0

صفر شدن قیمت توکن CNR بعد از یک رشد 149000 درصدی

صفر شدن قیمت توکن CNR
بازدید 653

به گفته شرکت امنیتی PeckShield، رمزارز CornerChain (CNR)، دارایی بومی Corner، شبکه‌ ای از بلاکچین ها که ادعا می‌ کند خدمات دفتر کل را به کسب‌ و کارها ارائه می‌ دهد، زیرپای کاربران خود را خالی کرده، بطوریکه رمزارز CNR اندکی پس از رسیدن به بالاترین رکورد تاریخی جدید، 0.27 دلار در 6 سپتامبر (15 شهریور)، 99.5 درصد سقوط کرد و تقریباً به صفر رسیده است. در این پست به صفر شدن قیمت توکن CNR می پردازیم.

صفر شدن قیمت توکن CNR

Cornerchain در صرافی غیرمتمرکز PancakeSwap معامله می‌ شود که امکان مبادله آن در بستر BEP-20 را در زنجیره BNB فراهم می‌ کند. پنکیک سواپ بزرگترین صرافی در اکوسیستم زنجیره BNB و یکی از DEX های برتر از نظر سهم بازار است. به لطف معماری بازارساز خودکار (AMM) این صرافی، کاربران می توانند در مقابل هم و با یک استخر نقدینگی معامله کنند.

با نگاهی به اکانت توییتر کرنرچین متوجه می شویم که تعداد کمی از توییت‌ ها، به‌ جز آدرس قرارداد BSC که در 24 آگوست (2 شهریور) ارسال شده بود، حذف شده‌ اند. بررسی بیشتر کامنت ها در توییتر نشان داد که اکثر کاربران از عدم توانایی در فروش CNR خود شکایت دارند. یک فرد کلاهبردار می‌ تواند توکنی را طوری برنامه‌ ریزی کند تا توانایی برخی سرمایه‌ گذاران برای فروش آن را محدود کرده و در عین حال به افرادی اجازه فروش نامحدود بدهد. این محدودیت‌ های فروش، شاخص‌ های گویای یک پروژه تقلبی هستند.

rug pull (خالی کردن زیرپا) نوعی کلاهبرداری رمزارزی است و زمانی اتفاق می‌ افتد که قیمت توکن یک پروژه پامپ می شود و بعد از آن توسعه دهندگان آن با وجوه سرمایه گذاران ناپدید شده و قیمت توکن به به صفر می رسد. این کلاهبرداری زمانی اتفاق می‌ افتد که توسعه‌ دهندگان درغگو، توکن‌ های رمزارزی جدیدی ایجاد می‌ کنند، ارزش آن‌ ها را افزایش می‌ دهند و سپس ارزش آن ها را تا رسیدن به صفر پایین می آورند.

منبع: u.today

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *