0

بررسی جدید ترین مقاومت بیت کوین 4 مرداد

مقاومت بیت کوین 4 مرداد
بازدید 663

آخرین تجزیه و تحلیل Glassnode نشان می دهد که بدترین بازار نزولی ممکن است به پایان برسد، اما هنوز به زمان نیاز دارد تا بهبود یابد. در این خبر به بررسی مقاومت بیت کوین 4 مرداد می پردازیم.

مقاومت بیت کوین 4 مرداد

به نظر می رسد تقاضای “افراطی” در قیمت 20000 دلار برای بیت کوین (BTC) سکه ها را به دست سرمایه گذارانی بازگردانده است که کمتر به قیمت اهمیت می دهند و در عین حال سطح قیمت واقعی جدیدی را ایجاد می کنند.

در آخرین خبرنامه The Week OnChain که در 25 جولای منتشر شد، UkuriaOC Glassnode به «تقاضای شدید» در منطقه 20000 دلار اشاره کرد و گفت که بیت کوین با رسیدن به سطوح روانی 40،000 دلار تا 30،000 دلار تا 20،000 دلار، گروه جدیدی از دارندگان کوتاه مدت (STH) را ایجاد می کند.

تحلیلگر Glassode خاطرنشان کرد که بسیاری از عرضه‌هایی که STH های جدید در طی آن کاهش خرید خریداری کردند، حتی با وجود کاهش قابل توجه قیمت‌ها، فروخته نشده است. این ممکن است به دلیل این باشد که خریداران کمتر حساس به قیمت هستند، یا کسانی که به اصول بیت کوین بیشتر از سود سرمایه گذاری اهمیت می دهند و باعث افزایش تقاضا می شود.

مقاومت بیت کوین 4 مرداد

از اواخر آوریل تا ژوئن، قیمت بیت کوین 55 درصد از 40000 دلار به حداقل 18100 دلار کاهش یافته است.

گلس‌نود نوشت که STH‌های تازه تولید شده نشان می دهد، خریداران نسبت به قیمت بی‌حساس هستند و اعتماد بیشتری به بیت‌کوین دارند، و اضافه کرد که تبدیل آن‌ها از یک STH به دارنده بلندمدت (LTH) که حداقل ۱۵۵ روز نمی‌فروشد، به تأیید این موضوع کمک می‌کند.

این سرنوشت ساز است که ببینیم سکه‌های نگهداری شده STH در سطح 40 تا 50 هزار دلار در هفته‌های آتی به وضعیت LTH رسیده و به تقویت این استدلال کمک می‌کند.

در این بازار نزولی فعلی، LTH های تایید شده در نزدیک به 400 روز متوالی سود سالانه را قفل کرده اند و عملکرد بهتری نسبت به سود 30 روزه دارند.

این تقریباً همان مدت زمانی است که LTH ها در بازار نزولی 2018 تجربه کردند. گلس‌نود نوشت این نشان می‌دهد که ضررها توسط LTH‌ها قفل شده‌اند و اگر استدلال قبلی برقرار باشد، به این معنی است که خریداران جدید نسبت به گروهی که فروخته‌ اند، به قیمت حساسیت کمتری دارند. به این معنی که می‌توانند به جدیدترین گروه LTH تبدیل شوند.

نکته دیگری که در این گزارش مورد توجه قرار می گیرد این است که «فروش اجباری بی سابقه» از سوی شرکت های ارز دیجیتال در بحبوحه انحلال و ورشکستگی های انبوه شرایطی را برای یک پامپ اضطراری فراهم کرده است.

مقاومت بیت کوین 4 مرداد

این گزارش با بیان اینکه اگرچه «بدترین دوره تسلیم ممکن است به پایان رسیده باشد»، BTC را می‌تواند برای مدتی در این محدوده پایین باقی بماند زیرا مبنای هزینه برای خریداران جدید سکه تنها برای حدود 17 روز متوالی به زیر قیمت واقعی رسیده است. چرخه های بازار خرسی قبلی بین 248 تا 575 روز واگرایی کم را تحمل کرده اند.

بیت کوین در 24 ساعت گذشته 3.1 درصد عقب نشینی کرده و در زمان نگارش این مقاله به 21146 دلار معامله شد.

منبع: کوین تلگراف

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *