0

ایجاد صندوق معاملاتی بلاکچین توسط شرکت سرمایه‌گذاری بریتانیا

صندوق معاملاتی بلاکچین
بازدید 770

یک شرکت مدیریت دارایی در بریتانیا، از دولت و ناظران مالی خواسته است که صندوق‌ های قابل معامله بلاک چین (BTF) را با توکن‌های دیجیتال، به عنوان جایگزینی برای سهام‌ های سنتی تأیید کنند. در این خبر به صندوق معاملاتی بلاکچین می پردازیم.

صندوق معاملاتی بلاکچین

آنها این درخواست را از طریق یک بروشور 32 صفحه‌ای با عنوان «سرمایه‌گذاری برای آینده» که در وب‌سایت رسمی آنها در 7 ژوئن 2022 (۱۷ خرداد ۱۴۰۱) منتشر شد، انجام دادند.

این نهاد تجاری همچنین از دولت می‌خواهد تا طبقه جدیدی از وجوه را با استفاده از فناوری بلاک چین ایجاد کند. یک کارگروه جدید ایجاد خواهد شد که بررسی می کند چگونه فناوری دفتر کل توزیع شده باعث سرعت بخشیدن به ایجاد محصولات و خدمات جدید می شود.

علاوه بر این، آنها معتقدند که صرفه جویی قابل توجهی در هزینه برای سرمایه گذاران نهایی و ساده سازی رویه های موجود خرید و فروش صندوق های سرمایه گذاری وجود دارد.

بر اساس منابع گزارش شده، کریس کامینگز، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری، اظهار داشت که بسیار مهم است که سیاست گذاران، تنظیم کننده ها و شرکت کنندگان در صنعت سرمایه گذاری با یکدیگر همکاری کنند تا “نوآوری را بدون تاخیر پیش ببرند”. او افزود:

“نوآوری بیشتر، رقابت پذیری کلی صنعت صندوق های مالی بریتانیا را تقویت می کند و هزینه، کارایی و کیفیت تجربه سرمایه گذاری را بهبود می بخشد.”

علاوه بر این، جان گلن، وزیر اقتصادی خزانه داری بریتانیا، اظهار داشت که نیاز به یک رویکرد “پویا” در رابطه با مقررات وجود دارد. او گفت: “ما باید به “کد” نظارتی فکر کنیم، مانند کدهای رایانه ای که در صورت نیاز آن را اصلاح و بازنویسی می کنیم.

منبع: coinquora

(14 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *