0

3 دلیل که بازار ارزهای دیجیتال در سال 2023 بهبود می یابد

بازار ارزهای دیجیتال در سال 2023
بازدید 500

آیا بازار ارزهای دیجیتال در سال 2023 احیا خواهد شد؟ 

بازار ارزهای دیجیتال در سال 2022 کاهش قابل توجهی را تجربه کرده است. در پایان نوامبر 2022، این بازار بیش از 70 درصد نسبت به اوج قبلی خود در نوامبر 2021 کاهش یافته بود. درست زمانی که علاقه مندان به ارزهای دیجیتال فکر می کردند همه چیز را دیده اند، سقوط FTX فشار آورد. افت بازار حتی کمتر با وجود احساسات منفی شدید در بازار، بسیاری در تعجب هستند که سرنوشت بازار کریپتو چیست و در سال 2023 چه انتظاری باید داشت. 

3 دلیل که Crypto در سال 2023 بازیابی می شود 

بیایید به دلایل بهبود بازار کریپتو در سال 2023 نگاه کنیم. 

  1. بازار کریپتو در گذشته افت قابل توجهی را تجربه کرده است 

بیت کوین، محبوب ترین ارز دیجیتال و بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، بازارهای نزولی و افت قابل توجهی را پشت سر گذاشته است. 

قیمت بیت کوین در 30 نوامبر 2013 به حدود 1160 دلار رسید، سپس کاهش قیمت قابل توجهی داشت که بیش از یک سال ادامه داشت و تا ژانویه 2015، 1 بیت کوین به قیمت 150 دلار فروخته می شد. در سال 2017، قیمت BTC آخرین اوج شکل گرفته در سال 2013 را شکست و در همان سال به اوج جدیدی در حدود 19600 دلار رسید. تا دسامبر سال 2018، قیمت بیت کوین تا 3100 دلار معامله می شد. 

در دسامبر 2020، قیمت مقاومت تشکیل‌شده در سال 2017 را شکست و بالاترین رقم را تشکیل داد تا اینکه در نوامبر 2021 به 68000 دلار رسید. از آن زمان تاکنون شاهد افت قابل‌توجهی در بازار بوده‌ایم که به‌دلیل دریافت مردم، احساسات منفی بسیار بیشتری را به دنبال داشته است. بیشتر در بازار کریپتو حضور دارند. 

با نگاهی به تاریخچه قیمت بیت کوین، ممکن است به این نتیجه برسیم که وضعیت فعلی تنها موردی از تکرار تاریخ است و ما انتظار داریم که قیمت در سال 2023 شروع به بهبود کند. 

  1. هر بازار خرس بیت کوین با یک روند صعودی طولانی دنبال شده است 

اگر همچنان تصویر قیمت بیت کوین را که در نکته اول ارائه کردیم را در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که بازار کریپتو بازاری بسیار بی ثبات است و کاهش قابل توجه قیمت با افزایش عمده قیمت به دنبال دارد. همچنین متوجه خواهید شد که رالی های گاوی که در بازارهای نزولی ادامه می یابد نیز برای مدت طولانی ادامه می یابد و در نهایت مقاومت ایجاد شده توسط بالاترین قیمت قبلی بازار را می شکند. 

بازار ارزهای دیجیتال در سال 2023

روند وحشی قیمت نه تنها در بازار بیت کوین مشهود است. با این حال، ما تأکید بیشتری بر بیت کوین داریم زیرا حرکت قیمت آن تأثیر قابل توجهی بر قیمت سایر ارزهای دیجیتال دارد. علاوه بر این، تسلط بیت کوین به طور قابل توجهی بر احساسات بازار کریپتو تأثیر می گذارد. 

  1. افزایش استفاده از کریپتو و بلاک چین 

در حال حاضر پروژه‌ها و پذیرش بیشتری برای ارزهای دیجیتال نسبت به سال‌های گذشته وجود دارد. به عنوان مثال، به صنعت بازی نگاه کنید، جایی که ارزهای رمزنگاری شده با حذف نیاز به استفاده از کارت‌های نقدی و اعتباری برای پرداخت، نیاز به واسطه‌ها را کاهش می‌دهند. بازیکنان همچنین به لطف فناوری‌های ارز دیجیتال و بلاک چین، در حین انجام بازی‌ها پاداش‌های ارز دیجیتال دریافت می‌کنند. 

صنعت بانکداری نیز تحت تأثیر فناوری های رمزنگاری و بلاک چین قرار گرفته است. موسسات مالی و شرکت های بزرگ بیش از هر زمان دیگری بیت کوین را می پذیرند. 

بدیهی است که موارد استفاده از رمزنگاری و بلاک چین افزایش یافته است و نسبت به چند سال پیش پذیرفته‌تر شده‌اند. به این دلایل، انتظار نمی رود که بازار نزولی برای مدت طولانی باقی بماند و انتظار می رود در سال 2023 بهبودی تدریجی داشته باشد. 

آیا کریپتو در سال 2023 افزایش خواهد یافت؟ 

صبور بودن و بازی درازمدت می تواند به شما کمک کند از زمستان جاری ارزهای دیجیتال قوی بیرون بیایید. انتظار نداشته باشید که تمام پول خود را به سرعت بازیابی کنید، زیرا زمان می برد تا قیمت بازار افزایش یابد. بسیاری از معامله‌گران نقدی در طول بازارهای نزولی پول زیادی را از دست می‌دهند، اما معامله‌گران صبور می‌توانند مقداری و حتی همه را در طول زمان بازیابی کنند. صبور بودن و منضبط بودن به کنترل احساسات و قضاوت شما کمک می کند. 

اما آیا کریپتو در سال 2023 افزایش خواهد یافت؟ این حدس هر کسی است. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *