0

احتمال صعود شیبا در اسفند ۱۴۰۲

احتمال صعود شیبا در اسفند ۱۴۰۲
بازدید 284

شیباریوم (Shibarum)، بلاکچین لایه ۲ که برای میم کوین شیبا اینو (SHIB) طراحی شده است، به نقطه عطف قابل‌توجهی دست یافته که نشان‌دهنده افزایش فعالیت کاربران و تعاملات آنها است. در این پست به بررسی احتمال صعود شیبا در اسفند ۱۴۰۲ می پردازیم.

احتمال صعود شیبا در اسفند ۱۴۰۲

داده‌های اخیر بیان می‌کنند که تعداد کل تراکنش‌های روزانه شیباریوم در یک جهش فوق‌العاده طی دو ماه، از مرز ۳ میلیون گذشته که بالاترین رقم از ۲۸ ژانویه است.

تعداد تراکنش‌ها در ۱۶ فوریه، ۱ میلیون بود و تا ۱۸ فوریه به ۲.۴۴ میلیون رسید. در نهایت، این عدد با یک رشد سریع به ۳ میلیون تراکنش در روز رسیده است.

احتمال صعود شیبا در اسفند ۱۴۰۲

علاوه بر این، تعداد کیف پول‌هایی که با شیباریوم تعامل دارند هم به ۱,۳۵۸,۳۲۰ افزایش یافته است. این افزایش نشان‌دهنده پذیرش گسترده‌تر این پلتفرم است. داده‌های DefiLlama نیز نشان می‌دهند که ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه شیباریوم، افزایش قابل‌توجهی داشته و در اوایل این ماه از مرز ۱ میلیون دلار عبور کرده است.

حساب رسمی اکوسیستم شیبا در توییتر (X) با جشن گرفتن این موفقیت بزرگ اینطور نوشت:

به ۳ میلیون تراکنش نزدیک می‌شویم… و هنوز روز تمام نشده است! هفته شگفت‌انگیزی را برای ارتش شیبا آرزو می‌کنیم.

این دستاورد‌ها با تلاش‌های جامعه شیبا اینو برای گسترش اکوسیستم خود، همزمان بوده است. پیش‌بینی‌ها در رابطه با توکن‌های غیرقابل تعویض SHEboshis و توکن‌ کاربردی KNINE، تاثیر بسزایی در رشد اخیر اکوسیستم شیبا اینو داشت.

تاثیر افزایش تراکنش‌های شیباریوم بر قیمت شیبا اینو (SHIB)

سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان بازار کریپتو و توکن شیبا اینو، با دقت تاثیرات این دستاوردها را بر قیمت این رمزارز رصد می‌کنند. در حال حاضر، شیبا اینو در آستانه شکست و بریک آوت از الگوی فنجان و دسته (cup and handle) قرار دارد. اگر این شکست با حجم بالا رخ دهد، ارزش شیبا می‌تواند بیش از ۲۱ درصد افزایش یابد. این مسئله به آن اجازه می‌دهد که بالاترین سطح خود در دسامبر ۲۰۲۳ یعنی ۰.۰۰۰۰۱۱۹۵ را دوباره امتحان کند.

احتمال صعود شیبا در اسفند ۱۴۰۲

در طرف مقابل، اگر شیبا نتواند بر مقاومت خط گردن الگو در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۰۰۴ غلبه کند، ممکن است به سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۰۹۴۶ عقب‌نشینی کند.

beincrypto

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *