافت و در ۲۰ فوریه، به بالاترین سطح خود در ۰٫۱۸۹ دلار رسید. در این پست به تحلیل قیمت کاسپا (KAS) اسفند ماه می پردازیم.

تحلیل قیمت کاسپا (KAS) اسفند ماه

این رالی، طولانی‌ترین روند صعودی کاسپا از زمان رشد قابل‌توجه آن در ماه‌های اکتبر تا نوامبر سال گذشته است. در طول رالی اخیر، حجم معاملات کاسپا به بیش از ۱۱۵ میلیون دلار رسید که نشان‌دهنده افزایش تقاضا برای آن است.

ارزش بازار کاسپا هم به بیش از ۴٫۲ میلیارد دلار صعود کرد. برخی از فعالان بازار ادعا می‌کنند که هنوز فضای زیادی برای رشد کاسپا وجود دارد و KAS می‌تواند به جمع ۱۰ رمزارز برتر راه یابد.

موفقیت کاسپا به استفاده غیرمعمول آن از فناوری بلاکچین نسبت داده می‌شود. این شبکه از ترکیبی از پروتکل‌های اثبات کار و GHOSTDAG استفاده می‌کند. پروتکل جدید GHOSTDAG به کاسپا اجازه می‌دهد تا بلاک‌ها را به طور همزمان بپذیرد که تأیید سریع‌تر تراکنش‌ها را امکان‌پذیر می‌کند.

در حال حاضر، در هر ثانیه یک بلاک توسط کاسپا تأیید می‌شود، ولی هدف این پروژه رسیدن به ۱۰ و حتی ۱۰۰ بلاک در ثانیه است.

تحلیل تکنیکال قیمت: شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار ۴ ساعته برابر با ۷۹٫۱۴ و البته با شیب نزولی است که نشان می‌دهد این رمزارز بیش از حد خریداری شده و ممکن است زمان اصلاح باشد.

علاوه بر این، حرکت شاخص همگرایی-واگرایی میانگین متحرک (MACD) بالاتر از خط سیگنال خود، یک حرکت مثبت را در کوتاه‌مدت نشان می‌دهد.

هیستوگرام شاخص MACD نیز افزایش مومنتوم مثبت را نشان می‌دهد که به معنای ادامه افزایش قیمت است. اگر MACD بالاتر از خط سیگنال باقی بماند و هیستوگرام همچنان حرکت مثبت را نشان دهد، احتمال افزایش قیمت بیشتر خواهد بود.

coinedition

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *