0

نحوه خرید ترون TRON (TRX)

نحوه خرید ترون
بازدید 614

TRON (TRX) یک پلتفرم بلاکچین غیرمتمرکز است که هدف آن یک سیستم اشتراک محتوا است. این پلتفرم می ‌خواهد تا جایی پیش برود که به یک وب جهانی غیرمتمرکز تبدیل شود و همچنین به یک سیستم عامل کامل تبدیل شود که ایجاد و استقرار برنامه‌ های غیرمتمرکز (dapps) را ساده و روان می ‌کند.

تا آنجایی که پلتفرم‌ های قرارداد هوشمند موجود اجازه پیش روی دارند، TRON نیز می‌ خواهد خود را به عنوان سبک ‌ترین گزینه در بازار معرفی کند، زیرا تا حدی با سایرین سازگار است، و با هزینه ‌های توسعه کمتر با تراکنش‌ های بیشتر در هر ثانیه همراه است. 

توکن TRON با علامت مخفف TRX آن نیروی حیاتی است که این شبکه را اداره می کند. می توان از آن برای به اشتراک گذاری محتوا در این شبکه، برای پاداش دادن به سازندگان محتوا به عنوان یک انگیزه اضافی استفاده کرد، اما همچنین به عنوان دروازه ای بر روی توان رای دهی نیز متمرکز شده است. 

نحوه خرید TRON (TRX) در سال 2021: فهرستی از صرافی ها 

خرید TRX در سال 2021 چندان دشوار نیست – اما ممکن است کمی پیچیده باشد که تمام مزایا و معایب هر صرافی را قبل از اینکه به سراغ یکی از آنها بروید، بررسی کنید.

به همین دلیل است که ما این لیست از پنج صرافی معتبر را جمع ‌آوری کرده ایم که در این لیست مجموعه مهارت ‌های مورد نیاز برای کار با هر کدام و همچنین ملاحظات دیگر – مانند در دسترس بودن در مکان های جغرافیایی و حفظ حریم خصوصی بودن آن آورده شده است. 

  • Poloniex. Poloniex یکی از بهترین انتخاب ‌ها برای کاربرانی است که به حریم خصوصی خود اهمیت می دهند: تنها چیزی که برای باز کردن یک حساب کاربری نیاز دارید یک آدرس ایمیل معتبر است، زیرا فرآیند KYC آن کاملا اختیاری است (اما اگر قصد دارید حجم زیادی معامله کنید، ترجیحا این فرایند انجام داده ‌شود). از سوی دیگر، این صرافی هیچ گزینه فیاتی ندارد، به این معنی که افراد تازه وارد بهتر است TRX خود را از جای دیگری خریداری کنند. اما اگر از قبل USDT، BTC، ETH یا هر تعداد آلت کوین مختلف دارید، می ‌توانید کوین TRON را در اینجا با کارمزد بسیار پایین در مقایسه با میانگین این صنعت دریافت کنید. 
  • Gate.io. برای انتخاب بسیار گسترده ای از آلتکوین ها، Gate.io یک انتخاب عالی دیگر است. با کارمزدهای کم، می ‌توانید TRX را با BTC، ETH، USDT و موارد دیگر معامله کنید و همچنین از بین تعداد زیادی کوین دیگر یکی را انتخاب کنید. تریدرهای پیشرفته همچنین طیف وسیعی از ابزارهای معاملاتی مانند برنامه های سرمایه گذاری اهرمی و دوره ای را پیدا خواهند کرد. با این حال، مبتدیان ممکن است در اینجا احساس راحتی نکنند، زیرا رابط کاربری آن ممکن است کمی پیچیده باشد. همچنین سپرده های فیات نیز دریافت نمی کند، به این معنی که شما باید از قبل دارای کریپتو باشید. در مجموع، اگر تجربه معاملاتی دارید، Gate.io مکانی عالی برای خرید TRX است. 
  • KuCoin. با پوشش تقریباً جهانی و تعداد زیادی آلت کوین پشتیبانی شده با کارمزد بسیار کم، KuCoin انتخاب عالی دیگری برای خرید TRX است. آنها از فیات نیز پشتیبانی می کنند، به این معنی که می توانید کوینی را با هر یک از ارزهای فیات برتر جهانی خریداری کنید، و با امنیت دارایی در سطح بانکی، می توانید اطمینان داشته باشید که ایمن هستید. با داشتن نقدینگی بالا، این پلتفرم جفت های معاملاتی TRX با USDT، BTC، KLV، KCS، BTT، WIN و دیگر کریپتوها را ارائه می دهد. رابط کاربری نیز کاملاً واضح و آسان برای استفاده است، به این معنی که تریدرهای بی‌ تجربه می ‌توانند مانند قدیمی ‌های باتجربه از آن استفاده کنند. 
  • Binance. بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات 24 ساعته است، بنابراین اصلا جای تعجب نیست که در لیست ما قرار گرفته است. همچنین یکی از صرافی ‌هایی است که آلت ‌کوین‌ های بسیاری در آن وجود دارند: اگر می‌ خواهید TRX را معامله کنید، می ‌توانید این کار را با استفاده از USDT، BTC، ETH، BNB، BUSD، XRP، BTT و بسیاری دیگر انجام دهید. اگر هیچ کریپتویی ندارید، بایننس فیات را نیز قبول می‌ کند، بنابراین نگران نباشید – می‌ توانید TRX خود را با ارز محلی یا یکی از ارزهای برتر جهانی دریافت کنید. بایننس برای معامله گران در هر سطح مهارتی قابل دسترسی است، به همراه یک سری گزینه های معاملاتی که معامله گران پیشرفته نیز می توانند از آنها استفاده کنند. 
  • Bitfinex. Bitfinex یک پلتفرم معاملاتی است که فقط مناسب حرفه ای ها است، با KYC اجباری که می تواند مدت زمان زیادی طول بکشد – هر بار بین شش تا هشت هفته. به عبارت دیگر، Bitfinex برای کسانی که می ‌دانند به موتور معاملاتی قوی و گزینه‌ های معاملاتی بی‌ شمار و همچنین کارمزد کمتر برای معاملات با حجم بالاتر نیاز دارند، مناسب‌ تر است. کارمزدها برای شروع کم هستند، اما تخفیف ها تنها زمانی شروع می شوند که بیش از نیم میلیون دلار ارز دیجیتال معامله کنید، بنابراین برای این قابلیت برای یک سرمایه گذار خرده فروشی سودی ندارند. TRX را می توان با BTC و ETH و همچنین گزینه های فیات معامله کرد. همچنین می توانید از کارت اعتباری خود برای خرید کوین در این صرافی استفاده کنید. 

این پنج مکان بهترین مکان برای خرید TRON (TRX) در سال 2021 هستند – اما با بهترین مکان ها شدن فاصله زیادی دارند.

آیا ما صرافی مورد علاقه شما را از قلم انداخته ایم؟ آیا می خواهید چیزی اضافه کنید؟ در صورت تمایل با ما تماس بگیرید و به ما اطلاع دهید! همچنین، در خبرنامه ما مشترک شوید تا هیچ اخبار مهم مرتبط با کریپتویی را از دست ندهید. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *