0

تحلیل تکنیکال ترون 19 مهر | خرید صرافی هیوبی توسط جاستین سان

تحلیل تکنیکال ترون 19 مهر
بازدید 727

ممکن است به نظر برسد که بازار ارزهای دیجیتال در رکود گیر کرده است و ارزش بازار آن کاملاً زیر سطح مهم ۱ تریلیون دلار است، اما برخی از دارایی‌های آن مانند ترون (TRX) در حال ثبت افزایش قیمت هستند اما آیا جاستین سان در این امر نقشی دارد؟ در این پست به تحلیل تکنیکال ترون 19 مهر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال ترون 19 مهر

در واقع، بر اساس داده‌های ترون‌اسکن و بازیابی شده توسط Finbold در ۱۰ اکتبر، تعداد کل تراکنش‌های بلاک چین ترون اخیراً از ۴ میلیارد عبور کرده است و تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸۱۲۸۰۰ تراکنش به آن اضافه شده است.

در همین حال، تحولات جدیدی در راه است زیرا جاستین سان، بنیانگذار ترون، احتمالاً با کمک Sam Bankman-Fried، خریدار واقعی صرافی کریپتو هیوبی است. به طور خاص، هیوبی در ۸ اکتبر اعلام کرد که شرکت سهامدار کنترل کننده آن تمام سهام HuobiGlobal را که در اختیار صندوق About Capital Management است، منتقل کرده است، اما منابع متعدد به WuBlockchain گفتند که سرمایه‌گذار اصلی این صندوق در واقع جاستین سان است.

علیرغم انکار شرکت سان، او در حساب رسمی خود در رسانه توییتر اعلام کرد که به عنوان عضوی از هیئت مشورتی جهانی هیوبی منصوب شده است، همانطور که توسط خود صرافی نیز تایید شده است. به گفته، FTX جاستین سان و WuBlockchain با لی لین بنیانگذار هیوبی که به دنبال فروش اکثر سهام خود در بورس به ارزش ۳ میلیارد دلار بود، تماس اولیه برقرار کرده‌اند. طبق شایعات، FTX برای کمک به جاستین سان در این خرید سرمایه گذاری کرده بود.

تجزیه و تحلیل قیمت ترون

پس از انتشار شایعات مربوط به خرید، قیمت توکن TRX ترون تقویت شده و در حال حاضر $ 0.06,156 دلار است که نشان دهنده افزایش ۳.۳۹ درصدی در روز و همچنین ۵.۱۶ درصدی در هفت روز گذشته است.

همانطور که اوضاع نشان می‌دهد، ارزش بازار TRX در حال حاضر ۵,۹۴۷,۲۱۴,۳۴۶ دلار است که طبق داده‌های CoinMarketCap در ۱۰ اکتبر، آن را پانزدهمین توکن بزرگ از نظر این شاخص می‌کند.

منبع : cryptopotato

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *