0

افزایش سریع حجم معاملات XRP | خبر خوب برای ریپل

معاملات XRP
بازدید 774

پایان این هفته کاری شاهد یک ناهنجاری دیگر در شبکه XRP بودیم. طبق گزارش پورتال تحلیل رمزارزی Santiment، در جریان معاملات روز جمعه در بازار کریپتو، حجم معاملات ریپل به طور مداوم افزایش یافت تا اینکه ابتدا به ۱۷/۵ میلیارد XRP رسید و سپس با رسیدن به ۱۸/۶ میلیارد در یک ساعت بعد، رکورد خود را شکست. با این حال، حجم معاملات معمولی این رمزارز بیش از ۱/۵ میلیارد XRP نیست، که با نزدیکترین همسایگان خود از نظر مارکت کپ مانند BNB ،SOL و ADA برابری می‌کند.

معاملات XRP

پست Santiment از ما خواسته قیمت XRP را که ممکن است به دلیل افزایش غیرعادی حجم معاملات به طور غیرعادی فعال شده باشد، تحت نظر داشته باشیم. با این حال، هیچ اتفاقی از این دست رخ نداده است، به جز رشد قیمت ۵ درصدی XRP از روز جمعه، که به طور کلی در یک محدوده طبیعی است. 

XRP

شایعات در مورد تأثیر جد مک کالب (Jed McCaleb) بر چنین پدیده ای بعید است که صحت داشته باشد. حتی باوجود اینکه این مقام سابق ریپل روند فروش XRP خود را متوقف کرده و بخش کوچکی از رمزارزها را به عنوان سرمایه گذاری نگه داشته است، اما این اتفاق برای افزایش بیش از ۱۲۰۰ درصدی حجم معاملات کافی نیست.

خبر خوبی برای ریپل در پیش است؟

شاید این نشانه ای از معاملات داخلی یا اجرای آزمایشی برای برخی از پروژه های شرکتی یا بانکی در شبکه XRP باشد، به خصوص که ریپل در کار با چنین موسساتی تخصص دارد. در هر صورت، با توجه به اینکه این جهش در کف قیمت XRP رخ داده است، به نظر می‌رسد نشانه نسبتا مثبتی باشد. مطمئناً ارزش این را دارد که اکنون فعالیت XRPL و ریپل را زیر نظر داشته باشید تا هیچ خبری را که بتواند این ناهنجاری را توضیح دهد از دست ندهید.

منبع: u.today

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *