0

وام های NFT کاردانو اکنون از طریق پل NFT-DeFi

وام های NFT کاردانو
بازدید 682

در حالی که صنعت DeFi در زنجیره‌هایی مانند سولانا و اتریوم ممکن است خسته‌کننده به نظر برسد، اما توسعه‌دهندگان کاردانو خرسند‌ هستند که در جایگاهی پاکسازی شده شرکت کنند و راه‌حل‌ های خود را ارائه دهند. یکی از این پروژه های کاردانو وام هایی است که توسط NFT های کاردانو پشتیبانی می‌شوند. در این پست به بررسی وام های NFT کاردانو می پردازیم.

وام های NFT کاردانو

کاربران در حال حاضر با قرض دادن ADA به هر کسی که مایل است از دارایی های NFT خود به عنوان وثیقه از طریق قراردادهای هوشمند استفاده کند، از پتانسیل کامل این پلتفرم استفاده می‌کنند. قطعات NFT مانند Clay Nation را می‌توان برای وثیقه در هر نوع وامی استفاده کرد.

وام های دارای پشتوانه NFT یک ویژگی منحصر به فرد ارائه شده در کاردانو نیست. پیش از این، پلتفرم های متعددی در اتریوم و بلاک چین سولانا خدمات مشابهی را ارائه می‌کردند. در دوران پررونق بازار NFT، استفاده از NFT ها به عنوان وثیقه وام یکی از ماهرانه‌ترین راه‌ها برای افزایش نقدینگی بود که به کلکسیونرها اجازه می‌داد تا به ارزش سرمایه‌گذاری خود، بدون فروش آن دسترسی داشته باشند.

اکوسیستم کاردانو در حال شکوفا شدن است


انواع رونمایی های جدید، بروزرسانی‌ های مداوم و عملکرد پایدار، عوامل اصلی هستند که صدها توسعه‌دهنده از بلاک چین هایی مانند اتریوم و سولانا را جذب می‌کنند تا به کاردانو بپیوندند و شروع به توسعه برنامه‌های جدید در این بلاک چین کنند.

یکی از جدیدترین بروزرسانی‌های شبکه – هارد فورک Vasil – متحول‌کننده ترین بروزرسانی این شبکه از زمان اجرای Plutus Scripts خواهد بود. 

Vasil قرار است CIP (پروپوزال های بهبود کاردانو) های متعددی را ایجاد کند که قابلیت استفاده از شبکه را افزایش داده و عملکرد آن را بهبود می‌بخشند. علاوه بر این، توسعه دهندگان قادر خواهند بود با قابلیت های جدیدی کار کنند که به آنها این امکان را می‌دهد تا راه حل های پیچیده تری را برای هر نوع کاربری بسازند.

منبع: u.today

(31 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *