0

پیش بینی قیمت دوج کوین ۲۰۲۴ توسط chatgbt

پیش بینی قیمت دوج کوین ۲۰۲۴
بازدید 258

در میان موج تازه‌ ای از خوش‌ بینی در بازار ارزهای دیجیتال که قیمت اکثر ارزهای دیجیتال در محدوده سبز معامله می شوند، دوج کوین (DOGE) عملکرد خوبی داشته است. در این مطلب به پیش بینی قیمت دوج کوین ۲۰۲۴ توسط هوش مصنوعی می پردازیم.

پیش بینی قیمت دوج کوین ۲۰۲۴

علاوه بر این، علی مارتینز، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، در 29 اکتبر بینش هیجان انگیزی را در مورد قیمت این میم کوین ارائه کرد. به گفته او، دوج کوین “نشانه‌های امیدوارکننده‌ای” را نشان می‌دهد و این ارز دیجیتال “از یک مثلث نزولی چند ساله در نمودار هفتگی خارج شده است”.

ربات هوش مصنوعی به چشم اندازهای DOGE اهمیت می دهد!

فینبولد با توجه به اخبار اخیر و اینکه آیا احساسات صعودی فعلی موجه است یا خیر، تصمیم گرفت از هوش مصنوعی ChatGPT در مورد اینکه قیمت DOGE ممکن است در اول ژانویه 2024 قرار بگیرد، استفاده کند.

با وجود اینکه این ربات هوش مصنوعی عدد مشخصی را برای پیش بینی قیمت دوج کوین ارائه نمی دهد اما معتقد است که مسیر قیمت دوج کوین در دو ماه آینده به شش عامل مهم بستگی دارد.

پیش بینی قیمت دوج کوین ۲۰۲۴

هوش مصنوعی این عوامل را به‌عنوان احساسات بازار، پذیرش دوج کوین و استفاده از این توکن، روند بازار، توسعه نظارتی، بروزرسانی‌های تکنولوژیکی و داده های کلان دوج کوین شناسایی می‌کند.

با توجه به اینکه اخبار DOGE به طور بالقوه به عنوان ارز در شبکه اجتماعی X مورد استفاده قرار می گیرد، جای تعجب نیست که هوش مصنوعی “موارد پذیرش و استفاده” و همچنین “احساس بازار” را به عنوان دو عامل اصلی برجسته می کند، زیرا ممکن است در افزایش ارزش Dogecoin بسیار مهم باشند.

با این حال، رقیب این ربات هوش مصنوعی یعنی Google Bard، به طور واضح محدوده 0.07 دلار و 0.10 دلار را به عنوان قیمت پیش‌ بینی‌ شده برای این دارایی دیجیتال تا شروع سال 2024 ارائه کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *