0

نوسانات بیت کوین 22 شهریور

نوسانات بیت کوین 22 شهریور
بازدید 611

بزرگترین ارز دیجیتال جهان بیت کوین (BTC) همچنان به قدرت خود ادامه می دهد و به بالای سطح 22200 دلار حرکت کرده و در 24 ساعت گذشته 3 درصد افزایش یافته است. طبق نمودارهای تکنیکال، بیت کوین در نقطه ای مهم از میانگین متحرک 200 روزه خود (MA) معامله می شود. در این پست به بررسی نوسانات بیت کوین 22 شهریور می پردازیم.

نوسانات بیت کوین 22 شهریور

آخرین بار، BTC با یک رد شدید در این سطح با یک اصلاح بزرگ مواجه شده بود. همانطور که تحلیلگر محبوب رمز ارز، علی مارتینز توضیح می دهد:

آخرین باری که قیمت بیت کوین به 200MA در نمودار 12 ساعته رسید، منجر به یک اصلاح شدید در قیمت ارزهای دیجیتال و سایر الت کوین ها شد. TD Sequential اکنون یک سیگنال فروش را در همان سطح ارائه می دهد و یک اصلاح را پیش بینی می کند. BTC باید یک کندل 12 ساعته بالای 22950 دلار چاپ کند تا چشم انداز نزولی را باطل کند.

نوسانات بیت کوین 22 شهریور
نوسانات bitcon 22 شهریور

همچنین، داده‌های زنجیره‌ای برای بیت‌کوین سود/زیان نشان می‌دهد که در هر افزایش قیمت برای بیت‌کوین سودی وجود دارد. نسبت سود/زیان تحقق یافته برای بیت کوین در حال حاضر زیر 1.0 است که چرخه نزولی قوی را نشان می دهد. همانطور که Glassnode توضیح می دهد:

یک مشاهده جالب روند صعودی است که در اوایل ژوئن آغاز شد و در اواسط آگوست به اوج خود رسید و از آن زمان به 0.58 کاهش یافت. این الگو مجدداً تأیید می‌کند که افزایش سود توسط سرمایه‌گذاران در طول آن رالی اتفاق افتاده است.

نوسانات بیت کوین 22 شهریور
نوسانات bitcon 22 شهریور

چند تحول مثبت برای بیت کوین

پس از تلاش برای کاهش کمتر از 20000 دلار در هفته گذشته، قیمت بیت کوین به اندازه کافی سریع برگشت و 20 هزار دلار را به عنوان یک سطح حمایت قوی نگه داشت. با ذکر تعداد آدرس های فعال علی مارتینز، تحلیلگر نیز معتقد است که کف بیت کوین می تواند وارد شود. این تحلیلگر رمز ارز در یکی از توییت های اخیر خود نوشت:

به نظر می رسد تعداد آدرس های روزانه بیت کوین جدید در شبکه به سرعت در حال افزایش است و میانگین هفتگی آن حدود 410000 آدرس است. حرکت مداوم بالای 415000 آدرس #BTC می تواند چشم انداز خوش بینانه را تایید کند.

نوسانات بیت کوین 22 شهریور
نوسانات bitcon 22 شهریور

همچنین تعداد کل آدرس های BTC با حداقل یک یا چند بیت کوین به 100000 رسیده است. این نشان می دهد که بازیکنان خرده فروشی همچنان به انباشته شدن ادامه می دهند.


منبع: کوین گیپ

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *