0

تحلیل تکنیکال طلا 29 تیر

تحلیل تکنیکال طلا 29 تیر
بازدید 1125

قیمت طلا در جلسه نسبتاً آرام بازار آسیا ثابت مانده و نوسانات قبلی را تثبیت می کند. در همین حال، با تداوم احساس ریسک‌پذیری غالب بر بازار، دلار آمریکا به عقب‌نشینی ادامه می دهد. به طور کلی، با تداوم اصلاح صعودی اخیر که از تراز 1700 دلار هفته گذشته تا مرز 1750 دلار ادامه یافت، چشم انداز XAUUSD صعودی باقی ماند. پولبک دلار آمریکا همچنان از افزایش قیمت طلا حمایت می کند زیرا در آستانه آغاز نشست های کلیدی بانک مرکزی، سرمایه گذاران به حاشیه می روند. در این پست به تحلیل تکنیکال طلا 29 تیر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال طلا 29 تیر

در حالی که سرمایه گذاران به دلیل خطرات تورم بالا و قدرت بیشتر دلار آمریکا نگران بودند، سهام ایالات متحده با درآمدهای بهتر از حد انتظار کمی آنها را امیدوار کرده است. این امر با افزایش ریسک برای دلار آمریکا، به نوبه خود از قیمت طلا حمایت می کند.

نمودار روزانه طلا (XAUUSD) نشان می دهد که ریسک بازار همچنان به سمت یک روند نزولی حرکت می کند. شاخص‌های تکنیکال در این نمودار غالباً ثابت باقی مانده اند، در حالی که میانگین‌های متحرک شیب نزولی خود را بسیار بالاتر از سطح فعلی حفظ می‌کنند. برای مثال، میانگین متحرک ساده 20 در حدود تراز 1770 دلار، همچنان به سمت پایین حرکت می کند و نشان می دهد با وجود این چشم انداز صعودی، خرس ها قصد تسلیم شدن ندارند.

تحلیل تکنیکال طلا 29 تیر

در نمودار 4 ساعته نیز می بینیم که این جفت در حدود SMA-20 نزولی در نوسان است، در حالی که میانگین های متحرک بزرگ تر شیب نزولی خود را بسیار بالاتر از سطح فعلی حفظ کرده اند. با این حال، شانس پیشروی بسیار محدود به نظر می رسد، اگرچه ممکن است گاوها برای شکست مقاومت 1727.20 دلاری با قدرت بیشتری عمل کنند. در صورت موفقیت، قیمت طلا به سمت 1736 دلار حرکت خواهد کرد.

سطوح حمایتی مهم: 1697.60، 1685.40 و 1677.00 دلار

سطوح مقاومتی مهم: 1727.20، 1736.70 و 1742.55 دلار

منبع: fxstreet

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *