0

شراکت Reddit و صرافی کریپتو FTX

شراکت Reddit و صرافی کریپتو FTX
بازدید 698

Reddit اکنون به کاربران اجازه می‌دهد ارز دیجیتال اتریوم را از طریق یکپارچه سازی با FTX، صرافی ارز دیجیتال متعلق به میلیاردر Sam Bankman-Fried، خریداری کنند. در یک بیانیه مطبوعاتی، FTX اعلام کرد که کاربران Reddit اکنون می‌توانند از سیستم پرداخت شرکت، FTX Pay، استفاده کنند. شراکت Reddit و صرافی کریپتو FTX را در ادامه بررسی می کنیم.

Reddit برای اولین بار در سال 2020 امتیازات جامعه Community Points را به عنوان راهی برای پاداش دادن به کاربران معرفی کرد. این امتیازات در بلاکچین اتریوم وجود دارند و در «Vault»، کیف پول مبتنی بر بلاکچین کاربر که NFT (توکن غیرقابل تعویض) را نیز در خود جای می‌دهد ذخیره می‌شود. Reddit این گزینه را ماه گذشته معرفی کرد. 

Reddit امتیازهای انجمن کاربر را در کنار نام کاربری آنها به عنوان معیاری برای اعتبار آنها نمایش می‌دهد، اما راه های مختلفی را برای استفاده از آنها ارائه می‌دهد، مانند دریافت عضویت های خاص جامعه، رای دادن به تصمیمات، پاداش به سازندگان در پلتفرم و همچنین ارسال نکات. فقط کاربرانی که در دو زیر مجموعه، r/Cryptocurrency و r/ForniteBR هستند، می‌توانند در حال حاضر از امتیازات انجمن استفاده کنند، اما Reddit قصد دارد در آینده آن را به سایر جوامع گسترش دهد. 

توییت Amy Wu در ۹ آگوست ۲۰۲۲درباره شراکت Reddit و صرافی کریپتو FTX 

“خوشحالیم که امروز شراکت جهانی FTX_Official با Reddit را به وسیله امتیازات انجمن Reddit اعلام می‌کنیم! کاربران برای انجام تراکنش با Points on-chain به Eth به عنوان کارمزد گاز نیاز دارند و FTX Pay به آنها این امکان را می دهد.” 

اما از آنجایی که امتیازات جامعه در بلاکچین اتریوم کار می‌کنند، کاربران هنگام استفاده از این امتیازها، هزینه های گاز یا هزینه های مربوط به انجام تراکنش روی بلاکچین اتریوم را متحمل می‌شوند.

همانطور که توسط Fortune اشاره شده است، این به معنای پرداخت هزینه ای در اتریوم است که ممکن است برخی از کاربران آن را نداشته باشند یا ندانند که چگونه باید آن را دریافت کنند.

شراکت Reddit با FTX به کاربران اجازه می‌دهد برای پوشش این هزینه ها، ارز فیات (پول ملی یک کشور مانند USD) را به اتریوم تبدیل کنند، که این امر باعث می‌شود امتیازات جامعه برای افرادی که ممکن است اطلاعات زیادی در مورد ارز های دیجیتال نمی‌دانند در دسترس باشد. 

Amy Wu، رئیس FTX Ventures، در توییتی گفت: «کاربران برای انجام معاملات Points on-chain خود، به Eth برای کارمزد گاز نیاز دارند و FTX Pay به آنها این امکان را می‌دهد. Reddit در استفاده از قدرت بلاکچین برای توانمندسازی جوامع آنلاین برای مالکیت و کنترل جوامع خود پیشگام است. ما برای حمایت از آنها و کاربرانشان در این سفر کاری هیجان‌زده هستیم!» 

علاوه بر اینکه خرید اتریوم روی پلتفرم را آسانتر می‌کند، ادغام Reddit  و FTX همچنین می‌تواند نشان‌دهنده Bankman-Fried در طول عمر Meme Stock باشد که در Reddit منشا گرفته است. سال گذشته، فعالیت در subreddits، مانند r/WallStreetBets، کمک کرد سهام GameStop به حدود بی‌سابقه‌ای برسد. 

در ماه مه، Bankman-Fried 7.6 درصد از سهام را در رابین هود، پلتفرم معاملاتی رایگان که در بین سرمایه گذاران جوان محبوب است، باز کرد و شایعات حاکی از آن است که ممکن است به دنبال خرید این شرکت باشد. FTX همچنین معاملات سنتی سهام را برای همه کاربران در ایالات متحده در ماه گذشته ارائه کرد. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *