0

تحلیل قیمت کاسپا (KAS) ۲۹ بهمن

تحلیل قیمت کاسپا (KAS) ۲۹ بهمن
بازدید 236

قیمت توکن بومی شبکه کاسپا (KAS) اخیراً افزایش قابل‌توجهی داشته و طبق داده‌های سایت کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، با رسیدن به محدوده ۰.۱۶۸ دلار در روز ۱۷ فوریه، رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است. در این پست به تحلیل قیمت کاسپا (KAS) ۲۹ بهمن می پردازیم.

تحلیل قیمت کاسپا (KAS) ۲۹ بهمن

در همین حال، تحلیلگران به شدت نسبت به آینده KAS خوش‌بین هستند و هدف‌های قیمتی بالاتری را برای آن پیش‌بینی می‌کنند.

به گفته حساب کاربری KASPAEnthusiast، قیمت توکن KAS بین ۱۶ تا ۱۷ فوریه بیش از ۱۹ درصد رشد داشته است. با توجه به اینکه روند حرکت قیمت همچنان بسیار صعودی به نظر می‌رسد، این حساب کاربری معتقد است که قیمت KAS به زودی می‌تواند به ۲۰ سنت برسد. این هدف، نیازمند رشد بیش از ۳۰ درصدی نسبت به سقف قیمت فعلی است.

تحلیل قیمت کاسپا (KAS) ۲۹ بهمن

تحلیلگران دیگری مانند Vivek۴۴۶۹ بر این باورند که افزایش اخیر حجم معاملات KAS، نشان‌دهنده خرید سازمانی این توکن است. در همین راستا، گزارش شده که یک نهنگ اخیرا ۲۲ میلیون توکن KAS خریده است.

رشد خرید‌های سازمانی اغلب نشانه افزایش اعتماد به بازدهی یک دارایی در بلندمدت است. در صورتی که این گزاره درست باشد، توکن KAS در ادامه، اصلاحات قیمتی گسترده‌ای را تجربه نخواهد کرد.

با توجه به افزایش علاقه سازمانی، Vivek۴۴۶۹ پیش‌بینی می‌کند که قیمت KAS با افزایشی ۱۱۰ درصدی به ۰.۳۵ دلار خواهد رسید. زمانی که KAS به سقف قیمت قبلی خود رسید، حجم معاملات روزانه آن حدود ۲۸۰ میلیون دلار بود.

با توجه به اینکه حجم معاملات فعلی کاسپا ۱۱۰ میلیون دلار است، با افزایش علاقه و فعالیت کاربران، فضای قابل‌توجهی برای رشد توکن KAS وجود دارد.

تلاقی سیگنال‌های تکنیکال و آن‌چین نشان‌دهنده امکان افزایش بیشتر قیمت KAS در ادامه صعود سهموی اخیر است. تحلیلگران و سرمایه‌گذاران برای ادامه روند صعودی، به سمت سطوح ۰.۲۰ و ۰.۳۵ دلار در کوتاه‌مدت آماده می‌شوند.

captainaltcoin

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *