0

Robinhood (HOOD) آزمایشات بتا را برای عملکرد کیف پول رمزنگاری آغاز می کند

آزمایش بتا کیف پول رابین هود
بازدید 800

اپلیکیشن تجارت آنلاین Robinhood Markets, Inc. (HOOD) به عنوان بخشی از آزمایش بتا کیف پول رابین هود، عرضه کیف پول‌ ارز های دیجیتال را برای ۱۰۰۰ مشتری آغاز کرده است. انتظار می رود در ماه مارس، عرضه به 10000 مشتری افزایش یابد.

تحلیلگران می گویند که تحرک در بازار می تواند درآمدهای Robinhood را افزایش دهد.

آزمایش ‌کنندگان بتا از فهرستی یک میلیون نفری انتخاب شده‌اند. آنها محدودیت برداشت روزانه 2999 دلار خواهند داشت و به 10 تراکنش در روز محدود خواهند شد. Robinhood در حال ارائه 1000 کیف پول رمزنگاری به عنوان بخشی از آزمایش بتا برای کاربران است.

اقدام اپلیکیشن معاملاتی برای افزودن این قابلیت در زمانی است که بازار ارز های دیجیتال دچار رکود شده‌اند. در این زمان قیمت سکه‌ های اصلی نزدیک به 50 درصد کاهش یافته است. تحلیلگران می گویند که افزودن کیف پول رمز ارز ها می تواند اعداد ثبت نام های جدید در پلتفرم Robinhood را تقویت کند.

به عنوان بخشی از عرضه، Robinhood قصد دارد عملکردهای جدید مرتبط با ارز دیجیتال را در برنامه خود آزمایش کند، از جمله نهایی کردن جریان های ارسال و دریافت برای کیف پول ها، اسکن QR برای ساده کردن جریان و افزودن عملکرد کاوشگر که آمار و اطلاعات مهم تراکنش را ارائه می دهد.

Vlad Tenev، مدیر اجرایی Robinhood در پستی در وبسایت این شرکت اظهار داشت: «تست ‌کننده‌ های بتا به ما کمک می‌کنند عملکرد اصلی را آزمایش کنیم و بازخورد های مهمی را برای اطلاع از نسخه نهایی محصول ارائه کنیم.»

شرکت کیف پول رابین هود سوار بر موج کریپتو

تست بتای کیف پول های کریپتوی Robinhood در زمانی اتفاق می‌افتد که سرنوشت ارز های دیجیتال در حال تغییر است. ارز های دیجیتال با وجود همه ی مشکلات همه ‌گیری رشد کردند و زمانی که سرمایه‌ گذاران پول خود را وارد بازار کردند، به بالاترین حد خود رسیدند و نرخ ‌های بهره تقریباً صفر بود. به گفته مدیر عامل Robinhood، خود Tenev تعداد حساب ‌های موجود در پلتفرم را دو برابر کرد و به دلیل “علاقه زیاد به ارز های دیجیتال” درآمدهای بی سابقه ای را گزارش کرده است.

اما سال 2022 با رکود در بازارهای ارز های دیجیتال آغاز شد. با توجه به فروش گسترده تر دارایی های پرخطر در بازار و چشم انداز افزایش نرخ بهره توسط Federal Reserve، قیمت سکه های اصلی تقریباً 50 درصد از بالاترین سطح خود در سال گذشته کاهش یافته است.

بیت کوین (BTC)، محبوب ‌ترین ارز دیجیتال جهان، تا زمان نوشتن این مقاله با قیمت 36934.45 دلار معامله می‌شود که از بالاترین رقم آن، یعنی 67566.83 دلاری که در نوامبر سال گذشته بر اساس داده‌ های منبع coinmarketcap.com ثبت شده بود، کاهش یافته است. اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال پر معامله جهان، از بالاترین قیمت خود یعنی 4735.07 دلار در نوامبر گذشته به 2442.39 دلار در زمان نوشتن این مقاله کاهش یافته است.

ریزش در بازارهای کریپتو بر افتتاح حساب در کارگزاری های مختلف تأثیر گذاشته است. بر اساس گزارش BrokerChooser، که یک سایت مقایسه کارگزار بین المللی است، تعداد افتتاح حساب در کارگزاری ها در سه ماهه سوم سال 2021 به طور متوسط ​​73 درصد نسبت به سه ماهه اول سال کاهش یافته است.

Adam Nasli، تحلیلگر ارشد این سایت، گفت که Robinhood در سه ماهه سوم سال 2021، 88 درصد کمتر افتتاح حساب داشته است. به گفته او، معرفی کیف پول‌ های ارز دیجیتال بر روی پلتفرم Robinhood می‌تواند شکاف بین این اپلیکیشن و مبادلات ارز های دیجیتال را که بخش عمده تجارت در بازارهای کریپتو را تشکیل می‌دهند، کاهش دهد.

Nasli گفت: «از آنجایی که کیف پول‌ های کریپتو برای مشتریان بسیار مهم هستند و اکثر کارگزاران آمریکایی آن را ارائه نمی‌کنند، این حرکت [ارائه عملکرد کیف پول رمزنگاری به کاربران] می‌تواند تأثیرات مثبتی بر افتتاح حساب در Robinhood داشته باشد.»

این کیف پول گزارش داد که درآمد حاصل از تجارت کریپتو در سه ماهه سوم سال 2021 به 51 میلیون دلار رسیده است که نسبت به 233 میلیون دلار در سه ماهه دوم 2021 کاهش یافته است.

(4 امتیاز) - 4/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *