0

نحوه خرید لایت کوین (LTC)

خرید لایت کوین
بازدید 679

چارلی لی، مخترع لایت کوین (LTC) یک بار اشاره کرد که لایت کوین می تواند به عنوان نسخه نقره ای بیت کوین در نظر گرفته شود. لی زمانی که در سال 2011 لایت کوین را به عنوان منبع کد Bitcoin Core client منتشر کرد، مهندس شرکت گوگل بود. در ادامه خرید لایت کوین را از صرافی های مختلف بررسی میکنیم.

LTC به نسبت بیت کوین دارای ویژگی ها و مزایای بیشتری می باشد، دلیل این برتری هم این است که لایت کوین بعد از آن که بیت کوین راه اندازی شد، آغاز به کار کرد و از همین رو توانست بسیاری از مشکلاتی که شبکه بیت کوین با آن‌ها دست و پنجه نرم می کرد را بر طرف کند و به عنوان یک پشتیبان قوی برای بیت کوین در نظر گرفته شود.

برخی از تفاوت های مهم بیت کوین و لایت کوین شامل سرعت پردازش بلوک ها می باشد که در لایت کوین به صورت سریع تری امکان پذیر است.

درواقع لایت کوین به وجود آمد تا بتواند به صورت مؤثر نقاط ضعف بیت کوین را پوشش دهد و به گسترش و فراگیری بیت کوین کمک کند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که این دو رمز ارز همیشه به یکدیگر وابسته خواهند بود.

این موضوع که لایت کوین در چه توانست به بیت کوین در این مسیر کمک کند، بهتر است به متخصصان واگذار شود. اما چیزی که اکنون حائز اهمیت است، این است که LTC به احتمال زیاد قرار است قله های جدیدی را فتح کند و از همین رو خرید توکن لایت کون می تواند هم برای این شبکه مفید باشد و هم یک راه کسب درآمد برای سرمایه گذاران در نظر گرفته شود.

اگر می خواهید بدانید که چگونه باید در لایت کوین سرمایه گذاری کرد، راهنمایی که در ادامه گردآوری کرده ایم مناسب شما خواهد بود، در ادامه نگاهی به بهترین بازارهای LTC در صرافی‌ های مختلف و همچنین مزایای هر یک از آن‌ها خواهیم داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.   

نحوه خرید لایت کوین در سال 2022 

اکثریت قریب به اتفاق صرافی‌ های ارز دیجیتال که در حال حاضر در دسترس هستند، رمز ارز لایت کوین را بین ارزهای دیجیتالی خود فهرست کرده‌ اند.

البته برخی از این صرافی ها شرایط بهتری نسبت به سایرین دارند و ممکن است قابلیت ها و مزایایی را ارائه دهند که برای برخی از معامله گران مفید باشد.

در نظر داشته باشید که روند خرید توکن LTC به صرافی ای که انتخاب کرده اید بستگی دارد، اما به عنوان یک قاعده کلی، در ابتدای کار باید یک حساب کاربری در صرافی مورد نظر خود ایجاد کنید.

سپس، بسته به صرافی، این احتمال وجود دارد که نیاز داشته باشید تا یک فرآیند KYC را تکمیل کنید و منتظر بمانید تا حساب شما تائید شود.

این فرآیند ممکن است بین چند دقیقه تا چند روز طول بکشد، همچنین فرآیند تکمیل KYC یک فرایند خاص برای مبادلات می باشد، در صورتی که قصد دارید به معامله حجم بالایی از توکن های LTC بپردازید، ممکن است انتخاب دیگری به جز صرافی های غیر متمرکز نداشته باشید و از همین رو نیاز دارید تا مراحل احراز هویت و افتتاح حساب کاربری که ممکن است زمان طولانی را به خود اختصاص دهند را طی کنید.

برای آن که بتوانید بهترین صرافی را برای خرید لایت کوین انتخاب کنید بهتر است اطلاعات جامعی را در مورد هر یک از صرافی هایی که از این توکن پشتیبانی می کنند در اختیار داشته باشید و سپس با توجه به قابلیت های هر یک از صرافی ها و شرایطی که دارید اقدام به افتتاح حساب و شروع معامله نمایید.

در ادامه به معرفی برخی از صرافی های معتبر می پردازیم که می توانید از آن‌ها توکن های LTC را خریداری نمایید.  

Crypto.com LTC 

Crypto.com بیش از یک صرافی ارز دیجیتال است و درواقع مزایایی بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد.  این صرافی همچنین شامل یک کیف پول، یک اپلیکیشن، خدمات وام دهی ارز دیجیتال، همراه با ویژگی ها و مزایای متعدد دیگر است که آن را به یکی از بهترین بازارهای ارز دیجیتال تبدیل کرده است.

Crypto.com کارمزدهای بسیار کمی را برای معاملات در نظر گرفته است و حتی می تواند بین صرافی هایی که کمترین کارمزدها را دارند، قرار بگیرد.

از طرفی این صرافی برای مبادله ارزهای دیجیتال با سایر ارزهای دیجیتالی هیچ کارمزدی در نظر نگرفته است و همچنین اگر بخواهید اقدام به stake توکن بومی این صرافی یعنی CRO نمایید، کارمزد بسیار نا چیزی را باید پرداخت کنید.

برای معامله لایت کوین در Crypto.com می توانید آن را در برابر ارزهای فیات مانند USD، GBP، EUR، SGD و همچنین ارزهای دیجیتال مانند BTC، ETH و CRO معامله کنید. علاوه بر این، اگر می‌خواهید ارزهای دیجیتال خود را در دنیای واقعی خرج کنید، می ‌توانید VISA  کارت Crypto.com را سفارش دهید، برای دریافت VISA کارت خود از این صرافی نیاز دارید تا مراحل تأییدیه بیشتری را طی کنید.   

Binance  

بایننس که در حال حاضر بزرگترین صرافی از نظر حجم معاملات 24 ساعته است، برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال یک انتخاب بسیار محبوب در سراسر صنعت به شمار می رود. شما می توانید بدون تائید حساب ثبت نام کرده و در این صرافی شروع به معامله کنید.

با این حال، بالأخره دیر یا زود زمان آن می رسد که نیاز به تائید حساب کاربری داشته باشید تا بتوانید به قابلیت های دیگر بایننس دسترسی پیدا کنید. هزینه تراکنش در معاملات بایننس بسیار نا چیز است و این صرافی از چندین پلتفرم پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید در هر دستگاهی از خدمات آن استفاده نمایید.

به صورت کلی می توان گفت که صرافی بایننس خدمات عالی را به مشتریان خود ارائه می دهد و به عنوان پیشرفته ترین صرافی در نظر گرفته می شود. در صورتی که برای انجام معامله و سایر فعالیت ها نیاز به اطلاعات داشته باشید می توانید از راهنماها و دستور العمل هایی که در این وب سایت قرار گرفته شده است استفاده نمایید.

بهره‌مندی از خدمات صرافی بایننس ممکن است در ابتدا برای سرمایه گذاران تازه کار کمی پیچیده و گیج کننده به نظر برسد، اما دستورالعمل های دقیقی برای هرگونه فعالیت در این بستر در دسترس است. شما می توانید LTC را با بیش از 150 ارز دیجیتال در Binance معامله کنید. 

Gate.io LTC 

اگر می خواهید توکن LTC را در مقابل تعداد زیادی از رمز ارزهای دیگر معامله کنید، Gate.io می تواند یک مکان ایده آل برای شما باشد. این صرافی با ارائه فهرستی بلند بالا از آلتکوین های در حال رشد، یکی از محبوب ترین صرافی ها برای افرادی است که علاقه‌مند به داشتن سبد سهامی متنوع هستند. با این حال، این صرافی با فیات سر و کاری ندارد و قابلیت واریز و پرداخت فیات را ارائه نمی کند.

این بدان معنی است که اگر رمز ارزی ندارید، بنابراین باید قبل از خرید LTC مقداری رمز ارز در کیف پول خود داشته باشید. شما قادر خواهید بود توکن های LTC را با USDT یا BTC خریداری کنید، خرید LTC  در این صرافی بسیار آسان است و می توانید در کمترین زمان توکن های مورد نظر خود را خریداری کنید.

در مورد کارمزد تراکنش نیز باید بدانید که Gate.io کارمزدهای پایینی را دریافت می کند با این حال، نمی توان گفت که کارمزدهای این صرافی بسیار کم است، اما بسته به حجم معاملات ماهانه در حساب خود، می ‌توانید تخفیف ‌های مختلفی دریافت کنید. 

Bitfinex LTC 

وقتی صحبت از دسترسی جغرافیایی به میان می‌ آید، Bitfinex می تواند در صدر فهرست صرافی های ارز دیجیتال قرار بگیرد چرا که این صرافی خدمات خود را در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار می دهد.

با این حال، خدمات ارائه شده در این صرافی بیشتر برای حرفه ای ها در نظر گرفته شده است، بنابراین ممکن است کار با این پلتفرم در ابتدا کمی پیچیده به نظر برسد.

همچنین یک مرحله تائید 6- 8 هفته ای به عنوان بخشی از فرآیند KYC وجود دارد که کاربران باید آن را طی کنند و از همین رو ثبت نام در Bitfinex ممکن است برای معامله گرانی که در حال حاضر عجله دارند، بهترین انتخاب نباشد.

کارمزدهای این صرافی نسبتاً پایین است و می توانید LTC را با USD، BTC، USDT، به همراه برخی از جفت های معاملاتی در بازارهای آتی معامله کنید.  

Coinbase LTC 

کوین بیس یک صرافی ساده و کاربردی است که برای مبتدیان می تواند یک گزینه بسیار عالی به شمار بیاید، Coinbase یک صرافی منظم و قابل اعتماد است.

شما می توانید به سرعت و به راحتی ارزهای رمزنگاری شده را در این صرافی خریداری کنید، به عنوان مثال، از طریق کارت اعتباری یا نقدی خود، حواله بانکی یا حتی ارائه دهندگان پرداخت محلی امکان خرید همه ارزهای دیجیتالی را خواهید داشت. با این حال، کارمزدهای این صرافی در بازار بالاتر از سایر صرافی ها در نظر گرفته می شود.

Coinbase برای تراکنش‌ های زیر 200 دلار، کارمزد ثابتی را دریافت می ‌کند، اما برای مبالغ بالاتر، کارمزد متغیر می ‌شود و به موقعیت مکانی شما نیز بستگی خواهد داشت.

اگر می خواهید LTC را از طریق این صرافی خریداری کنید، می توانید این کار را با استفاده از راه های پرداخت متنوع و همچنین ارزهای فیات انجام دهید.  

کلام آخر درباره خرید لایت کوین

صرافی هایی که در این لیست معرفی کردیم، بهترین صرافی ها برای خرید لایت کوین (LTC) هستند، شما می توانید بسته به مهارت‌ های تجاری، انتظاراتی که از مقدار کارمزد دارد و دسترسی به روش های پرداخت متنوع از جمله استفاده از ارزهای فیات و ارزهای دیجیتال، بهترین صرافی را برای فعالیت خود انتخاب کنید.

اگرچه LTC در فضای ارزهای دیجیتال یک شبکه قدیمی به نظر می رسد، اما باید به خاطر داشته باشید که بازارهای رمزنگاری همچنان پر نوسان هستند و اصلاحات قیمتی 25 درصدی امری بی سابقه در این بازارها نیست.

بنابراین، وقتی تصمیم به معامله می ‌گیرید، به یاد داشته باشید که هرگز نباید بیشتر از مبلغی که می توانید از دست بدهید را سرمایه‌ گذاری کنید. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *