0

نحوه خرید چین لینک Chainlink (LINK)

نحوه خرید چین لینک
بازدید 634

Chainlink (LINK) سرویسی است که هدف آن ایجاد یک شبکه غیرمتمرکز از اوراکل ها است. اوراکل ‌ها واسطه ‌ای بین بلاکچین هستند که نمی ‌توانند با طراحی به داده‌ های لحظه ای و داده های دنیای واقعی و هر داده ‌ای که ممکن است یک برنامه مبتنی بر بلاکچین و قراردادهای هوشمند آن به آن نیاز داشته باشد دسترسی داشته باشند.

این به خودکارسازی فرآیندهایی کمک می‌ کند که در غیر این صورت برای ارائه دستی به اثبات عملکرد خارجی نیاز دارند. 

هدف Chainlink برای بلاک چین-اگنوستیسیسم است، به این معنی که می خواهد توسط هر نوع بلاکچین پشتیبانی شود. ماهیت غیرمتمرکز آن روشی است که به اجماع می رسد: به جای نیاز به اعتماد به یک یا دو اوراکل، برای ارائه همان داده ها به اکثریت تکیه می کند.

این کار یک نقطه شکست را حذف می کند – که مزیت قابل توجهی از غیر متمرکزسازی در همه جا است – اما همچنین به از بین بردن اوراکل های مخرب احتمالی نیز کمک می کند، در صورتی که به طور مداوم اطلاعات بدی ارائه دهند.

به عبارت دیگر، غیر متمرکز سازی قابلیت اطمینان را به گونه ‌ای تضمین می ‌کند که API ها یا برنامه‌ های شخص ثالث متمرکز نمی‌ توانند، به این صورت که نیاز به هرگونه واسطه ‌ای را کاملاً از بین می ‌برد، در عین حال که همچنان به چین لینک و موارد مشابه اجازه می ‌دهد در خدمت یک هدف مشابه باشند. 

خرید LINK در سال 2021: هر آنچه که لازم است بدانید 

با توجه به کاربرد قابل توجه آن در دنیای واقعی، جای تعجب نیست که توکن نیتیو Chainlink، یعنی LINK، یکی از محبوب ترین کوین های موجود در بازار است.

راهنمای ما تمام جزئیات را در مورد اینکه چگونه و کجا می توانید آن را بخرید، چه هزینه هایی را می توانید انتظار داشته باشید و اینکه آیا صرافی ای که در نظر دارید مناسب برای سطح مهارت شما است، به شما می دهد.

حتی اگر نمی‌ توانید فوراً از بین گزینه‌ های ما یکی را انتخاب کنید، مطمئناً آنها نقطه شروع خوبی برای تحقیقات بیشتر به شما خواهند داد. برویم که یک نگاهی بیندازیم! 

  • نحوه خرید چین لینک در Binance. در این صرافی، نقد شونده‌ ترین جفت ‌های معاملاتی LINK را خواهید یافت که جفت معاملاتی USDT آن تقریباً 16 درصد از کل حجم معاملات این کوین را در یک دوره 24 ساعته تشکیل می ‌دهد.
    همچنین می ‌توانید این کوین را در ازای BTC و ETH، همراه با استیبل کوین ‌های بیشتر مانند BUSD، USDC و TUSD معامله کنید.
    اگر برای اولین بار خرید می ‌کنید و می ‌خواهید از فیات استفاده کنید، بایننس از تعداد بسیار زیادی ارزهای فیات، از جمله USD، EUR، TRY، BRL، GBP و موارد دیگر بسته به موقعیت مکانی شما پشتیبانی می‌ کند. بایننس با پوشش تقریبا جهانی و نوآوری های مداوم، صرافی ای است که به راحتی می تواند به پلتفرم همیشگی شما تبدیل شود. 
  • نحوه خرید چین لینک در Coinbase. اگر به دنبال یکی از پلتفرم های مناسب برای مبتدیان ترین در بازار هستید، کوین بیس را از دست ندهید. بازارهای LINK آن نیز از محبوبیت معقولی برخوردار هستند، به این معنی که برای تکمیل سفارش خود مشکلی نخواهید داشت – و می توانید آن را با طیف گسترده ای از ارزهای فیات، و همچنین BTC و ETH خریداری کنید.
    با این حال، در مقایسه با میانگین در این صنعت، کارمزدهای Coinbase بسیار بالا هستند، که در عوض سهولت استفاده از آن و واضح و شفاف بودن آن، منطقی و قابل چشم پوشی است.
    همچنین، سادگی آن ممکن است برای تریدرهای حرفه‌ ای نامناسب باشد، زیرا این پلتفرم نمودارهای معاملاتی را ارائه نمی‌ کند. با این حال، اگر تازه شروع به فعالیت در این فضا کرده اید، کوین بیس مکان خوبی برای خرید اولین LINK شما است. 
  • نحوه خرید چین لینک در Kraken. یکی دیگر از پلتفرم ‌های مناسب مبتدیان در لیست ما، Kraken است که بسیار امن است، تقریباً در سطح جهانی در دسترس است و در مقایسه با بقیه صرافی ها در فضای کریپتو دارای هزینه ‌های نسبتا پایینی است. در Kraken، می ‌توانید سطح پیچیدگی را هنگام شروع معامله انتخاب کنید—اگر نمی ‌دانید برخی از اصطلاحات به چه معنا هستند، لازم نیست فضاهای مربوط به آنها را پر کنید یا حتی آنها را ذکر کنید.
    اما اگر این کار را انجام دادید، خیلی خوب و مفید است که بتوانید سفارش خود را تا زمانی که کاملاً از آن راضی باشید، تغییر دهید. برای ترید کردن LINK ، می ‌توانید جفت ‌های معاملاتی USDT، BTC، و ETH و همچنین مجموعه ‌ای مناسب از ارزهای فیات را در این صرافی پیدا کنید. 
  • نحوه خرید چین لینک در Gate.io. سرمایه گذاران با تجربه که به دنبال یک موتور معاملاتی قدرتمند هستند، می توانند در Gate.io احساس راحتی کنند. به‌ عنوان یکی از صرافی ‌های آلت‌ کوین با نقدینگی بالا، جای تعجبی نیست که می ‌توانید LINK را در اینجا در ازای USDT، بیت کوین و اتریوم معامله کنید—اما اگر به دنبال تنوع بخشیدن به پورتفوی خود هستید، می ‌توانید آلت ‌کوین‌ های مختلفی را در اینجا دریافت کنید.
    همه اینها با کارمزدهای پایین و با تخفیف های اضافی همراه است اگر در زمینه ترید کردن جدی و با پشتکار هستید.
    با این حال، باید در نظر داشته باشید که این صرافی قاعده مند و تحت نظارت نیست، بنابراین اگر ترجیح می ‌دهید که از یک پلتفرم دارای مجوز استفاده می ‌کنید، ممکن است این مکان مناسب شما نباشد. با این حال، هنوز باید روش KYC (و اگر می ‌خواهید مبالغ زیادی را واریز کنید، موارد گسترده ‌تر) را طی کنید. 
  • نحوه خرید چین لینک در KuCoin. این صرافی کاربرپسند از نظر تجربه کاربری در یک نقطه میانه ای برای استفاده از آن قرار می گیرد: برای تازه واردان خیلی عالی نیست زیرا هیچ فیاتی را نمی پذیرد، اما همچنین خیلی هم غیر مناسب و نامطلوب نیست. به عبارت دیگر، اگر در حال حاضر حداقل دانش ابتدایی در مورد ترید کردن را دارید، KuCoin می تواند یک مناسب برای شما باشد.
    کسانی که به حریم خصوصی اهمیت می دهند می توانند از طریق یک حساب تایید نشده معامله کنند، اگرچه برای دسترسی به برداشت های بزرگ همچنان باید از طریق KYC اقدام کنید. می ‌توانید LINK را با USDT، BTC، USDC، و کوین اصلی این صرافی یعنی KCS، همه با کارمزد پایین معامله کنید. 

آیا مکان مناسب خود برای تجارت LINK را پیدا کرده اید؟ اگر نمی ‌توانید تصمیم بگیرید، بررسی ‌های کامل ما را درباره هر پلتفرم را بخوانید. برای پیشنهادات، ایده ها و سوالات، با ما در تماس باشید! 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *