0

خرید 3 میلیون دلار شیبا توسط نهنگ اتریوم

خرید 3 میلیون دلار شیبا
بازدید 802

اخیراً اخباری مبنی بر اینکه هولدرهای بزرگ اتریوم (ETH) به طور فعال ارز دیجیتال محبوب شیبا اینو (SHIB) را خریداری، هولد و معامله می کنند، افزایش یافته است. دوباره مشخص شد که یک نهنگ اتریوم با نام مستعار “BlueWhale0159” تقریباً 3 میلیون دلار شیبا خریداری کرد. بر اساس گزارش WhaleStats، تنها در دو روز، یک سرمایه‌گذار بزرگ 267 میلیارد SHIB دیگر به پرتفوی خود اضافه کرد. در عین حال، SHIB بزرگترین پوزیشن نهنگ های ETH، جدای از خود اتریوم، از نظر ارزش دلاری است. این گروه از سرمایه گذاران دارای 45.45 تریلیون دلار SHIB به ارزش 503 میلیون دلار در داراییهای خود هستند که معادل 19.76 درصد از کل پرتفوی آنها است. جالب اینجاست که سهم SHIB تقریباً برابر با سهم استیبل کوین های USDT و USDC در این سبد است. در این خبر به بررسی خرید 3 میلیون دلار شیبا می پردازیم.

خرید 3 میلیون دلار شیبا

به سختی می توان گفت که کدام اول رخ می دهد: اخبار مثبت در مورد SHIB یا خرید نهنگ، اما به نظر می رسد که این رویدادها دست به دست هم می دهند. بنابراین، به عنوان مثال، قبل از خرید 3 میلیون دلاری که در بالا توضیح داده شد، اخباری مبنی بر این امکان وجود داشت که دارندگان SHIB اکنون مستقیماً در SHIB پرداخت کنند. به یاد بیاورید که چنین گزینه ای در نتیجه ادغام توکن در سرویس پرداخت انبوه از ارائه دهنده پرداخت کریپتو NOWPayments امکان پذیر شد. در همان زمان، خرید نهنگ های SHIB قبل از چنین رویدادهای بزرگی انجام می شد، اما همیشه اخباری مبنی بر پذیرش SHIB به عنوان وسیله ای برای پرداخت، یا توسعه اکوسیستم شیبا اینو در جایی در نزدیکی ظاهر می شد، همانطور که در زمانی که اتفاق افتاد. اولین جزئیات در مورد شیباریوم ظاهر شد

به نظر می رسد در این مورد جای حدس و گمان وجود ندارد و دارندگان عمده ETH قطعا برنامه های خاص خود را برای چنین توکن محبوبی دارند.

منبع:utoday

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *