0

ممنوعیت بیت کوین در اتحادیه اروپا

ممنوعیت بیت کوین
بازدید 709

گزارش اخیر منتشر شده توسط وب‌سایت خبری آلمانی زبان netzpolitik.org، که به اسناد به دست آمده از طریق درخواست‌های قانون آزادی اطلاعات (FOIA) استناد کرده، بیان می‌کند که مقامات سوئدی در مورد محدود کردن الگوریتم اثبات کار با کمیسیون اروپا بحث کرده‌اند.  در این خبر به بررسی ممنوعیت بیت کوین در اروپا می پردازیم.

ممنوعیت بیت کوین در اروپا

یکی از اعضا که نامش فاش نشده، استدلال کرد که بیت کوین باید با تغییر به اثبات سهام، از الگوی اتریوم پیروی کند. به این ترتیب، می تواند به طور چشمگیری مصرف برق را کاهش دهد. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، کریس لارسن (Chris Larsen)، یکی از بنیانگذاران ریپل و چندین گروه زیست محیطی، از جمله گروه صلح سبز، اخیرا کمپین مشابهی را به منظور ترویج این تغییر کد بسیار نامحتمل راه اندازی کرده اند.

این مقاله در رسانه های اجتماعی، به ویژه در میان طرفداران بیت کوین، سر و صدای زیادی به پا کرده است. با این حال، نگرانی‌ها در مورد سرکوب قریب‌الوقوع الگوریتم اثبات کار احتمالاً بیش از حد شده است.

به گفته پاتریک هنسن (Patrick Hansen)، رئیس استراتژی یک شرکت مالی غیرمتمرکز (DeFi)، این گزارش هشداردهنده “عمدتاً FUD” است زیرا به صورتجلسات و اسناد قدیمی‌تری اشاره دارد که به نوامبر (آبان ۱۴۰۰) و فوریه (بهمن ۱۴۰۰) بازمی‌گردد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، پارلمان اروپا در اواسط ماه مارس (اواخر اسفند ۱۴۰۰) پس از مواجهه با واکنش شدید این صنعت، به ممنوعیت “عملی” بیت کوین رای منفی داد. از این رو، به نظر می‌رسد که جامعه ارزهای دیجیتال فعلاً جان سالم به در برده است.

گفته می‌شود، برخی از اسناد از آنجایی که بحث‌های سیاستی پیرامون بیت‌کوین ادامه خواهند داشت، ویرایش شده‌اند.

در اواخر ماه مارس (اوایل فروردین)، اتحادیه اروپا نیز به منظور جلوگیری از پولشویی و سایر فعالیت های غیرقانونی که با کمک دارایی های دیجیتال تسهیل می شود، به ممنوعیت تراکنش های ارزهای دیجیتال ناشناس در هر اندازه ای رای داد.

منبع: U.today

(1 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *