0

افزایش حجم معاملات XRP پس از رد ادعاهای SEC

افزایش حجم معاملات XRP
بازدید 739

به گزارش پلتفرم Santiments، شبکه XRP در روز جمعه شاهد فعالیت زیادی بوده است. بطوریکه جهش شدیدی تا 18.7 میلیارد دلار در حجم معاملات این رمزارز در آخرین ساعت روز مشاهده شد. این افزایش حجم نشان دهنده برخی تحرکات بزرگ قیمتی در آخر هفته است. در این پست به افزایش حجم معاملات XRP می پردازیم.

افزایش حجم معاملات XRP

طبق داده ها، حجم معاملات XRP در ابتدای روز حدود 2 میلیارد دلار بود. با این حال، تا پایان روز به 18.7 میلیارد دلار رسید. در همین حال، حجم معاملات 24 ساعته این رمزارز اکنون به 1.26 میلیارد دلار رسیده است.

ربات ردیاب Whale Alert نیز گزارش داد که در آن زمان تراکنش های بزرگی انجام شده است. یک نهنگ 14.8 میلیون دلار رمزارز XRP به صرافی Bitstamp واریز کرد. همچنین حدود 30 میلیون دلار رمزارز XRP دیگر از کیف پول های ناشناس به صرافی های رمزارزی ارسال شده اند.

قیمت XRP در 30 روز گذشته بیش از 7 درصد افزایش یافته است. در زمان نگارش این خبر با قیمت متوسط ​​0.3432 دلار معامله می شود. با وجود شکایت طولانی مدت، این رمزارز همچنان دارای ارزش بازار بیش از 16.46 میلیارد دلار است.

XRPهای جد مک کالب در حال پایان است

طبق گزارش، رمزارز XRP به یکی از انتخاب های برتر نهنگ های BSC تبدیل شده است. بزرگترین نهنگ های BSC اکنون بیش از 16 میلیون دلار XRP در اختیار دارند.

با این حال، موسس سابق ریپل، جد مک‌کالب، از زمانی که سازمان را ترک کرد، در حال فروش بوده است. در همین حال، کل ذخایر ریپل او رو به پایان است. گزارشی بیان کرد که مک‌کالب تا پایان ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۲ (25 تیر 1401)، XRPهای خود را تمام خواهد کرد.

در همین حال، وکیل دارندگان XRP این فروش را در برابر ادعای SEC ایالات متحده زیر سوال برده است.

منبع: coingape

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *