0

رشد اخیر Palantir ناپایدار است

Palantir
بازدید 357

رتبه Palantir توسط تحلیلگر Monness، Crespi، Hard در روز جمعه از خرید به خنثی تنزل یافته است، این تحلیلگر که می گوید آنها پس از یک بازگشت سخاوتمندانه به حاشیه می روند.

رشد Palantir

این تحلیلگر چند ماه گذشته را برای شرکت‌های نرم‌افزاری نسل بعدی که همچنان در تلاش برای کسب اعتبار نزد سرمایه‌گذاران هستند، “جانگداز” توصیف کرد و گفت که راه پیش رو مخاطره آمیز به نظر می‌رسد.

او نوشت: سهام پالانتیر از پایین‌ترین حد در ماه مه بازگشتی شدید داشته است و می‌ترسیم این قدرت در شرایط فعلی ناپایدار باشد.

این تحلیلگر توضیح داد “از نظر ما، Palantir برای بهره مندی از روندهای پردوام قوی پیرامون تحول دیجیتال، داده های بزرگ، ابر و هوش مصنوعی موقعیت خوبی دارد؛ با این حال، به نظر می رسد اقتصاد در یک رکود قرار دارد، بازارهای سهام در آشفتگی قرار دارند، و چشم انداز ژئوپلیتیکی غیرقابل پیش بینی است.

“ما معتقدیم Palantir حداقل برآورد درآمد ما در سه ماهه دوم 2022 میزان 459.4 میلیون دلار (افزایش 22٪؛ پیشبینی وال استریت 470.9 میلیون دلار) و پیش بینی EPS ما 0.01 دلار (وال استریت 0.03 دلار) ما را برآورده خواهد کرد. برآورد درآمد ما پایین تر از وال استریت و پیشبینی شرکت است. با این حال، سودهای سه ماهه دوم 2022 می تواند در معرض تأثیر منفی اقلام غیرعملیاتی، از جمله زیان های تحقق نیافته ناشی از سرمایه گذاری باشد.

منبع:investing

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *