0

معرفی ارز قطر اینو (Qatar Inu) | میم کوین جام جهانی قطر

ارز قطر اینو (Qatar Inu)
بازدید 902

با نزدیک شدن به زمان یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان یعنی جام جهانی قطر 2022 شور و اشتیاق در علاقه مندان به ورزش و فوتبال بیشتر می شود. در این میان بسیاری از فعالین در بازار رمز ارزها به دنبال دارایی های وابسته به این رویداد برای سرمایه گذاری هستند. یکی از جدیدترین میم کوین ها که با بهره گیری از هیاهوی جام جهانی و علاقه به میم کوین ها وارد بازار شده است ارز قطر اینو (Qatar Inu) است.

توجه داشته باشید که با در نظر گرفتن این حقیقت که هر فرد و یا تیمی می تواند بر روی شبکه های بلاکچین اقدام به انتشار توکن کند سرمایه گذاری در میم کوین ها بسیار ریسکی است. این مقاله در جهت افزایش آگاهی کاربران تهیه و منتشر شده است و حاوی هیچ توصیه سرمایه گذاری نمی باشد.

ارز قطر اینو (Qatar Inu)

میم کوین قطر اینو (QATAR INU) یکی از جدیدترین میم کوین های الهام گرفته از شیبا اینو در بازار ارزهای دیجیتال است که با هدف جشن گرفتن جام جهانی 2022 راه اندازی شده است.

وبسایت رسمی ارز قطر اینو این میم کوین را به این شکل تفسیر می کند:

 ما برای سرمایه گذاران پول، سرگرمی، امنیت، پاداش، NFT های منحصر به فرد، بلیط هواپیمایی قطر و بسیاری موارد دیگر به ارمغان می آوریم.

نام توکنQATAR INU
نماد توکنQATAR 
حداکثر عرضه1,000,000,000 
آدرس قرارداد در شبکه هوشمند بایننس0x6aA97D60bf8647159E3B46c1A6a5132F1C740B54
ارز قطر اینو (Qatar Inu)

قطر اینو بر روی پلتفرم زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده است. توکن QATAR از معتبرترین مسابقات ورزشی جهان الهام گرفته است. ورزشی که افراد با علایق مشترک و دوستداران حیوانات خانگی را متحد می کند، پروژه ساده و واضح است و ماموریت قطر اینو بسیار ساده است:

ما می خواهیم جام جهانی را به روش های مختلف جشن بگیریم.

ارز QATAR چه ویژگی هایی دارد؟

ارز قطر اینو (Qatar Inu)
ارز قطر اینو (Qatar Inu)

سه ویژگی اصلی قطر اینو که میتواند برای سرمایه گذاران جالب توجه باشند عبارتند از:

استفاده از ترندهای روز: ایده اصلی ارز QATAR INU با جذب دوستداران فوتبال و حیوانات خانگی می تواند به معنای تقریباً دو برابر شدن نرخ رشد این توکن در بازار باشد.

بدون مالیات: مالیات 0% خرید/فروش برای این ارز تعیین شده است، به این معنی که هیچ کس در هنگام مبادله ضرر نخواهد کرد و پولی برای پرداخت مالیات صرف نمی کند.

اعتمادسازی: استخر نقدینگی این توکن برای ایمنی و اعتماد سازی سرمایه گذاران قفل خواهد شد. قرارداد هوشمند به خوبی توسط کارشناسان ممیزی می شود و هویت تیم ارز قطر مشخص شده است.

ارز قطر اینو در کدام صرافی ها لیست شده است؟

در حال حاضر و در زمان انتشار این مقاله هیچ صرافی معتبری ارز QATAR را لیست نکرده است. این توکن تنها از طریق صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ قابل خرید و فروش است.

برای خرید و فروش ارز قطر اینو در صرافی پنکیک سواپ کافی است کیف پول ارز دیجیتال خود، مانند متامسک یا تراست ولت، را به پنکیک سواپ متصل کنید و با استفاده از آدرس قرارداد این توکن را با سایر ارزهای دیجیتال مبادله کنید.

با توجه به نوظهور بودن توکن QATAR سرمایه گذاری در آن بسیار پر ریسک است. اگرچه ممکن است این میم کوین مانند برخی دیگر از این دارایی ها با استقبال سرمایه گذاران مواجه شود و قیمت آن پامپ شود ولی به همان اندازه این احتمال وجود دارد که ارزش آن صفر شده و یا قابل فروش نباشد. بنابراین اگر قصد خرید این توکن را دارید مدیریت ریسک و سرمایه را فراموش نکنید.

آیا سرمایه گذاری در ارز QATAR سود آور است؟

تاثیر جام جهانی بر ارزهای دیجیتال به خصوص توکن های مرتبط انکار ناپذیر است. با این حال قطر اینو یک ارز دیجیتال بسیار جدید است که از 30 سپتامبر در در پلتفرم های مرجع قیمت ارز دیجیتال مانند کوین مارکت کپ و کوین گکو لیست شده است. از آنجایی که داده های تاریخی زیادی برای پیش‌بینی‌ این ارز در دسترس نیست و از سوی دیگر اطلاعات کافی درباره این میم کوین وجود ندارد، نمیتوان پیش‌بینی‌های دقیقی درباره روند و عملکرد آن داشت. 

در فاز سوم نقشه راه این توکن برنامه های برای دریافت تاییدیه سرتیک و همکاری و بازاریابی با بازیکنان محبوب فوتبال وجود دارد. اگر این میم کوین به برنامه های خود پایبند بماند می تواند توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کند و در صرافی های محبوب لیست شود.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *