0

علت ریزش قیمت بیت کوین تا 22800

علت ریزش قیمت بیت کوین
بازدید 713

تسلا درآمد سه ماهه دوم سال 2022 خود را در روز چهارشنبه، 20 ژوئیه منتشر کرد، جایی که این خودروساز برقی اطلاعاتی را در مورد دارایی بیت کوین خود روشن کرد. طبق داده ها، تسلا 75 درصد از دارایی های BTC خود را برای تقویت ذخایر نقدی خود فروخت. در این خبر به بررسی علت ریزش قیمت بیت کوین می پردازیم.

این شرکت گفت که به دلیل قرنطینه گسترده کووید در چین در سه ماهه گذشته باید این نبرد سخت را قبول کند. در نتیجه، تسلا باید کارخانه خود در شانگهای را به مدت 22 روز در ماه آوریل تعطیل کند. ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، روز چهارشنبه گفت:

دلیل اینکه ما تعدادی از دارایی های بیت کوین (BTC) خود را فروختیم این بود که مطمئن نبودیم قرنطینه های کووید در چین چه زمانی کاهش می یابد، بنابراین برای ما مهم بود که موقعیت نقدی خود را به حداکثر برسانیم. این نباید به عنوان تعیین روند در مورد بیت کوین تلقی شود. فقط این است که ما نگران نقدینگی کلی شرکت بودیم.

علاوه بر این، ماسک گفت که این شرکت “مطمئناً آماده افزایش ذخایر بیت کوین در آینده است“. با این حال، اضافه کرد که این شرکت هیچ یک از دوج کوین (Doge) خود را نفروخته است.

بیت‌کوین روز سه‌ شنبه قدرت خود را نشان می‌داد و به 24000 دلار نزدیک‌ تر شد. اما خبر فروش بیت کوین تسلا می تواند تاثیر منفی بر بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد. در حال حاضر، بیت کوین 2 درصد کاهش یافته و بسیار نزدیک به میانگین متحرک 200 هفته ای خود یعنی 22800 دلار است.

تسلا از ضرر 106 میلیون دلاری بیت کوین خود خبر می دهد

Zach Kirkhorn، مدیر مالی تسلا، گفت که شرکت او از فروش بیت کوین خود سود کمی کسب کرده است. با این حال، زمانی که تسلا ارزش بقیه دارایی های بیت کوین را فروخت، همه سودها از بین رفت زیرا بازار کریپتو سقوط کرد.

با توجه به قیمت فعلی بیت کوین، این شرکت 106 میلیون دلار ضرر غیر واقعی دارد. مطمئن نیستیم که آیا تسلا دوباره برای سرمایه گذاری در بیت کوین باز خواهد گشت یا نه، با توجه به اینکه خود شرکت در این مرحله با مشکل نقدینگی مواجه است. خب، این ممکن است دیگر شرکت‌ها را از سرمایه گذاری در بیت کوین باز دارد.

منبع: کوین گیپ

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *