0

معرفی ارز kok (کوک) | آشنایی با پلتفرم کوک

ارز kok (کوک)
بازدید 1444

بلاکچین‌ها در طی سالیان اخیر تلاش کرده‌اند تا بتوانند مشاغل موجود را بر اساس بلاک چین و فناوری‌های آنان تغییر دهند. به همین دلیل‌به فرآیندی که طی آنان بلاکچین مشاغل موجود را تغییر دهد، تحول بلاکچین گفته می‌شود. این همان اساسی است که پلتفرم کوک بر اساس آن به وجود آمده است. در این مقاله به بررسی ارز kok (کوک) می پردازیم.

این پلتفرم، فناوری نوینی است که تلاش می‌کند مانند پلی بین بلاکچین و هوش مصنوعی ارتباط ایجاد کند. آن‌ها تلاش می‌کنند تا به کاربران این امکان را بدهند که از ارزشی که در اکوسیستم ایجاد می‌شود به طور عادلانه و مساوی برخوردار شوند.

ارز kok (کوک)

در این پلتفرم، یکی از گره‌ها مسئول تولید بلوک و تعیین خط مشی است که BP نامیده می‌شود. هر DApp می‌تواند BP باشد. برای این که یک گره بتواند به BP تبدیل شود، باید از سهام تعیین شده و اثبات خدمت (DPOSS) استفاده کند. اجماع میان این گره‌ها نیز اجماع PPBFT نامیده می‌شود.

ارز kok (کوک)

از ویژگی‌های هر BP این است که چون از میان DAppها انتخاب می‌شود، خدمات آن‌ها را نیز با کیفیت بسیار بالایی ارائه می‌دهد. هر بی پی نیز در قبال خدماتی که ارائه می‌دهد پاداش دریافت می‌کند. این گره‌ها از دو لایه تشکیل می‌شوند‌. لایه‌ی بالایی که لایه سرویس است و لایه پایین که مسئول برقراری ارتباط با اجماع است.

اپراتورها بسیار هماهنگ عمل می‌کنند و مسئول انتخاب گره‌ها به عنوان گره‌ی اصلی هستند. هر‌ گره‌ای که به گره‌ی اصلی تبدیل می‌شود، مسئول اجماع و حاکمیت در اکوسیستم کوک است. این مسئولان همان BP ها هستند.

نکته‌ی حائز اهمیت این است که این روش انتخاب برای هر‌گره، می‌تواند خود عامل انگیزه‌ی کافی برای هر‌گره و مشاغل شخص خود باشد و در نتیجه باعث می‌شود تا کوک در وضعیت سالم قرار گیرد.

مزایای ارز دیجیتال کوک

هر کدام از کسب و کارها و مشاغلی که در این بستر مستقر می‌شوند، می‌توانند با استفاده از خدمات آن‌ها به محیط توسعه و ابزارهایی دست یابند که به آن‌ها کمک می‌کند تا تجارت خود را به یک DApp تبدیل‌کنند. به همین دلیل از مزایای این پلتفرم این است که محیط توسعه‌ی “KDEV” و ابزار توسعه DApp “KDDK” را برای کسب و کارها فراهم می کند.

(3 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *