0

ادامه روند رشد سولانا

رشد سولانا
بازدید 759

همانطور که قبلاً در گزارش ها خواندید، تازه ترین نبرد حقوقی در بازار کریپتو علیه سولانا لبز (Solana Labs) در قالب یک شکایت دسته جمعی و به نمایندگی مارک یانگ (Mark Young) یکی از دارندگان این ارز به جریان افتاده است. ولی آیا در حالی که ریپل هنوز نتوانسته است به نتیجه دلخواه خود برسد، یک پرونده قانونی دیگر می تواند خوش بینی نسبی در جامعه ارزهای دیجیتال را خدشه دار کند؟ در این خبر به بررسی رشد سولانا می پردازیم.

رشد سولانا

این دادخواست حقوقی علیه شرکت سولانا لبز، مدیر عامل آن، آناتولی یاکوونکو (Anatoly Yakovenko)، بنیانگذار سولانا، شرکت VC multi-coin، و یکی از بنیانگذاران دیگر به نام کایل سامانی  (Kyle Samani) و پلتفرم تجاری FalconX تنظیم شده و مدعی است که توکن های SOL “اوراق بهادار ثبت نشده” هستند. شاکیان معتقدند متهمان سرمایه گذاران را گمراه کرده و از راه های غیرقانونی سودهای کلان به جیب زده اند. این سند شامل توییت‌ها و سایر نظرات متهمان است که در جریان رسیدگی قضایی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

نکته شایان توجه در اینباره این است که رمز ارز SOL طی هفته گذشته با نادیده گرفتن اثرات سوء این دادخواست، روندی صعودی در پیش گرفته و دستاورد هفتگی خود را به حدود 20 درصد رسانده است. SOL در حال حاضر با قیمت 37.45 دلار معامله می شود. حجم معاملات سولانا نیز در 24 ساعت گذشته 7.2 درصد افزایش یافته است. بدون تردید احساسات معامله گران تحت تاثیر اتفاقات اخیر قرار داشته است.به لحاظ تکنیکال، قیمت سولانا در صورت ریزش در حدود ناحیه 32 دلاری با حمایت خوبی روبرو می شود. 

دلیل دیگر در اینجا می تواند افت در معیار تسلط اجتماعی باشد. طبق داده های Santiment، این معیار در ماه جولای (از اوایل تیر تا اکنون) به پایین ترین حد خود رسیده است و در حال حاضر 0.74٪ است.

منبع: ambcrypto

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *