0

استیبل کوین Cryptoruble مبتنی بر اتریوم راه اندازی می شود

استیبل کوین Cryptoruble
بازدید 651


سرگئی مندلیف (Sergey Mendeleev)، مدیر عامل پلتفرم بانکداری غیرمتمرکز (دیفای) Indefibank، در کنفرانس Blockchain Life 2022 اعلام کرد: تلاش ها برای راه‌ اندازی «استیبل کوین کریپتوروبل» روسیه در بلاکچین اتریوم در حال انجام است. در این پست به بررسی استیبل کوین Cryptoruble می پردازیم.

استیبل کوین Cryptoruble

این مدیر اجرایی توضیح داد: روش کار ما چنین است که توکن را از طریق یک قرارداد هوشمند غیرمتمرکز با وثیقه مازاد یا بر اساس مدل به کار گرفته شده توسط استیبل کوین DAI صادر کنند. نرخ برابری آن با روبل روسیه 1:1 خواهد بود. خبرگزاری رمزارزی Forklog، به نقل از مندلیف توضیح داد:

«یک کاربر می تواند به طور مستقل یک کریپتوروبل را با قرار دادن وثیقه کافی به شکل استیبل کوین یا رمزارز در موجودی قرارداد هوشمند صادر کند یا آن را با استفاده از پول فبات از یک صرافی مجاز خریداری کند.» کل عرضه مستقیماً به مقدار وثیقه بستگی دارد. Indefibank اندازه بازار بالقوه در بین افراد حقیقی را بین 5 تا 10 میلیارد روبل (تقریباً 82 تا 160 میلیون دلار) تخمین می زند.

توسعه دهندگان کریپتوروبل انتظار دارند سایر اعضای جامعه رمزارزها به این ابتکار بپیوندند و شاهد تبدیل شدن این پروژه به یک سازمان مستقل غیرمتمرکز (دائو) در آینده باشند. کریپتوروبل یک ابزار پرداخت خواهد بود که البته ارتباطی با ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) که توسط بانک روسیه ایجاد شده است، ندارد.

منبع: news.bitcoin

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *