0

کسب درآمد از بازی Town Star (تاون استار) | بازی Town Star

بازی Town Star
بازدید 992

این روزها، پیشرفت در فناوری و نوآوری سایه ای از شادی را با چالش ها و هیجان های بیشتری به صنعت بازی می بخشد. کاربران بازی ها اکنون میتوانند دارایی‌های NFT داشته باشند و از بازی ها در حین سرگرمی به عنوان یک منبع درآمد جدید استفاده کنند. بازی Town Star یکی از بازی‌ های NFT است که در این مقاله در مورد آن صحبت می‌کنیم. نکته مهم این بازی این است که میتوانید برای مدت زمان محدودی به صورت رایگان در این بازی تجربه کسب نمایید. در این مقاله به بررسی بازی Town Star و کسب درآمد از آن می پردازیم.

بازی Town Star

بازی تاون استار یکی از بازی های مجموعه گالا گیمز است. بازیکنان می توانند امپراتوری های NFT خود را بسازند و توکن های TOWN را به عنوان دارایی های درون بازی برای کسب درآمد به دست آورند.

بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های مختلف را انجام دهند یا از آیتم‌های NFT برای کسب Town Coin استفاده کنند، در حالی که به 400 کاربر برتر رتبه‌بندی شده در تابلوی امتیازات، ارز گالا تعلق می‌گیرد.

بازی Town Star

بازی Town Star با مفهومی الهام گرفته از Hay Day از شبیه سازی کشاورزی و ساخت و ساز شهر ارائه می شود. بازیکنان آزادند که فراتر از ذهن خلاق خود بروند و نقشه های مورد نظر خود را انتخاب کنند و شهرها را با منابع درون بازی توسعه دهند.

اریک شیر مایر، یکی از بنیانگذاران Zynga و مرد پشت موفقیت FarmVille، مردی است که در پشت توسعه بازی Town Star قرار دارد. این شیر مایر بود که تاون استار را به شبکه گالا آورد و با اقتباس از مفاهیم FarmVille توجه عموم را به خود جلب کرد.

ویژگی های بازی Town Star (تاون استار)

برخی از مهمترین ویژگی های بازی تاون استار که آن را به یک بازی جذاب و لذت بخش تبدیل کرده است عبارتند از:

سرور های بازی تاون استار

 سرورهای چندگانه بازی: برای شروع سفر خود در دنیای Town Star، در ابتدا یک سرور رایگان برای گیم پلی آزمایشی موجود است. پس از 30 روز تنظیم مجدد خواهد شد و هیچ پاداش قابل توجهی در این دوره زمانی به بازیکن ارائه نمی شود.

سرور مسابقات هفتگی: میدان واقعی Town Star که در آن بازیکنان می توانند به طور کامل از زمان خود کسب درآمد کنند و برای کسب جوایز در مسابقات درون بازی شرکت کنند. سرور هر هفته ریست می شود.

انواع زمین های مجازی در بازی تاون استار

زمین ها در تاون استار به 3 نوع مکان طبقه بندی می شوند:

جنگل: جنگل‌ها، برکه‌ها و مواد قابل دست‌سازی این زیست‌بوم بهترین مکان برای شروع بازی است. نقطه ضعف اصلی جنگل، هزینه های سنگین پاکسازی اموال جنگلی است که توسعه یک شهر را دشوار می کند.

دشت: این زمین ها مناسب بازیکنانی با چالش های متوسط ​​است، زیرا حوض ها و درختان کمی وجود دارد اما پر از چمن است. در حال حاضر، اکثر بیوم های دشت پرجمعیت هستند.

بیابان: در بیوم بیابان، درخت، علف یا برکه وجود ندارد. بازیکنان می‌توانند یک نشت نفت و ماسه‌های معدن را برای تولید بطری‌های شیشه‌ای مورد نیاز برای تولید شراب در سخت‌ترین سناریوی بازی کشف کنند.

بازی Town Star

توکن های NFT در بازی تاون استار

در این بازی، NFT ها کمک های ارزشمندی برای تسهیل فعالیت و کسب درآمد بازیکنان خواهند بود.

ربات‌ها (Bots): ربات‌های خودکار در Town Star با قدرت‌های بهتر از ابزارهای فعلی به کاهش مسئولیت‌های بازیکنان کمک می‌کنند، مانند Cranebot که کار ساخت خانه را با سرعت حرکت x3 انجام می دهد و Elfbot که به کشاورزان و برداشت‌کنندگان کمک می‌کند محصولات را برداشت  کنند.

 رشته های منابع (Resource Strands): برای اطمینان از اینکه محصولات با نرخ ثابتی در دسترس هستند، رشته های منابع مانند رشته های گندم و رشته های قند به ترتیب گندم و نیشکر را به مناطق اطراف تحویل می دهند.

 فضای ذخیره اضافی (Extra Storage): ابزارهای تقویت شده سیلو شما برای افزایش تعداد محصولاتی که می توانید حفظ کنید. به عنوان مثال، توکن ان اف تی Grape Storage، یک سیلو انگور که انگور های کمیاب مختلف را ذخیره می کند، و ان اف تی Sugarne Storage که منحصراً نیشکر را ذخیره می کند.

آیا کسب درآمد از بازی تاون استار واقعا امکان پذیر است؟ چگونه؟

تاون استار یک نوع بازی برای کسب درآمد یا Play-to-Earn هستند. TOWN Coin، توکن درون بازی، می‌تواند از دستاوردهای مختلف کار، مانند کسب ستاره در عرض 24 ساعت، به دست آید. NFT ها امکانات ارزشمندی برای یافتن توکن های TOWN در این بازی خواهند بود.

روش‌های زیر برای استفاده از NFT ها برای پاداش‌های درون بازی بیشتر است:

چالش های روزانه: پس از تکمیل ماموریت های روزانه، یک جایزه روزانه اعطا می شود. «کسب ستاره در 24 ساعت» ذکر شده یکی از مأموریت‌های روزانه است که خواهید دید.

گالا پاور: سیستم سطح بندی تاون استار که به موجب آن قدرت Gala بر اساس تعداد توکن‌های GALA و سکه‌های شهر در کیف پول بازیکنان است. مالکیت NFT و سن حساب عواملی هستند که بر سطوح بازیکنان تأثیر می‌گذارند.

بلیت فصلی: یک کلید انحصاری که می‌توان آن را به‌صورت فصلی به‌عنوان یک بلیت برای دریافت مقدار بیشتر TownCoin برای کل فصل به‌دست آورد.

جوایز تاون استار: با جمع آوری توکن GALA و TOWN Coin در کیف پول، بازیکنان می توانند سطح Gala Power را افزایش دهند و در هر سطح جوایزی را دریافت کنند.

سه روش اصلی برای کسب درآمد از بازی Town Star وجود دارد:

  • خرید NFT های بازی و کسب 500 امتیاز در روز
  • افزایش امتیاز در بازی‌های هفتگی و افزایش رتبه
  • انجام شرایطی که در انتهای هر ماه در دیسکورد بازی اعلام می‌شود

به طور خلاصه، تاون استار گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال یک بازی NFT هستند که عناصر کشاورزی واقعی مانند جهت باد، منابع آب و حاصلخیزی خاک را در خود جای دهد. 

(1 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *