0

کیف پول جدید Web3 پلتفرم Robinhood

Web3 پلتفرم Robinhood
بازدید 473

ولادیمیر تنف (Vladimir Tenev)، مدیر عامل شرکت Robinhood، در توییتر اعلام کرد: کیف پول رمزارزی Web3 این شرکت در حال حاضر دارای لیست انتظار بیش از یک میلیون نفر است. به گفته این کارآفرین بلغاری-آمریکایی، کیف پول از هفته آینده وارد مرحله آزمایش بتا خواهد شد. در این خبر به بررسی Web3 پلتفرم Robinhood می پردازیم.

Web3 پلتفرم Robinhood

رابینهود راه اندازی کیف پول Web3 غیرمتمرکز خود را که برای معامله گران در اکوسیستم امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) طراحی شده است، در ماه می (اردیبهشت) اعلام کرده است.

این شرکت ادعا کرد که مشتریانش می توانند با دعوت از مشتریان بیشتری برای پیوستن به آن، از لیست انتظار خارج شده و زودتر به نرم افزار دسترسی داشته باشند.

در اوایل آوریل (اواسط اسفند 1400)، رابینهود اعلام کرد که کیف پول آن برای همه کاربران واجد شرایط موجود در لیست انتظار در دسترس است. این ویژگی جدید به سادگی به کاربران اجازه می‌دهد رمزارز را از حساب کارگزاری خود برداشت کنند. کیف پول اصلی رابینهود محدودیت‌ های زیادی دارد. از جمله اینکه از NFT و همه رمزارزها که هنوز توسط شرکت فهرست نشده‌ اند، پشتیبانی نمی‌کند. این شرکت هشدار می دهد که توکن های ارسال شده به آدرس رابینهود که در لیست این شرکت نیستند، احتمالا برای همیشه از بین می روند.

در عین حال، کیف پول جدید Web3 از ویژگی های درخواستی گسترده ای مانند تولید محصول، سهامداری و NFT پشتیبانی می کند. این کیف پول بطور ویژه برای مشتریان پیشرفته طراحی شده است. انتظار می رود عرضه کیف پول تا پایان سال جاری تکمیل شود.

منبع: u.today

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *