0

دلایل افزایش قیمت ETH | اتریوم برای حرکت صعودی قوی آماده است

افزایش قیمت ETH
بازدید 794

به نظر می رسد قیمت اتریوم (ETH) پس از افت شدید در اوایل این هفته به پایین ترین سطح خود رسیده است و احتمالاً برای عملکرد صعودی تعیین شده است. معامله گران منتظر شکست بالای 3200 دلار هستند تا روند صعودی قوی را تایید کنند. در این تحلیل به بررسی دلایل افزایش قیمت ETH می پردازیم.

داده های درون زنجیره ای نشان‌ دهنده یک رالی قوی در آینده است، زیرا نسبت حجم معاملات روی زنجیره در سود و زیان، فروش وحشتناک را در پایین نشان می‌دهد.

افزایش قیمت ETH

بر اساس پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره ای Santiment، قیمت اتریوم (ETH) پس از رسیدن به 2960 دلار به شدت بهبود یافته است. حجم تراکنش‌های زنجیره‌ای اتریوم در داده‌های نسبت سود/زیان پس از سه روز کاپیتولاسیون در منطقه صعودی قرار دارد. علاوه بر این، تثبیت قیمت در بالای سطح 3100 دلار، میتواند سیگنال یک روند صعودی قوی در آینده است.

افزایش قیمت ETH

بنابراین،داده های درون زنجیره ای نشان دهنده یک روند صعودی قوی بالاتر از سطح 3100 دلار است. رفتار قیمت اتریوم (ETH) نیز از سطح 2950 دلار بازگشتی نشان می دهد. علاوه بر این، قیمت در کانال صعودی به حرکت خود ادامه می دهد و بالای 3000 دلار باقی می ماند. سطح مقاومت بعدی در 3188 دلار است، با این حال، تایید بالاتر از سطح 3200 دلار حرکت قدرتمندی را در روزهای آینده به همراه خواهد داشت.

علاوه بر این، آزمایش مجدد الگوی مثلث صعودی بهبود روند گاوی را تأیید می کند زیرا ETH سطح حمایت جدیدی را در 3030 دلار تشکیل می دهد که قبلا گزارش شده بود. بنابراین، تا زمانی که اتریوم از سطح حمایت تازه تشکیل‌ شده عبور نکند، می‌توان در روزهای آتی روند قوی را انتظار داشت.

افزایش قیمت ETH

به روز رسانی اتریوم 2.0 به سه ماه سوم سال 2022 منتقل شد

ادغام اتریوم به سه ماهه سوم سال منتقل شد و انتقال مورد انتظار به اثبات سهام (PoS) را به تعویق انداخت. تیم بیکو، توسعه‌ دهنده اتریوم اعلام کرد که ادغام Beacon Chain با شبکه اصلی اتریوم پس از جولای سال جاری برنامه‌ ریزی می‌شود. با این حال، دلیل تاخیر هنوز مشخص نیست.

منبع: کوین گیپ

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *