0

MyMonero چیست؟ با MyMonero یک کیف پول جدید مونرو بسازید

MyMonero چیست
بازدید 524

این کیف پول سریع، سبک و آسان برای استفاده است. دیگر چه چیزی در مورد MyMonero باقی می ماند که دوست داشتنی نباشد؟ MyMonero چیست؟

اگر به دنبال ورود به مونرو هستید، چند انتخاب کیف پول متفاوت دارید. کیف پول رسمی Monero اغلب به عنوان بهترین کیف پول معرفی می شود، اما یک جایگزین بسیار کم حجم تر برای کاربران XMR نیز در دسترس است. 

MyMonero یک کیف پول کم حجم و منبع باز Monero  است که می توانید آن را دانلود کنید و یا از طریق یک برنامه وب از آن استفاده می کنید.

استفاده از آن ساده است، دارای مجموعه ‌ای از ویژگی ‌های مناسب است و برای هر کسی که از Monero استفاده می ‌کند ارزش بررسی و استفاده را دارد. 

MyMonero چیست؟ 

MyMonero یک کیف پول Monero منبع باز بسیار کاربردی است (که برای ذخیره ارز دیجیتال Monero طراحی شده است.) که می توانید آن را در ویندوز، macOS، لینوکس، اندروید و iOS دانلود کنید یا اینکه به صورت یک کیف پول تحت وب از آن استفاده کنید—که همه چیزها را پوشش می دهد. لینک های دانلود جداگانه را در صفحه MyMonero Github، که در زیر هم لینکش قرار داده شده است، پیدا خواهید کرد. 

دانلود: MyMonero برای Windows، macOS، Linux، Android، iOS (رایگان) 

MyMonero چه ویژگی هایی دارد؟ 

توسعه MyMonero در سال 2014 آغاز شد و از آن زمان تاکنون به طور پیوسته به آن ویژگی هایی اضافه شده است. 

یکی از بهترین ویژگی های MyMonero طراحی کم حجم آن است. شما MyMonero را دانلود می‌ کنید، کیف پولی را ایجاد یا وارد می ‌کنید، و تمام، می توانید از آن استفاده کنید.

برای اینکه به عنوان یک گره شبکه با آن کار کنید، نیازی به دانلود نسخه کامل بلاکچین Monero  ندارید، زیرا MyMonero به عنوان یک گره “سبک” عمل می کند.

در آن، MyMonero مانند یک واسطه بین شما و بلاکچین کار می کند (چه کیف پولی که این کار را نمی کند؟!)، اما رابط کاربری ساده آن، استفاده از آن را آسان می کند. 

MyMonero شامل یک Rolodex داخلی است که می ‌توانید آدرس ‌های پرکاربرد ، شناسه ‌های پرداخت پرکاربرد و غیره را در آن نگه دارید. همچنین از پروژه OpenAlias ​​پشتیبانی می کند که برای کمک به ساده سازی فرآیند ارسال کریپتو برای Monero طراحی شده است. 

یکی دیگر از ویژگی های مفید MyMonero، صرافی داخلی XMR به BTC است که ChangeNow نام دارد. شما بهترین نرخ مطلق را در این ابزار مبادله قیمت ثابت دریافت نخواهید کرد، اما قطعاً قیمت دقیقی که در باکس مبادله ذکر شده است را دریافت خواهید کرد.

این ابزار مبادله، بیت کوین خروجی شما را به یک آدرس جداگانه می فرستد، بنابراین مطمئن شوید که آدرس بیت کوین مقصد را برای آماده و در اختیارتان دارید. 

MyMonero چیست؟ آیا MyMonero امن است؟ 

MyMonero یک کیف پول امن است، اما می تواند در یک یا دو زمینه بهبود یابد. 

ابتدا، تصور غلط رایج این است که MyMonero کلید کیف پول خصوصی شما را در سرورهای خود ذخیره می کند. اینطور نیست. اگر این کار را کرد، می تواند XMR شما را غارت کند. به نظر نمی رسد که تیم MyMonero هرگز چنین کاری را انجام دهد، زیرا فوراً شهرت آنها را از بین می برد.

این سردرگمی به خاطر کلید بازدید ایجاد می شود که کاملاً در سرور MyMonero آپلود می شود – در غیر این صورت، این برنامه قادر به مشاهده و تعامل با بلاکچین Monero از طرف شما نخواهد بود.

بنابراین، کلیدهای خصوصی و کلیدهای خرج کردن شما هرگز از رایانه شما خارج نمی شوند و همیشه در اختیار مشتری باقی می‌ مانند. 

اکنون، بخش دیگری که MyMonero می تواند امنیتش را در آن حیطه بهبود ببخشد، معرفی احراز هویت دو مرحله ای مناسب است. این کیف دارای یک ویژگی قفل خودکار است که به یک پین نیاز دارد، که مشکلی ندارد، اما ایده آل هم نیست. 

MyMonero چیست؟ کلاهبرداری mymonero.com 

آیا در URL بالا متوجه چیزی شده اید؟ آیا چیزی در حروف آن متفاوت است؟ با چشم تیزبین، می توانید نقطه زیر “ṇ” را ببیند، چیزی که می تواند کاربران را با استفاده از یک URL جعلی به دام بیندازد. 

قبل از سال 2009، URL ها فقط می توانستند از حروف لاتین a تا z، بدون هیچ علامت یا سمبل دیگری استفاده کنند. یک شرکت اینترنتی برای نام ‌ها و عدد های واگذار شده (ICANN)، یک سازمان عام المنفعه است که مسئولیت ایجاد هماهنگی ‌هایی در نگهداری و عملکرد پایگاه‌ های داده مرتبط با فضای نام، و فضای عددی در اینترنت را بر عهده دارد، این سیستم را تغییر داد.

در نتیجه، کاربران اینترنت اکنون می توانند URL ها را با استفاده از طیف گسترده ای از اسکریپت های جایگزین، از جمله یونانی، سیریلیک، و چینی، و همچنین حروف لاتین حاوی علامت و غیره ثبت کنند. 

این تغییر سیستم، کلاهبرداران را قادر می‌ سازد تا از یک سری حروف با علامت که تقریبا همانطور است که انتظار دیدنش را دارید استفاده کنند، و برای مدتی، کلاهبرداران از URL “mymoṇero” که دارای یک نشانه در زیر حرف n است، برای کلاهبرداری از کاربران Monero که به دنبال کیف پول واقعی MyMonero بودند استفاده می کردند. خوشبختانه URL جعلی mymoṇero مدتهاست که از بین رفته است، اما همچنان هنگام دانلود کیف پول ارزهای دیجیتال باید مراقب باشید. 

چگونه با MyMonero یک کیف پول Monero  جدید بسازیم 

اکنون که MyMonero را شناختید و اطلاعات نسبتا خوبی در مورد آن دارید، می توانید یک کیف پول XMR جدید ایجاد کنید.

اگر قبلاً این کار را نکرده‌ اید، به بالای این مقاله برگردید و از لینک دانلود برای دریافت آخرین نسخه MyMonero استفاده کنید. پس از دانلود و نصب، می توانید ادامه این فرایند را انجام دهید. 

  1. MyMonero را باز کنید و آیکون آبی پلاس را در گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید. 
  1. Create new wallet را انتخاب کنید. 
  1. یک نام برای کیف پول اضافه کنید و در صورت تمایل رنگ کیف پول خود را انتخاب کنید. رنگ پیش فرض خاکستری است. 
  1. در صفحه بعدی، Got It را انتخاب کنید! برای اینکه تائید کنید یادداشت ها را خوانده اید. 
  1. اکنون، باید عبارت یادآور ظاهر شده را کپی کنید. کپی کردن این عبارت در یک مکان امن موضوع بسیار مهمی است. اگر کیف پول خود را گم کردید یا بخواهید آن را به برنامه دیگری منتقل کنید، این همان چیزی است که برای بازیابی آن نیاز دارید. علاوه بر این، هرگز نباید عبارت یادآور خود را با کسی به اشتراک بگذارید، زیرا آنها می توانند از آن برای انتقال کیف پول شما به یک برنامه دیگر و سرقت XMR شما استفاده کنند. 
  1. در مرحله بعد، باید یادآور خود را با وارد کردن هفت حرف اول آن با ترتیب صحیح تأیید کنید. 
  1. پس از اتمام، کیف پول جدید و جذاب Monero  شما آماده استفاده است! 

نحوه وارد کردن یک کیف پول Monero به MyMonero 

شما می توانید کیف پول های XMR را نیز از کیف پول های دیگر Monero به MyMonero وارد کنید. 

  1. MyMonero را باز کنید و آیکون آبی پلاس را در گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید. 
  1. Use existing wallet را انتخاب کنید. 
  1. اکنون، باید عبارت یادآور را از کیف پول خود در MyMonero کپی و جایگذاری کنید. از طرف دیگر، Address and Private Keys را انتخاب کنید تا از این اطلاعات برای وارد کردن کیف پول خود استفاده کنید. 
  1. یک نام اضافه کنید و یک رنگ را انتخاب کنید. 

آیا MyMonero بهترین کیف پول Monero است؟ 

من یکی از طرفداران بزرگ MyMonero هستم. این کیف پول کم حجم است، استفاده از آن فوق العاده ساده است و برای بهره بردن از بهترین تجربه کاربری نیازی به دانلود کامل بلاکچین Monero ندارد. 

با این حال، بهترین کیف پول برای استفاده، کیف پول رسمی Monero است که دارای خط فرمان یا رابط کاربری گرافیکی است. با این حال، همانطور که در بالا ذکر شد، برای بهترین تجربه کاربری در کیف پول رسمی، لازم است نسخه کامل بلاکچین XMR را دانلود کنید، که با بیش از 100 گیگابایت حجمی که دارد هم زمان می برد و هم فضای ذخیره سازی زیادی می خواهد که برخی از کاربران فضای مورد نیاز آن را ندارند. 

اگر با همه این توضیحات برای شما جالب به نظر می آید، پس MyMonero یک گزینه عالی برای داشتن یک کیف پول Monero  ایمن است. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *