0

دلایل پامپ ۲۰۰ درصدی bonk

دلایل پامپ ۲۰۰ درصدی bonk
بازدید 350

میم کوین با تم سگ سولانا یعنی ارز BONK بی سر و صدا افزایش یافته و در عرض چند روز بیش از 200 درصد انفجار قیمت را تجربه کرده است. ظاهراً، BONK در حال عبور از موج صعودی است که توسط هفتمین ارز رمزنگاری بزرگ، سولانا (SOL) آغاز شده است، که همچنان در بین ارزهای دیجیتال بزرگ در روند صعودی مداوم عملکرد بهتری دارد. در این پست به بررسی دلایل پامپ ۲۰۰ درصدی bonk می پردازیم.

دلایل پامپ ۲۰۰ درصدی bonk

سولانا “قاتل اتریوم” عملکرد برجسته ای در بین آلتکوین ها داشته است و از ابتدا سال 2023 بیش از 220 درصد افزایش یافته است. سولانا برای اولین بار از 20 می 2022 به بالای 54 دلار رسید و سود هفتگی خود را به 32 درصد و رشد ماهانه را به 158.5 درصد افزایش داد.

شرکت تجزیه و تحلیل داده های درون زنجیره ای Santiment مشاهده می کند که تعاملات در میان سرمایه گذاران سولانا دوباره افزایش یافته است. و همانطور که به نظر می رسد میم کوین سگ سولانا، یعنی ارز bonk از توجه افزایشی که به نظر می رسد SOL دریافت می کند سود می برد.

گلدن کراس در چارت ارز bonk

به نظر می رسد که افزایش اخیر ارز bonk با الگوی نمودار تکنیکال مطلوب کمک می کند. BONK در این هفته پس از اینکه یک شکل صعودی، یک صلیب طلایی در نمودار روزانه خود نشان داد، با افزایش بزرگی واکنش نشان داد.

گلدن کراس یک الگوی نمودار صعودی است که زمانی رخ می‌دهد که میانگین متحرک کوتاه‌ مدت از میانگین متحرک بلند مدت عبور می‌کند و ممکن است نشان‌ دهنده این باشد که قیمت ارز دیجیتال در شرف صعود است. BONK این کراس اوور صعودی را با صعود روزانه MA 50 به بالاتر از MA 200 روزانه تأیید کرد.

ارز دیجیتال BONK پس از رسیدن به 0.000000178 دلار در 20 اکتبر شروع به افزایش کرد.

در 9 نوامبر، تنها چند روز پس از تشکیل صلیب طلایی، رالی اوج گرفت و BONK در عرض 48 ساعت بیش از 100٪ افزایش یافت. این افزایش به اوج 0.00000293 دلار در 10 نوامبر رسید، جایی که گاوها با مقاومت مواجه شدند.

ارز BONK اکنون با کاهش 3.90 درصدی در 24 ساعت گذشته به 0.000002186 دلار در زمان نگارش این مقاله معامله می شود. با این حال، در هفت روز گذشته بیش از 200 درصد افزایش یافته است.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *