0

چگونه ارز دیجیتال سولانا (SOL) را خریداری کنیم ؟ 

ارز دیجیتال سولانا
بازدید 687

ارز دیجیتال سولانا (SOL) یک بلاک چین در مقیاس وب است که هدف آن سرعت و مقیاس پذیری است، اما شفافیت، تمرکززدایی و امنیت نیز از جمله مهمترین اصول آن به شمار می روند.

اصلی ترین دلیل به وجود آمدن این پروژه  رسیدگی به مسائل مقیاس‌ پذیری بلاک چین می باشد که امروزه بیشتر راه ‌حل ‌های مبتنی بر بلاک چین بر حول این محور می چرخد، همچنین سولانا از توان عملیاتی بیش از 50000 TPS برخوردار است. عامل مهمی که امکان مقیاس پذیری را برای سولانا فراهم کرده است، الگوریتم اجماع و اثبات تاریخ است که امکان کارایی بیشتر در شبکه را فراهم می کند.

توکن SOL ارز بومی سولانا است که برای انجام پرداخت‌ های خرد یا تسهیل برنامه ‌های زنجیره‌ ای بر روی بلاک چین و یا اعتبارسنجی خروجی‌ این برنامه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این توکن همچنین می ‌تواند به عنوان جوایز این شبکه مورد استفاده قرار بگیرد، دریافت جوایز در قالب توکن های سولانا می تواند به عنوان یک درآمد غیر فعال برای سرمایه گذاران بسیار جذاب به نظر برسد.

در ادامه این راهنما قصد داریم تا نحوه خرید توکن سولانا و صرافی هایی که می توانید از آنها این توکن را خریداری نمایید را بررسی کنیم.

اگر علاقه‌مند به کسب درآمد از ارزهای دیجیتال و بلاک چین هستید، پیشنهاد می دهیم در ادامه همراه ما باشید تا با سولانا (SOL) بیشتر آشنا شویم.  

چگونه و از کجا ارز دیجیتال سولانا بخریم ؟ 

چگونه و از کجا ارز دیجیتال سولانا بخریم ؟ 
چگونه و از کجا ارز دیجیتال سولانا بخریم ؟ 

بلاک چین Solana و توکن اصلی آن در موارد گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه، قصد داریم تا 5 صرافی معتبر که می توانید از آن سولانا خریداری کنید را معرفی نماییم، هر کدام از این صرافی ها نقاط قوت خود را دارند که ممکن است برای برخی از معامله گران بسیار کارآمد باشد. این لیست به شما کمک می کند تا با کارمزد کم و نقدینگی بالا، به راحتی قادر به خرید Solana باشید. 

  1. بایننس 

بایننس به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال که دارای بیشترین حجم معاملات 24 ساعته است، یکی از محبوب ترین پلتفرم های موجود در حال حاضر به شمار می آید.

بیشتر حجم معاملات 24 ساعته SOL نیز از طریق بایننس صورت می گیرند؛ جفت USDT به تنهایی تقریباً یک سوم معاملات روزانه را تشکیل می دهد و با اضافه شدن جفت های معاملاتی دیگر مانند BTC، BUSD، و BNB صرافی بایننس به وضوح محبوب ترین صرافی برای معامله این دارایی است.

یکی از دیگر از دلایل محبوبیت بایننس این است که کارمزدهای بسیار پایینی را برای معاملات دریافت می کند، تقریباً به صورت جهانی مورد استفاده قرار می گیرد، امکان خرید با طیف گسترده ای از ارزهای فیات ارائه می دهند و دارای یک رابط تجاری حرفه ای است که حتی تازه واردان نیز می توانند به سرعت به آن تسلط پیدا کنند. 

  1. Bitfinex 

 Bitfinex یک پلتفرم معاملاتی معتبر است که منحصراً برای معامله‌ گران حرفه ‌ای و حجم بالای معاملات طراحی شده است، اگر شما یک سرمایه‌ گذار و معامله گر کوچک هستید، Bitfinex ممکن است انتخاب خوبی برای شما نباشد، اما اگر سرمایه گذار و معامله گری هستید که حجم بالایی از معاملات را انجام می دهید، Bitfinex یکی از بهترین مکان‌ هایی است که می‌ توانید در آن فعالیت خود را گسترش دهید.

معامله گران می توانند انتخاب کنند که آیا می خواهند SOL را با پرداخت ارزهای فیات خریداری کنند یا ارزهای رمزپایه ای که شامل استیبل کوین هایی مانند USDT هستند را برای خرید این توکن ارائه کنند.

استفاده از ارزهای دیجیتالی معمولاً محبوب ترین انتخاب می باشد. استفاده از این پلتفرم بسیار آسان است و کارمزدهای بسیار پایینی دارد و در صورتی که حجم معاملات شما در عرض یک ماه بالا باشد از تخفیف های بسیار نیز برخوردار خواهید شد.

از سوی دیگر، Bitfinex برای تکمیل فرآیند KYC یک زمان انتظار 6 تا 8 هفته ای را برای کاربران در نظر گرفته است، اما هنگامی که تکمیل فرآیند KYC به طور رضایت بخش انجام شود از امکانات یک پلت فرم عالی که تمام نیازهای سرمایه گذاری شما را پوشش می دهد، برخوردار خواهید بود.  

  1. Gate.io 

این صرافی ارزهای دیجیتال اغلب بهشت ​​آلتکوین ها در نظر گرفته می ‌شود؛  Gate.ioبا دارا بودن صدها توکن فهرست‌ شده که تعداد شگفت‌ انگیزی از جفت‌ های معاملاتی را در اختیار شما قرار می دهند، مکان مناسبی برای تنوع بخشیدن به سبد سهام ارزهای دیجیتال شما خواهد بود.

این پلتفرم کارمزدهای معاملاتی پایین و موتور قدرتمندی دارد، اما رابط کاربری آن برای تازه‌ کارها می تواند کمی پیچیده به نظر برسد.

از طرفی صرافی Gate.io هیچ گونه امکاناتی را مبتنی بر سپرده های فیات ارائه نمی دهد، بنابراین بهترین روش برای خرید آلت کوین ها به ویژه SOL، استیبل کوین ها هستند. همین عامل باعث شده است که USDT به محبوب ترین جفت معاملاتی برای SOL در پلتفرم Gate.io تبدیل شود. 

  1. Crypto.com 

صرافی Crypto.com تنها بخشی از اکوسیستم کامل Crypto.com است که شامل یک کیف پول، یک پلتفرم کسب درآمد DeFi، یک اپلیکیشن و همچنین یک ویزا کارت است که به شما این امکان را می‌ دهد تا بتوانید رمز ارز خود را در هر جایی که می خواهید خرج کنید، همچنین خدمات دیگری نیز در این صرافی به کاربران ارائه می شود.

کارمزدهای Crypto.com نیز بسیار کم هستند؛ سپرده‌ ها، معامله ارزهای دیجیتال با ارزهای دیجیتال دیگر و انتقال آنها به کیف پول Crypto.com همگی رایگان هستند، اما این صرافی کارمزد معامله و برداشت را دریافت می کند.

با این حال، اگر اقدام به stake توکن بومی این صرافی یعنی CRO نمایید، از تخفیف هایی نیز برخوردار خواهید شد.

برای آن که بتوانید SOL را در این صرافی معامله کنید، می توانید این کار را مانند سایر صرافی های ارز دیجیتال دیگر با استفاده از USDT انجام دهید. 

  1. HitBTC 

یکی دیگر از صرافی های معتبر برای معامله‌ گران آلت‌ کوین، HitBTC می باشد، این صرافی طیف بسیار گسترده ای از رمز ارزهای متنوع را ارائه می دهد که همین ویژگی آن را به یک صرافی همه جانبه و عالی تبدیل کرده است.

هیچ KYC اجباری در این پلتفرم وجود ندارد و این موضوع یک امتیاز مثبت برای کاربرانی است که به طور بالقوه به دنبال اقداماتی برای افزایش حفظ حریم خصوصی هستند.

اما در هر صورت ممکن است برای جلوگیری از وقوع مشکلات احتمالی در آینده، نیاز به تأییدیه داشته باشید. با این حال، انجام معاملات در این صرافی قانون گذاری نمی شوند و unregulated هستند که ممکن است برای مبتدیان کمی پیچیده به نظر برسد. اما برای افرادی که به دنبال چنین پلتفرمی هستند، HitBTC یک انتخاب عالی خواهد بود و در این بستر می توانید SOL را با USDT و BTC به همراه کارمزدهای بسیار پایین معامله کنید. 

کلام آخر درباره ارز دیجیتال سولانا

در این لیست به معرفی بهترین صرافی ها برای خرید سولانا (SOL) پرداختیم. شما می توانید در این صرافی ها با خیال راحت به مبادله و سرمایه گذاری در سولانا یا سایر رمز ارزها بپردازید و از این روش درآمدهای غیر فعال کسب نمایید.  

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *