0

نحوه خرید مونرو Monero

نحوه خرید مونرو
بازدید 595

مونرو (XMR) یکی از شناخته شده ترین کوین های حفظ حریم خصوصی در بازار است. این ارز که برای رسیدگی به مشکلات درک شده سایر ارزهای دیجیتال، به ویژه مشکلات مربوط به جعلی بودن، ایجاد شده است، از یک کوین مشابه به نام Bytecoin (BCN) پس از مواجهه با یک سری اتفاق ها، فورک شد.

Monero  با استفاده از پروتکل لایه برنامه منبع باز قدرتمند Bytecoin مبتنی بر حریم خصوصی، امضاهای حلقوی (نوعی امضای دیجیتال رمزنگاری شده)، تراکنش های محرمانه حلقوی (RCT) و فناوری های آدرس مخفی را اضافه کرد. همه اینها در کنار هم یک ارز دیجیتال کاملاً ناشناس و امن را ایجاد کردند. 

کوین آن، XMR، توسط کسانی که می ‌خواهند هویت خود را خیلی بیشتر از آنچه دیگر ارزهای دیجیتال ارائه می ‌دهند مخفی نگه دارند، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با این حال، Monero  خود تراکنش را نیز مخفی نگه می ‌دارد – مبلغ و مقصد آن به خوبی محافظت می‌ شوند.

اگرچه ویژگی ‌های پیشرفته ای در زمینه حریم خصوصی ارائه می ‌کند، اما استفاده از Monero فقط به افراد آگاه از فناوری محدود نمی ‌شود. حتی ویژگی ‌های اصلی حریم خصوصی آن بسیار پیشرفته‌ تر از بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر است. 

نحوه خرید Monero  در سال 2021 

خرید مونرو در سال 2021 چندان دشوار نیست – بسیاری از صرافی ‌ها مدت ‌ها پیش این کوین را لیست کرده ‌اند. با این حال، یافتن بهترین صرافی برای رفع نیازهای خود می تواند در ابتدا کمی دلهره آور به نظر برسد، بنابراین در اینجا، ما پنج انتخاب برتر خود را با لیستی از مزایا و معایب آنها فهرست می کنیم.

هنگامی که به انتهای لیست رسیدید، به احتمال زیاد ایده بسیار بهتری در مورد جایی که می توانید XMR خود را تهیه کنید، خواهید داشت! 

  • Binance. بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال با حجم معاملات 24 ساعته است و بزرگترین بازار XMR را دارد. با سهولت دسترسی خاص و آموزش های مبتدی پسند، و یک رابط حرفه ای، مکانی عالی برای شروع یادگیری نحوه تجارت مانند یک حرفه ای است.
    هزینه ‌های آنها پایین‌ تر است و از طریق دستگاه ‌های مختلف از مرورگرها گرفته تا برنامه‌ ها قابل دسترسی هستند. شما می توانید Monero را با ارزهای دیجیتالی مانند ETH، USDT، BTC، BNB و BUSD معامله کنید و آن را با استفاده از ارزهای فیات خریداری کنید. 
  • Kraken. کراکن یکی دیگر از پلتفرم ‌های مناسب افراد مبتدی است و در آن می ‌توانید پیچیدگی معاملاتی که انجام می‌ دهید را انتخاب کنید.
    امنیت آنها همچنین یکی از بزرگترین نقاط فروش آنها است – با این حال، قبل از شروع معامله باید فرآیند KYC آنها را طی کنید.
    با این حال، ارزشش را دارد: کراکن یکی از معدود صرافی ‌های کریپتو است که هرگز هک نشده است، و با تمام مقررات هر حوزه قضایی که در دسترس است مطابقت دارد.
    می‌ توانید XMR را در اینجا با استفاده از بیت‌ کوین به ‌عنوان تنها گزینه کریپتوی خود خریداری کنید، اما اگر ترجیح می ‌دهید از فیات استفاده کنید، می ‌توانید بین دلار و یورو یکی را انتخاب کنید—همه با کارمزد معاملات ناچیز. 
  • KuCoin. یکی دیگر از صرافی ‌های ارز دیجیتال بزرگ که تقریباً در سطح جهانی در دسترس است (به استثنای بسیاری اندک)، KuCoin دارای آلت‌ کوین ‌ها و گزینه‌ های پرداخت فیات فراوان است.
    اگر یک معامله گر باتجربه هستید، KuCoin ابزارهایی مانند ترید کردن مارجین و استیک کردن را نیز ارائه می دهد تا بتوانید در اینجا شانس خود را در این موارد امتحان کنید.
    برای کسانی که به امنیت خود اهمیت می دهند، KuCoin تدابیر امنیتی بسیار پیشرفته و همچنین ترید کردن غیر حضانتی را نیز در نظر گرفته است.
    می ‌توانید XMR را با BTC، ETH و USDT در اینجا معامله کنید، و همچنین آن را با هر گزینه ای که فیات پشتیبانی‌ می کند خریداری کنید. 
  • HitBTC. این صرافی در هنگام معامله به تجربه کمی بیشتری نیاز دارد، زیرا رابط آن می تواند برای تازه واردان کمی گیج کننده باشد. همچنین هیچ KYC اجباری وجود ندارد، به این معنی که تریدرهایی که برای حریم خصوصی خود بیش از هر چیزی ارزش قائل هستند، در اینجا احساس راحتی می کنند.
    از سوی دیگر، این صرافی تحت نظارت و قاعده مند نیست که این موضوع را برخی ممکن است یک اشکال بدانند.
    در هر صورت، کارمزدها کم و حق انتخاب میان آلت کوین ‌ها زیاد است، به این معنی که می ‌توانید XMR را با کریپتو هایی مانند BTC، ETH، USDT، DAI، TUSD، EURS، EOS، و BCH و همچنین بسیاری دیگر معامله کنید. 
  • OKEx. باز هم به صرافی های مبتدی پسند بازگشتیم، در این زمینه OKEx نیز دارای یک طراحی کاربردی و آسان برای استفاده است که به دانش قبلی نیاز ندارد.
    OKEx همچنین دارای گزینه ‌های امنیتی اضافی، گزینه‌ های مالی بی‌ شمار، و کارمزدهای بسیار پایین، همراه با ویژگی ‌هایی مانند معاملات مارجین و معاملات آتی است.
    همچنین یکی از بزرگترین صرافی ها از نظر حجم معاملات است، به این معنی که اگر می خواهید حجم زیادی معامله کنید، نقدینگی فوق العاده ای دارد. برای خود Monero ، می توانید آن را با BTC، ETH و USDT معامله کنید. 

این پنج صرافی بیشترین سطوح تجربه، مجموعه ای از ابزارهای مالی و گزینه های پرداخت را پوشش می دهند. یکی از آنها حتماً برای شما بهترین گزینه خواهد بود – اما ممکن است بین دو یا چند گزینه مانده باشید و نتوانید به راحتی تصمیم بگیرید.

برای تصمیم گیری، سعی کنید بررسی های ما را با دقت بخوانید و با هر صرافی به طور کامل آشنا شوید تا بتوانید به راحتی تصمیم بگیرید! 

آیا آنچه را که به دنبالش هستید پیدا کرده اید؟ آیا سوال یا پیشنهادی دارید؟ فرم تماس ما همیشه باز است و ما مشتاقانه منتظر نظرات شما هستیم! 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *