0

سه دلیل رسیدن بیت کوین به ۱۵۰ هزار دلار

رسیدن بیت کوین به ۱۵۰ هزار دلار
بازدید 195

تام لی، رئیس بخش تحقیقات شرکت فاندستریت (FundStrat)، پیش‌بینی بزرگی برای قیمت بیت کوین (BTC) در سال ۲۰۲۴ انجام داده و تخمین می‌زند که ارزش این دارایی به بیش از دو برابر بالاترین رکورد قبلی خود خواهد رسید. به عقیده این کارآفرین آمریکایی، قیمت بیت کوین امسال تا ۱۵۰ هزار دلار افزایش خواهد یافت. در این پست به بررسی دلایل رسیدن بیت کوین به ۱۵۰ هزار دلار می پردازیم.

رسیدن بیت کوین به ۱۵۰ هزار دلار

لی سه دلیل برای پیش‌بینی جسورانه خود ذکر کرده است: «تقاضا با تأیید ETFهای جدید بهبود یافته، عرضه با هاوینگ آتی کاهش خواهد یافت و اگر سیاست پولی هم آنگونه که انتظار می‌رود، تسهیل شود، از دارایی‌های پرریسک حمایت خواهد شد.»

این اظهارات در حالی مطرح شده که قیمت بیت کوین پس از افزایش ۳۰ درصدی در ۳۰ روز گذشته، اکنون با مقاومت ۵۲ هزار دلاری مواجه شده است. با این حال، لی نگران نیست و می‌گوید:

فکر نمی‌کنم کاهش سرمایه‌گذاری به این زودی‌ها آغاز شود.

هنگامی که از لی در مورد عملکرد بیت کوین در پنج سال آینده پرسیده شد، او گفت: «این پول خوب است و من فکر می‌کنم که مفید بودن خود را ثابت خواهد کرد.» با استناد به این موضوع، لی پیش‌بینی می‌کند که ارزش این دارایی در چند سال آینده به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید.
در همین حال، یک تحلیلگر تکنیکال با نام Emperor، مناطق حمایتی اصلی را که بازار اکنون و در شرایط اصلاحی به سمت آن متمایل است، برجسته کرده است. به گفته این تحلیلگر، یک حمایت کلیدی در محدوده ۴۹ هزار دلار وجود دارد که اگر شکسته شود، می‌تواند منجر به کاهش بیشتر قیمت گردد.

cryptopotato

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *